Picture

Cariera la Mobiasbanca

Posturi vacante

Suntem o echipă tânără și dinamică, profesionistă, orientată spre client și rezultat.
Ne propunem să-ți oferim provocări profesionale, un mediu de lucru prietenos, oportunități de dezvoltare și facilități pentru a duce un mod de viață sănătos.


Pentru cel mai bun candidat, venim să oferim beneficii extra-salariale:

  • Experienţa unui grup internaţional;
  • Un portal Intranet cu informaţii de specialitate şi un catalog bogat de cursuri pentru dezvoltare;
  • Achizionarea produselor Băncii în condiţii preferenţiale;
  • Asigurare medicala suplimentară;
  • Tichete de masă;
  • Avantaje financiare sub formă de prime de sărbători, bonusuri colective şi individuale.



Pune-ţi cariera pe upgrade cu Mobiasbanca - OTP Group!

Te invităm să aplici CV-ul la recrutare@mobiasbanca.md

(Vom aprecia să specifici funcţia pentru care candidezi)

Dacă nu ai identificat o funcție vacantă pentru domeniul tău de pregătire profesională, expediază CV şi, în funcție de disponibilitățile pentru funcțiile necesare în noile proiecte, te contactăm noi.
Ne va face plăcere să te cunoaștem și să facem echipă comună!

Joburi Business

Dealer Operațiuni Monetare

Misiune post: Efectuarea operațiunilor pe piața interbancară internă și externă. Efectuarea operațiunilor pe piața valorilor mobiliare. Raportarea externă către BNM, CNPF și internă către conducerea și subdiviziunile Băncii.

Ce ai de făcut:

  • Atragerea și plasarea resurselor pe piața interbancară locală și externă;
  • Efectuarea operațiunilor cu valori mobiliare de stat și corporative;
  • Raportarea către Banca Naţională a Moldovei privind operațiunile efectuate pe piața interbancară și piața valorilor mobiliare de stat;
  • Raportarea către Comisia Națională a Pieței Financiare privind activitatea băncii pe piața valorilor mobiliare corporative;
  • În comunicarea cu clienții băncii să utilizeze exclusiv canale de comunicare permise de DNI în vigoare
  • Raportarea internă către conducerea și subdiviziunile Băncii privind operațiunile efectuate;
  • Elaborarea procedurilor interne ale secției, ce țin de efectuarea operațiunilor pe piața interbancară și piața valorilor mobiliare;
  • Contribuirea la pregătirea rapoartelor și realizarea proiectelor în domeniul operațiunilor FOREX;
  • La indicația șefului subdiviziunii va exercita în aceasi unitate unele atribuții de muncă ale unui salariat temporar absent.


Vom aprecia să ai:

  • Studii economice superioare;
  • Experienţa în domeniul bancar min. 2 ani;
  • Cunoaşterea Platformei Unice de Tranzacționare și terminalului Bloomberg, Platformei DCU va fi un avantaj;
  • Cunoașterea Regulamentelor și Instrucțiunilor BNM și Ministerului Finanțelor al Moldovei privind activitatea pe piața interbancară și pe piața valorilor mobiliare de stat;
  • Cunoașterea Regulamentelor și Instrucțiunilor CNPF privind activitatea pe piața valorilor mobiliare corporative (deținerea Certificatului de calificare a specialistului în domeniul valorilor mobiliare va fi un avantaj);
  • Posedarea liberă a limbilor română, rusă şi engleză;
  • Cunoştinţe ale MS Office la nivelul utilizatorului avansat.

Operator Ghişeu Universal

Ce ai de făcut:

  • Efectuarea operaţiunilor de casă în numerar și prin virament pentru clienţii băncii;
  • Promovarea şi vânzarea produselor şi serviciilor băncii.


Vom aprecia sa ai:

  • Studii superioare sau medii de specialitate în domeniul economic/financiar;
  • Experienţă în relaţia cu clienţii, gestiunea numerarului, (într-o funcţie similară va fi un avantaj);
  • Cunoştinţe de utilizator în aplicare MS Office;
  • Abilităţi de comunicare şi  orientare spre client;
  • Atenţie la detalii.

