Picture

Карьера в OTP Bank

Узнайте больше о вакансиях в OTP Bank. Мы с нетерпением ждем встречи с вами!

Вакансии

Мы - молодая и динамичная команда, профессиональная, ориентированная на клиента и результат. Мы стремимся предложить вам профессиональные задачи, дружелюбную рабочую атмосферу, возможности для развития и условия для ведения здорового образа жизни.

Лучшему кандидату мы предлагаем дополнительные льготы по заработной плате:

- Опыт международной группы;
- Интранет-портал со специализированной информацией и богатым каталогом курсов повышения квалификации;
- Приобретение продуктов Банка на льготных условиях;
- Дополнительное медицинское страхование;
- Талоны на питание;
- Финансовые льготы в виде бонусов к отпуску, коллективных и индивидуальных премий.

Улучшайте свою карьеру с OTP Bank!

Мы приглашаем вас направить свое резюме по адресу recrutare@otpbank.md, указав должность, на которую вы претендуете.
Если вы не нашли вакансию по вашей специальности, отправьте нам свое резюме, и, в зависимости от наличия свободных мест на требуемые позиции в новых проектах, мы свяжемся с вами. Мы с нетерпением ждем встречи с вами и совместной работы!

Работа в сфере бизнеса

Program avansat de instruire, Operator ghișeu universal, or. Chișinău

Pentru cei interesaţi să adere la un Grup bancar internaţional, avem plăcerea să vă comunicăm despre lansarea unui program de instruire pentru poziţia de operator ghișeu universal.
 
 
Misiunea postului: asigurarea deservirii calitative a clienţilor la ghişeu, executarea operaţiunilor în numerar şi prin virament.
 
Detalii despre instruire:
·   Data lansării: 1 aprilie;
·   Locaţia mun. Chişinău, Centrul de formare (str. Cuza Vodă 1/1);
·   Durata: 4 săptămâni;
·   Program de instruire interactiv cu vizite la sucursalele băncii;
·   Exerciţii practice şi studii de caz.


După finalizarea cu succes a instruirii:
·   vei şti prevederile legislative şi normative în domeniu;
·   vei cunoaşte detalii privind desfăşurarea operaţiunilor de casă în numerar și prin virament pentru clienţii băncii;
·   vei fi pregătit de a acorda suport profesionist clienţilor.


Astfel, vei avea posibilitatea să faci parte din echipa Băncii, primind o primă de bun-venit în valoare de 5000 lei.

Vom aprecia să ai:

  • Studii medii/superioare cu profil economic;
  • Responsabilitate şi atenţie la detalii;
  • Orientare spre calitate şi proactivitate;
  • Abilităţi de comunicare şi orientare spre client.

Data limită de aplicare: 25 martie 2024

 

Aplică

Manager relații clienți, Direcția Clienți Corporativi Locali, Departamentul Large Corporate

Ce ai de făcut:

  • Atragerea clienţilor noi din categoria Large Corporate, precum şi în menţinerea clienţilor corporativi existenţi, prin asigurarea serviciilor de înaltă calitate;
  • Formarea, gestiunea şi prezentarea dosarelor de produse pentru clienţii corporativi organelor de decizie; monitorizarea derulării a relaţiei contractuale cu clienţii;
  • Contribuție personală la stabilirea şi dezvoltarea relaţiilor cu clienţii corporativi;
  • Comunicarea și corespondenţa de afaceri cu clienţii corporativi ai Băncii;
  • Formarea, gestiunea şi prezentarea dosarelor de produse pentru clienţii corporativi în atenția organelor de decizie; monitorizarea derulării a relaţiei contractuale cu clienţii;
  • Participarea în cadrul proiectelor de dezvoltare ale Băncii.

 

Vom aprecia să ai:

  • Studii superioare cu profil economic / financiar-bancar;
  • Experienţă în relaționarea cu clienţii minim 3 ani în sistemul bancar;
  • Competențe de analiză a situației economico-financiare a întreprinderii;
  • Orientare către client;
  • Cunoaşterea legislaţiei în vigoare;
  • Cunoaşterea limbilor – română, engleza, rusă;
  • Cunoştinţe avansate în sistemele și aplicațiile informatice (Word, Excel, Power Point).

Aplică

 

Manager relații clienți SME, Departamentul Întreprinderi Mici si Mijlocii

Ce ai de făcut:

  • Stabilirea şi dezvoltarea relaţiilor cu clienţii IMM cu abordare non retail;
  • Corespondenţa cu clienţii Băncii;
  • Atragerea clienţilor în Bancă, precum şi menţinerea clienţilor existenţi, prin asigurarea serviciilor de înaltă calitate;
  • Formarea, gestiunea şi prezentarea dosarelor de produse pentru clienţii IMM cu abordare Non Retail către organele de decizie;
  • Responsabil de realizarea obiectivelor individuale stabilite și de calitatea portofoliului de credit din gestiune;
  • Aprecierea nivelului de risc şi a gradului de rentabilitate a serviciului oferit;
  • Perfectează rapoarte de activitate: echiparea clienţilor, vizite la prospecti, urmărirea atragerii la bancă.

 

Vom aprecia să ai:

  • Studii superioare economice / financiar-bancare;
  • Experienţa în deservirea/comunicarea cu clienţii minim 2 an în sistemul bancar;
  • Cunoaşterea legislaţiei în vigoare;
  • Cunoaşterea limbilor – română, rusă (engleza va constitui un avantaj);
  • Cunoştinţe avansate în sistemele și aplicațiile informatice (Word, Excel, Power Point).

Aplică

Manager Relații Instituții Financiare Internaționale Departamentul Tranzacții Bancare Globale

Ce ai de făcut:

  • Inițierea, gestiunea şi menținerea relației băncii cu Instituțiile Financiare Internaționale și unitățile de implementare a proiectelor internaționale;
  • Gestiunea procesului de negociere şi implementare a acordurilor de parteneriat cu Instituțiile Financiare Internaționale;
  • Monitorizarea, analiza şi dezvoltarea programelor de finanțare lansate de Instituțiile Financiare Internaționale și unităților de implementare a proiectelor internaționale;
  • Gestiunea si monitorizarea portofoliului de proiecte realizate în parteneriat cu Instituțiile Financiare Internaționale (linii de credit, proiecte de asistenta tehnică, facilități de garantare financiară, componenta de grant etc.) ;
  • Asigurarea corespondenței în cadrul relațiilor de parteneriat cu Instituțiile Financiare Internaționale, pregătirea informațiilor diverse la solicitarea Instituțiilor Financiare Internaționale;
  • Promovarea proiectelor derulate în parteneriat cu Instituțiile Financiare Internaționale şi animarea echipelor comerciale în vederea valorificării resurselor atrase.

 

Vom aprecia să ai:

  • Experiență în domeniul bancar minim 2 ani;
  • Studii superioare cu profil economic;
  • Cunoștințe ale MS Office la nivelul utilizatorului avansat;
  • Cunoașterea aprofundată a bazei legislative şi normative în domeniul bancar (Legea Instituțiilor Financiare; Legea privind reglementarea valutara; Regulamentele si Instrucțiunile BNM privind operațiuni valutare și relații externe etc.);
  • Cunoașterea limbii engleze la nivel avansat.

 

Aplică

Operator Ghişeu Universal

Ce ai de făcut:

  • Efectuarea operaţiunilor de casă în numerar și prin virament pentru clienţii băncii;
  • Promovarea şi vânzarea produselor şi serviciilor băncii.


Vom aprecia sa ai:

  • Studii superioare sau medii de specialitate în domeniul economic/financiar;
  • Experienţă în relaţia cu clienţii, gestiunea numerarului, (într-o funcţie similară va fi un avantaj);
  • Cunoştinţe de utilizator în aplicare MS Office;
  • Abilităţi de comunicare şi  orientare spre client;
  • Atenţie la detalii.

 

Aplică

Работа в службе поддержки

Stagii de practică la OTP Bank S.A.

Ești în căutarea unui program interesant de a desfășura stagiul de practică? Echipa OTP Bank S.A. a lansat un program ,,PREMIUM'' pentru studenții.

Beneficiile programului:

  • Individualitate: atribuirea unui mentor, care o să ofere consiliere pe toată durata programului;
  • Diversitate: prezentarea și familiarizarea studenților cu diverse activități/procese desfășurate în bancă (Business/Controliing/Suport) pentru formarea unei viziuni holistice despre banking;
  • Feedback: implicarea activă a studenților în diverse activități de tip: Home work&întîlniri periodice cu mentorul și membrii COMEX

 

Dacă îți dorești să obții o experiență frumoasă, să primești taskuri interesante și împreună cu mentorul dedicat să exploarezi sistemul bancar, te invităm să aplici la acest program dedicat studenților până la data de 30.01.2024

Studenții interesați sunt invitați să transmită CV însoţit de o scrisoare de intenţie cu mențiunea “Stagiu de practică” la următoarea adresă de e-mail: recrutare@otpbank.md

Nota: Prin expedierea CV-ului, vă exprimaţi acordul pentru prelucrarea datelor Dvs. cu caracter personal în cadrul procesului de analiză.