 

Agent Vânzări | Chișinău, Bălți, Soroca, Cahul

Misiune post: Participarea în elaborarea, promovarea, animarea și monitorizarea acțiunilor comerciale îndreptate spre creșterea vânzărilor prin canalele alternative (POS, Bank at Work, Agenți de vânzare, etc.) și atingerea obiectivelor comerciale stabilite.

Pentru cel mai bun candidat, venim să oferim beneficii extra-salariale:

  •  Experienţa unui grup internaţional;
  •  Un portal Intranet cu informaţii de specialitate şi un catalog bogat de cursuri pentru dezvoltare.


Responsabilităţi de bază:

  • Identificarea clienților potențiali și a oportunităților de vânzare în afara sediilor Băncii;
  • Promovarea serviciilor și produselor băncii într-o manieră profesională, în conformitatea cu reglementările în vigoare;
  • Atragerea clienților și inițierea procesului de încheiere a relațiilor de afaceri noi;
  • Identificarea necesităților clienților și propunerea soluțiilor financiare optime, prin adaptarea comercializării produselor la condițiile pieței;
  • Participarea la acțiuni de animare comercială ale băncii: întâlniri cu clienții, prezentări, expoziții, evenimente, etc.;
  • Oferirea de asistență clienților în procesul de vânzare;
  • Administrarea și asigurarea respectării tuturor obiectivelor de vânzare;
  • Monitorizarea tuturor solicitărilor clienților și asigurarea procesării/rezolvării acestora;
  • Menținerea cunoștințelor despre toate produsele și serviciile de pe piață, pentru a cunoaște toate avantajele și dezavantajele pentru diverse produse/servicii;
  • Gestionarea eficientă și corectă a diverselor documente pentru toate sursele de vânzare;
  • Respectarea tuturor măsurilor legate de securitate și confidențialitatea datelor clienților.


Cerinţe faţă de candidaţi:

  • Experiență în domeniul domeniul vânzărilor;
  • Program de muncă flexibil;
  • Cu spirit de inițiativă, proactivitate, creativitate și implicare;
  • Cu spirit de responsabilitate, organizare și orientare spre eficiență;

 

Specialist Creditare Persoane Fizice

Misiune post: Dezvoltarea directă a relaţiilor comerciale cu clienţii şi prospectarea pieţei clienţilor persoane fizice.

Ce ai de făcut:

  • Analiza pieţii, identificarea şi atragerea clienţilor potenţiali;
  • Monitorizarea permanentă a portofoliului de clienţi, aplicând criteriile de segmentare;
  • Analiza gradului de încadrare a clientului în criteriile de eligibilitate pentru produsele bancare;
  • Vânzarea produselor şi serviciilor bancare.


Vom aprecia sa ai:

  • Experienţă în domeniul bancar sau în domenii conexe;
  • Studii superioare cu profil economic;
  • Cunoaşterea produselor şi serviciilor bancare;
  • Cunoştinţe avansate de aplicare: MS Office;
  • Cunoaşterea limbii engleze va constitui un avantaj.

Specialist Creditare Persoane Juridice

Misiune post: Dezvoltarea directă a relaţiilor comerciale cu clienţii şi prospectarea pieţei clienţilor persoane juridice.

Ce ai de făcut:

  • Analiza pieţii, identificarea şi atragerea clienţilor potenţiali;
  • Monitorizarea permanentă a portofoliului de clienţi, aplicând criteriile de segmentare;
  • Analiza gradului de încadrare a clientului în criteriile de eligibilitate pentru produsele bancare;
  • Vânzarea produselor şi serviciilor bancare.


Vom aprecia sa ai:

  • Experienţă în domeniul bancar sau în domenii conexe;
  • Studii superioare cu profil economic;
  • Cunoaşterea produselor şi serviciilor bancare;
  • Cunoştinţe avansate de aplicare: MS Office;
  • Cunoaşterea limbii engleze va constitui un avantaj;
  • Permis conducere cat. B.