Consilier Clientelă Multimedia, Centrul de Contact Multimedia

Ce ai de făcut?

  • Recepționarea si tratarea (până la soluționarea definitiva) a solicitărilor primite de la clienții existenți si/sau potențiali ai Băncii prin intermediul canalelor alternative de deservire (telefonie, email, chat, etc.);
  • Realizarea acțiunilor de Suport pentru clienții Băncii deținători de carduri bancare;
  • Realizarea acțiunilor de Suport pentru clienții Băncii utilizatori ai serviciilor/produselor de deservire la distanță ale Băncii;
  • Consilierea clienților existenți și potențiali cu informație generală privind produsele bancare (tipuri, dobânzi, comisioane, documente necesare etc.);
  • Participă la vânzarea indirectă de produse bancare prin stabilirea de întâlniri de vânzare pentru clienții existenți și potențiali, interesați de produsele bancare, la Sucursala sau redirecționare la Secția Vânzări la Distanță;
  • Apelarea clienților in cadrul campaniilor de telemarketing sau a sondajelor de calitate.

 

Vom aprecia să ai:

  • Studii medii sau superioare cu profil economic;
  • Cunoașterea produselor și serviciilor bancare;
  • Vorbirea fluentă a limbii române și rusă; engleza nivel mediu/avansat de comunicare;
  • Abilități de operare PC, pachete/aplicații software și baze de date interne;
  • Experiența în domeniul vânzărilor produselor bancare constituie un avantaj.

Aplică

 

Consilier Clientelă Multimedia, Centrul de Contact Multimedia, Secția Vânzări la Distanță

Ce ai de făcut?

  • Vânzarea produselor și serviciilor Băncii prin intermediul canalelor alternative de distribuție (telefonie, fax, email, sms , IVR, etc);
  • Procesează solicitările privind creditele de consum parvenite prin intermediul mijloacelor de comunicare la distanță, destinate persoanelor fizice;
  • Realizarea actiunilor de Suport pentru clienţii Băncii deţinători de carduri bancare;
  • Realizarea actiunilor de Suport pentru clientii Bancii utilizatori ai serviciilor/produselor de deservire la distanță ale Băncii;
  • Consilierea clienţilor existenţi şi potenţiali cu informaţie generală privind produsele bancare (tipuri, dobânzi, comisioane, documente necesare etc.);
  • Cunoașterea, aplicarea și respectarea DNI ale Băncii;
  • Organizare și orientare spre eficiență a activităților gestionate în cadrul Secției Vânzări la Distanță;
  • Participarea în proiecte de dezvoltare ale Băncii.

 

Vom aprecia să ai:

  • Studii superioare cu profil economic;
  • Cunoaşterea produselor şi serviciilor bancare;
  • Vorbirea fluentă a limbii române și rusă; engleza nivel mediu/avansat de comunicare;
  • Abilităţi de operare PC, pachete/aplicații software și baze de date interne (nivel avansat);
  • Experiența în domeniul vânzărilor produselor bancare constituie un avantaj.

 

Aplică

Coordonator Proiecte, Direcția Gestiune Proiecte, Departamentul Proiecte şi Organizare

Ce ai de făcut?

  • Definirea proiectului (perimetru, obiective, resurse, plan detaliat, buget);
  • Planificarea și identificarea resurselor necesare pentru implementare;
  • Coordonarea resurselor interne și externe;
  • Elaborarea și gestionarea planului detaliat de proiect;
  • Monitorizarea progresului proiectului (perimetru, plan, buget) și informarea permanenta a stakeholderilor privind statutul acestuia, propunea ajustărilor în plan după caz;
  • Asigurarea elaborării documentației de proiect;
  • Coordonarea și gestionarea riscurilor de proiect;
  • Raportarea periodica a statutului proiectului.

 

Vom aprecia să ai:

  • Studii superioare cu profil economic sau în domeniu IT;
  • Experiență de minim 3 ani în domeniul bancar;
  • Cunoștințe temeinice profil tehnic;
  • Creativ în abordarea modalităților de rezolvare a problemelor;
  • Cunoașterea limbii române, ruse și engleze;
  • Punctualitate în pregătirea și prezentarea informațiilor cu respectarea termenului impus.

 

Aplică

Business Analyst, Departamentul Proiecte și Organizare

Ce ai de făcut?

  • Efectuează analiza cerințelor business elaborate de către subdiviziunile băncii în vederea definirii specificațiilor funcționale pentru construirea eficientă a sistemelor informatice, inclusiv identificarea cerințelor prin întâlniri cu subdiviziunile solicitante, precum și în baza analizei documentației legislative și tehnice specifice domeniului financiar - bancar;
  • Contribuie la detalierea cerințelor business și redactarea acestora împreună cu echipa de dezvoltatori în vederea validării specificațiilor funcțional-tehnice;
  • Identifică și propune soluții alternative pentru optimizarea proceselor de business și a proiectelor;
  • Asigură coordonarea și gestiunea echipei responsabile pe perioada efectuării testelor funcționale a noilor dezvoltări;
  • Asigură monitorizarea procesului de realizare a tuturor livrabilelor tehnice aferente unei dezvoltări;
  • Asigură până la finalizarea proiectului urmărirea post implementare a dezvoltărilor sistemelor informatice instalate pe mediile de producție în scopul rezolvării eventualelor disfuncționalități.

 

Vom aprecia să ai:

  • Studii superioare în domeniul economic sau tehnologii informaționale;
  • Experiență de minim 3 ani în domeniul bancar;
  • Cunoștințe avansate privind reglementările legislative aferente proceselor bancare;
  • Experiență în domeniul proiectelor, și în special în proiecte ce presupun implementare/ajustare procese business în sisteme informatice, vă constitui un avantaj;
  • Cunoașterea limbilor română, rusă și engleză.

 

Aplică

Încasator, Secția Încasare Numerar, Centru de Procesare Servicii Clienți

Ce ai de făcut?

  • Asigură pregătirea, primirea, predarea și transportarea valorilor către/ de la Banca Națională, Băncile Comerciale, subdiviziunile Băncii și Agenții economici;
  • Asigură verificarea și pregătirea, primirea și transportarea - valorilor la exportul de valuta sau asigură predarea valorilor în valută la import numerar;
  • Asigură alimentarea/ descărcarea ATM-urilor/ MBA off-site conform DNI în vigoare;
  • Coordonează activitatea zilnică a echipei de încasare în caz de înlocuire a încasatorului coordonator;
  • Asigură evidenta stricta a deplasării la punctele de colectare (Agenți Economici) conform rutelor și graficilor stabilite;
  • Asigură predarea numerarului în Tezaurul Central al Băncii la întoarcerea de pe rută pe parcursul zilei operaționale sau depozitarea sigură a acestora în Tezaurul Serviciului Încasare;
  • Asigură integritatea genților cu valori încasate, pentru care poartă răspundere materiala deplină;
  • Asigură confidențialitatea informațiilor și a datelor referitoare despre numerarul primit/ predat și transportat;
  • Îmbunătățește continuu performanțele proceselor sale, inclusiv prioritatea acordată satisfacției necesităților și așteptărilor clienților și altor părți interesate, elaborează propuneri pentru optimizarea/ îmbunătățirea proceselor aferente prestării serviciilor de încasare;
  • Respectă strict prevederile legislației în vigoare și documentelor normative interne;
  • La indicația superiorului ierarhic va exercita alte sarcini ce țin de activitatea Băncii.

 

Vom aprecia să ai:

  • Studii superioare incomplete sau speciale;
  • Experiență de muncă în domeniu;
  • Cunoașterea limbilor: române, ruse;
  • Capacitatea de a analiza situații specifice;
  • Abilitate înaltă de verificare și control;
  • Capacitatea de a înțelege și aprecia riscurile operaționale.

 

Aplică

Analist financiar, Secţia Suport SME, Departamentul Întreprinderi Mici Şi Mijlocii

Ce ai de făcut?

  • Analiza economico-financiară a indicatorilor și evoluției rezultatelor financiare, cu prognoza fluxului de numerar și estimarea capacității de plată și a bonității persoanelor juridice din segmentul IMM in procesul de prelucrare si aprobare a creditelor;
  • Examinarea tranzacțiilor purtătoare de riscuri pentru clienții din segmentul IMM (tot spectrul facilităților de credit din portofoliul de produse ale Băncii);
  • Formularea propunerilor pentru alte subdiviziuni şi organe competente de decizie ale Băncii;
  • Participarea la structurarea tranzacțiilor de credit prin elaborarea documentației de credit;
  • Perfectarea contractelor de credit şi de gaj aferente facilităților de credit pentru clienți persoane juridice IMM;
  • Monitorizarea trimestrială a Situațiilor Financiare și a condițiilor financiare contractuale ale Debitorilor din segmentul IMM.

 

Vom aprecia să ai:

  • Studii superioare cu profil economic, preferabil facultatea Finanțe/Contabilitate;
  • Experiență în domeniul bancar – minim 1 an;
  • Experiență în domeniul analizei financiare sau a contabilității întreprinderilor va fi un avantaj;
  • Cunoașterea Standardelor de Contabilitate, legislației BNM în domeniul creditării, economic;
  • Abilitate de a sintetiza informațiile și a transpune indicatorii financiari într-o analiza structurată și concisă a stării economico-financiare a întreprinderii;
  • Cunoștințe la nivel mediu în sistemele şi aplicațiile informatice - MS Office, în special (Word, Excel, PowerPoint);
  • Cunoașterea limbii române, ruse şi engleze;
  • Punctualitate în pregătirea și prezentarea calitativă a informațiilor cu respectarea termenului limită;
  • Gândire analitică, critică şi de sinteză, orientare către rezultate, inițiativă, atitudine proactivă, responsabilitate, gestiunea eficientă a timpului, capacitatea de a gestiona si monitoriza mai mute sarcini simultan, concentrare și atenție maximă la detalii.

 

Aplică

 

Manager Produs, Secția Produse Persoane Fizice, Departamentul Marketing și Gestiunea Produselor

Ce ai de făcut?

  • Elaborarea/dezvoltarea ofertei de produse a băncii raportate la necesităţile clienţilor, resursele băncii şi oportunităţile pe piaţă într-un mod superior competitorilor Băncii;
  • Promovarea eficientă a produselor şi serviciilor Băncii;
  • Crearea și evoluţia produselor (ofertelor) sau serviciilor cu propuneri de modificări de preţuri aferente;
  • Crearea planuri de promovare pentru produsele şi serviciile băncii din segmentul pieţei clienţilor PF şi urmărirea executării lor;
  • Elaborarea şi actualizarea DNI aferente produselor gestionate;
  • Crearea planurilor de distribuţie (plasare) pentru produsele şi serviciile Băncii şi urmăreşte executarea lor;
  • Segmentarea pieţii şi selectarea grupelor ţintă de clienţi.
  • Definirea campaniilor de comunicare şi marketing operaţional.

 

Vom aprecia să ai:

  • Studii superioare în domeniul financiar-bancar/ economic;
  • Experiență minimă de 2 ani în cadrul domeniului financiar-bancar, preferabil - produse creditare;
  • Cunoașterea cadrului normativ financiar-bancar;
  • Cunoașterea tehnologiei produselor bancare;
  • Cunoașterea aprofundată a aplicațiilor MS Office (Excel, Word, Power Point);
  • Cunoașterea limbilor română, rusă; engleză - va fi un avantaj;
  • Orientare spre client;
  • Orientare spre rezultat;

 

Aplică

Работа в сфере контроля

Analist junior modelare riscuri, Departamentul Monitorizarea și Administrarea Riscului de Credit și de Piață

Ce ai de făcut:

  • Dezvoltarea scorecard-urilor pentru aplicațiile de scoring;
  • Documentarea procesului de elaborare și revizuire a modelelor de scoring;
  • Asigurarea monitorizării performanței modelelor utilizate în procesul de gestiune a riscului de credit prin efectuarea exercițiilor de back-testing;
  • Elaborarea cerințelor de business în vederea optimizării și automatizării proceselor de administrare și monitorizare a riscurilor de credit și contrapartidă;
  • Participarea în cadrul proiectelor IT de integrare și dezvoltare;
  • Întocmirea rapoartelor aferent portofoliului de expuneri la risc de credit;
  • Actualizarea periodică a seturilor de date utilizate la calculul indicatorilor de risc;
  • Exercitarea altor sarcini ale superiorului ierarhic în dimensiunea cunoștințelor și abilitaților deținute, inclusiv realizarea atribuțiilor unui coleg temporar absent.

 

Vom aprecia să ai:

  • Studii superioare în domeniul ştiinţelor economice şi/sau exacte;
  • Experiență de lucru în domeniul financiar-bancar, avantaj in zona de creditare sau credit risc management;
  • Cunoșterea metodelor și tehnicilor de evaluarea riscurilor, preponderent în domeniul riscului de credit;
  • Abilități bune de analiză și sinteză, capacitatea de a lucra cu volume mari de date;
  • Gândire proactivă, capabil să planifice, să prioritizeze și să execute mai multe proiecte simultan;
  • Cunostințe avansate a pachetului MS Office (cunoașterea limbajelor de programare constituie un avantaj);
  • Cunoașterea limbii engleze la nivel mediu;
  • Integritate, responsabilitate și capacitatea de lucru în echipă.

Aplică

Ofițer KYC, Direcția Prevenirea Spălării Banilor, Departamentul Conformitate

Ce ai de făcut:

  • Participarea la elaborarea documentelor normative interne în domeniile cunoașterii clienților, Persoane Expuse Politic;
  • Analiza și validarea dosarelor Cunoaște-ți clientul, aferente intrării în relații și/sau revizuirii relațiilor conform prevederilor legale;
  • Asigurarea filtrării clienților în baza listelor de sancțiuni internaționale și PEP
  • Participarea la formarea și sensibilizarea personalului implicat în domeniile KYC;
  • Efectuarea misiunilor de control privind realizarea standardelor în domeniul cunoașterii clienților.

 

Vom aprecia să ai:

  • Ce ai de făcut:

    • Participarea la elaborarea documentelor normative interne în domeniile cunoașterii clienților, Persoane Expuse Politic;
    • Analiza și validarea dosarelor Cunoaște-ți clientul, aferente intrării în relații și/sau revizuirii relațiilor conform prevederilor legale;
    • Asigurarea filtrării clienților în baza listelor de sancțiuni internaționale și PEP
    • Participarea la formarea și sensibilizarea personalului implicat în domeniile KYC;
    • Efectuarea misiunilor de control privind realizarea standardelor în domeniul cunoașterii clienților.

     

    Vom aprecia să ai:

  • Experiență de lucru în domeniul bancar;
  • Cunoașterea procedurilor și a legislației în vigoare și reglementărilor în domeniile cunoașterii clientului, prevenirii spălării banilor și finanțării terorismului, Persoane Expuse Politic, Sancțiuni internaționale;
  • Cunoașterea și aplicarea MS Office;
  • Gândire analitică;
  • Cunoașterea limbilor: română, rusă și engleză;
  • Capacitatea de a analiza situații specifice;
  • Capacitatea de analiză a situațiilor legate de disfuncționalitățile depistate în domeniile KYC, prevenirii spălării banilor și finanțării terorismului, sancțiuni internaționale, privind riscurile de non-conformitate repetate;
  • Abilitate înaltă de verificare și control, gândire strategică;
  • Abilitați de comunicare eficientă (scrisă și verbală) și proactivitate.

 

Aplică

Ofițer AML, Direcția Prevenirea Spălării Banilor, Departamentul Conformitate

Ce ai de făcut:

  • Participarea la elaborarea documentelor normative interne în domeniul prevenirii spălării banilor și finanțării terorismului și sancțiunilor internaționale;
  • Participarea în evaluarea riscurilor din domeniile prevenirii spălării banilor și sancțiuni internaționale, identificarea neajunsurilor în sistemul de control intern și înaintarea planurilor de acțiuni pentru remedierea acestora;
  • Analiza disfuncționalităților depistate în domeniile prevenirii spălării banilor/finanțării terorismului și sancțiunilor internaționale, identificarea riscurilor și propunerea măsurilor de prevenire;
  • Participarea la formarea și sensibilizarea personalului implicat în domeniile prevenirii spălării banilor/finanțării terorismului și sancțiunilor internaționale;
  • Examinarea tranzacțiilor din perspectiva respectării prevederilor legislației în domeniul prevenirii spălării banilor și finanțării terorismului. Raportarea tranzacțiilor/activităților suspecte;
  • Examinarea tranzacțiilor prin prisma respectării regimurilor de sancțiuni internaționale emise de autoritățile străine;
  • Efectuarea misiunilor de control privind realizarea standardelor în domeniile embargouri și sancțiuni, prevenirii spălării banilor și finanțării terorismului în subdiviziuni;
  • Perfectarea și transmiterea rapoartelor obligatorii către autorități.

 

  • Vom aprecia să ai:

  • Studii superioare cu profil economic;
  • Experiență de lucru în domeniul bancar;
  • Cunoașterea procedurilor și a legislației în vigoare și reglementărilor în domeniile prevenirii spălării banilor și finanțării terorismului și sancțiunilor internaționale;
  • Cunoașterea și aplicarea MS Office,;
  • Gândire analitică;
  • Cunoașterea limbilor: română, rusă și engleză;
  • Capacitatea de a analiza situații specifice;
  • Capacitatea de analiză a situațiilor legate de disfuncționalitățile depistate în domeniile prevenirii spălării banilor și finanțării terorismului, sancțiuni internaționale, privind riscurile de non-conformitate repetate;
  • Abilitate înaltă de verificare și control, gândire strategică;
  • Abilitați de comunicare eficientă (scrisă și verbală) și proactivitate;

 

Aplică

AML/KYC Analyst - Power BI, Direcția Prevenirea Spălării Banilor, Departamentul Conformitate

Ce ai de făcut:

  • Procesarea și sporirea calității controalelor cu privire la gestiunea procesului de intrare în relație cu clientul și monitorizării tranzacțiilor;
  • Automatizarea, dezvoltarea rapoartelor existente și generarea de rapoarte noi (la cerere) interne și externe;
  • Elaborarea și implementarea proceselor automatizate privind identificarea și reducerea riscurilor operaționale și de conformitate;
  • Analiza, prelucrarea și automatizarea datelor cu privire la fluxurile aferente identificării clienților și tranzacțiile acestora;
  • Participarea la proiectele băncii și contribuția cu expertiza în domeniul prevenirii și combaterii spălării banilor și finanțării terorismului, embargouri și sancțiuni.

 

Vom aprecia să ai:

  • Studii superioare cu profil economic/statistic;
  • Experiență de lucru în domeniul bancar / reporting va constitui un avantaj;
  • Cunoașterea procedurilor și a legislației în vigoare și reglementărilor în domeniile cunoașterii clientului, prevenirii spălării banilor și finanțării terorismului, Persoane Expuse Politic, Sancțiuni internaționale;
  • Cunoașterea și aplicarea MS Office, MS Power BI;
  • Gândire analitică
  • Cunoașterea limbilor: română, rusă și engleză;
  • Capacitatea de a analiza situații specifice;
  • Capacitatea de analiză a situațiilor legate de disfuncționalitățile depistate în domeniile cunoașterii clientului, prevenirii spălării banilor și finanțării terorismului, sancțiuni internaționale, privind riscurile de non-conformitate repetate;
  • Abilitate înaltă de verificare și control, gândire strategică;
  • Abilitați de comunicare eficientă (scrisă și verbală) și pro activitate.

 

Aplică

Работа в сфере IT

DevOps Engineer, Secția Studii și Dezvoltare, Departamentul Tehnologii Informaționale

Ce ai de făcut:

  • Colaborarea cu echipele de infrastructură și dezvoltare pentru a identifica și prioritiza domeniile de automatizare, optimizare și îmbunătățire;
  • Construirea și menținerea procesului de integrarea continuă și livrare continua (CI/CD);
  • Definirea și configurarea proceselor de dezvoltare, testare, release, update și support pentru operațiunile DevOps;
  • Gestionarea și monitorizarea infrastructurii și serviciilor DevOps, inclusiv serverele, componentele de stocare și de rețea ce hostează infrastructura DevOps;
  • Monitorizarea proceselor pe parcursului ciclului de viață al soluțiilor IT, identificarea și aplicarea optimizărilor identificate;
  • Depănarea și rezolvarea problemelor de infrastructură și aplicații și implementarea măsurilor de prevenire;
  • Cunoașterea instrumentelor și tehnologiilor DevOps de ultimă generație și evaluarea potențialului acestora de a îmbunătăți procesele IT și de infrastructură în cadrul OTP Bank Moldova;
  • Adoptarea și integrarea practicilor de securitate în toate etapele ciclului de viață al dezvoltării softului/soluției livrate;
  • Menținerea documentației actualizate și accesibilă pentru a facilita colaborarea cu echipele de infrastructură și dezvoltare, cât și pentru a facilita integrarea echipei DevOps.

 

Vom aprecia să ai:

  • Studii superioare în domeniul Tehnologiilor Informaţionale;
  • Experiență de lucru în domeniul Tehnologiilor Informaţionale – minim 5 ani (dintre care minim 2 ani experiență de lucru pe poziția de devops);
  • Experiență semnificativă de administrare și gestionare a sistemelor de operare Linux;
  • Experiență cu soluții de scripting, cum ar fi PowerShell/ Bash scripting;
  • Experiență în provizionarea Ia IaC a infrastructurii computing;
  • Experiență de gestionare a sistemelor de orchestrare containere (OpenShift/Kubernetes/Docker Swarm/etc);
  • Experiență de lucru cu sisteme de control versiuni (GitHub/GitLab/Bitbucket/TFS/etc);
  • Experiență cu sistemele de colectare metrici și monitorizare (Prometheus/Graphite, Grafana, Splunk);
  • Experiență cu sistemele de management a configurațiilor (Chef/Puppet/Ansible/Terraform/etc);
  • Experiență cu sistemele de CI/CD (Jira/GIT, Bamboo/Jenkins/etc);
  • Experiență cu sisteme de gestionare artefacte (Jfrog/Sonatype Nexus/etc);
  • Experiență de lucru cu platforme de Cloud, cum ar fi AWS, Azure sau GC;
  • Cunoștințe a limbajelor de programare cum ar fi Phyton/Ruby/Rust/JS/Go;
  • Cunoştinţe în sisteme de gestiune a bazelor de date ( MySQL, Oracle/PostgreSQL, MongoDB, etc);
  • Cunoaşterea regulilor și a noțiunilor de securitate informaţională;
  • Atitudine poractivă de rezolvare a problemelor, spirit de echipă;
  • Cunoaşterea limbilor română și engleză.

Aplică

Analist senior programator, Secția Studii și Dezvoltare Departamentul Tehnologii Informaționale

Ce ai de făcut:

  • Dezvoltarea şi implementarea produselor soft bancare;
  • Mentenanţa şi optimizarea produselor soft bancare;
  • Îmbunătăţirea continuă a performanţelor proceselor, inclusiv prioritatea acordată satisfacţiei necesităţilor şi aşteptărilor clienţilor şi altor părţi interesate.

 

Vom aprecia să ai:

  • Studii superioare şi experiență de minim 1 an în domeniul IT;
  • Cunoaşterea minimum a unui limbaj de programare: Java, C#, SQL, Oracle PL/SQL;
  • Experiența de lucru cu unul din SGBD: Oracle, MSSQL;
  • Experiență în utilizarea SO Windows, Unix;
  • Cunoaşterea limbilor română şi engleză;
  • Experienţă în domeniul bancar de minimum 1 an va constitui un avantaj.

 

Aplică

System Analyst, Secţia Studii și Dezvoltare, Departamentul Tehnologii Informaţionale

Ce ai de făcut:

  • Contribui activ la proiectarea și implementarea soluțiilor tehnice, împreună cu echipa din care faci parte;
  • Propui imbunatatiri/dezvoltari ale sistemelor existente si urmaresti proiectele de la stadiul de pregatire a specificațiilor pana la faza de stabilizare;
  • Colaborezi cu furnizorii de software si stabilesti specificatiile tehnice;
  • Esti responsabil de analiza cerințelor busines și crearea planului logic pentru dezvoltare IT;
  • Planifici funcționalitatea / stratul logic / fluxurile de lucru / ecranele / tabelele de date / interfețele și transformi cerințele de business în cerinte IT;
  • Planifică, definește testele de regresie / unitate / sistem / utilizator;
  • Responsabil cu suportul de nivel 2 si 3 pentru CORE Banking System.
  •  

Vom aprecia să ai:

  • Studii superioare în domeniul economic sau tehnologiilor informaționale;
  • Experiență de minim 2 ani în domeniul bancar;
  • Cunoștințe profunde în straturi funcționale și logice ale unei aplicații IT / grup de aplicații;
  • Experiență în programe de implementare IT importante (înlocuirea sistemului bancar de bază, implementarea sistemelor bancare electronice etc.);
  • Cunoașterea metodologiilor relevante (PMP, SDLC, Agile);
  • Experiența in SQL, PL/SQL (nivel mediu) este de asemenea un avantaj.
  • Experiență în proiecte gestionate în mediul multinational;
  • Experiență în activități bancare și servicii IT bancare;
  • Abilități excelente de comunicare, management și prezentare.

 

Aplică

  •  
Analist Producție Informatică - Suport, Secția Centrul de Exploatare, Departamentul Tehnologii Informaționale

Ce ai de făcut:

  • Acordarea suportului funcțional și consultanței utilizatorilor SIB, linia 1 de suport TI, privind utilizarea funcționalului sistemului automatizat bancar (în continuare – ”SAB”) aflat în exploatare în regim de producție;
  • Acordarea consultaței și suportului tehnic pentru înregistrarea și procesarea solicitărilor de asistență și extragere date înaintate de către utilizatorii SIB, inclusiv cu excaladarea către și implicarea liniilor de suport TI superioare;
  • Acordarea suportului privind identificarea şi formalizarea cazurilor de erori sau incidente funcţionale al SAB;
  • Înregistrarea și remedierea anomaliilor și incidentelor raportate aferent funcționării SAB;
  • Acordarea suportului privind versiunile de livrare în teste şi producţie aferente mentenanţei evolutive şi corective SAB;
  • Monitorizarea asigurării unor termeni rezonabili de corecţie (prin dezvoltare, testare funcţională şi omologare bancară) a incidentelor funcţionale aferente SAB.

 

Vom aprecia să ai:

  • Studii superioare cu profil economic sau în domeniul IT;
  • Experiența de activitate în sistemul financiar-bancar constituie un avantaj;
  • Cunoștințe medii/avansate ale limbii engleze;
  • Cunoștințe temeinice profil tehnic și în domeniu IT;
  • Gândire inovativă, capacitate de analiză şi sinteză, judecată rapidă;
  • Rezistenţă la sarcini repetitive şi situaţii de stres;
  • Flexibilitate şi autodezvoltare.

 

Aplică