Manager relații clienți SME, IMM

Ce ai de făcut:

  • Stabilirea şi dezvoltarea relaţiilor cu clienţii IMM cu abordare non retail; corespondenţa cu clienţii Băncii;
  • Atragerea clienţilor în Bancă, precum şi menţinerea clienţilor existenţi, prin asigurarea serviciilor de înaltă calitate;
  • Formarea, gestiunea şi prezentarea dosarelor de produse pentru clienţii IMM cu abordare Non Retail către organele de decizie;
  • Responsabil de realizarea obiectivelor individuale stabilite și de calitatea portofoliului de credit din gestiune;
  • Aprecierea nivelului de risc şi a gradului de rentabilitate a serviciului oferit;
  • Perfectează rapoarte de activitate: echiparea clienţilor, vizite la prospecti, urmărirea atragerii la bancă.

 

Vom aprecia să ai:

  • Studii superioare economice / financiar-bancare;
  • Experienţa în deservirea/comunicarea cu clienţii minim 2 an în sistemul bancar;
  • Cunoaşterea legislaţiei în vigoare;
  • Cunoaşterea limbilor – română, rusă (engleza va constitui un avantaj);
  • Cunoştinţe avansate în sistemele și aplicațiile informatice (Word, Excel, Power Point).


Consilier Suport Clienți (call-center)

Ce ai de făcut:

  • Receptionarea si tratarea (pina la solutionarea definitiva) a solicitarilor primite de la clientii existenti si/sau potentiali ai Bancii prin intermediul canalelor alternative de deservire (telefonie, email, sms, IVR, eMobias.md etc.);
  • Realizarea actiunilor de Suport pentru clienţii Băncii deţinători de carduri bancare;
  • Realizarea actiunilor de Suport pentru clientii Bancii utilizatori ai serviciilor/produselor de deservire la distanță ale Băncii;
  • Consilierea clienţilor existenţi şi potenţiali cu informaţie generală privind produsele bancare (tipuri, dobânzi, comisioane, documente necesare etc.);
  • Participă la vînzarea indirectă de produse bancare prin stabilirea de intîlniri de vînzare pentru clienţii existenţi şi potenţiali, interesaţi de produsele bancare, la Sucursala sau redirectionare la Secția Vânzări la Distanță;
  • Apelarea clientilor in cadrul campaniilor de telemarketing si/sau a sondajelor de calitate.

 

Vom aprecia să ai:

  • Studii superioare cu profil economic;
  • Cunoaşterea produselor şi serviciilor bancare;
  • Vorbirea fluentă a limbii române și rusă; engleza nivel mediu de comunicare;
  • Abilităţi excelente de operare PC.

 

Particularităţile postului:

  • Munca în ture de zi/ noapte/ weekend/ sarbatori, turele de sărbători se achită conform tarifului special.


Consilier Vânzări la Distanță

Ce ai de făcut:

  • Vânzarea produselor și serviciilor Băncii destinate persoanelor fizice, prin intermediul parteneriatelor stabilite de către Bancă (POS lending);
  • Vânzarea produselor și serviciilor Băncii prin intermediul canalelor alternative de distribuție (telefonie, fax, email, sms , IVR, etc);
  • Procesează solicitările privind creditele de consum parvenite prin intermediul mijloacelor de comunicare la distanță, destinate persoanelor fizice;
  • Realizarea actiunilor de Suport pentru clienţii Băncii deţinători de carduri bancare;
  • Realizarea actiunilor de Suport pentru clientii Bancii utilizatori ai serviciilor/produselor de deservire la distanță ale Băncii;
  • Consilierea clienţilor existenţi şi potenţiali cu informaţie generală privind produsele bancare (tipuri, dobânzi, comisioane, documente necesare etc.);
  • Cunoașterea, aplicarea și respectarea DNI ale Băncii;
  • Organizare și orientare spre eficiență a activităților gestionate în cadrul Secției Vânzări la Distanță;
  • Participarea în proiecte de dezvoltare ale Băncii.


Vom aprecia să ai:

  • Studii superioare cu profil economic;
  • Cunoaşterea produselor şi serviciilor bancare;
  • Vorbirea fluentă a limbii române și rusă; engleza nivel mediu/avansat de comunicare;
  • Abilităţi de operare PC, pachete/aplicații software și baze de date interne (nivel avansat);
  • Experiența în domeniul vânzărilor produselor bancare constituie un avantaj.

 

Particularităţile postului:

  • Munca în ture de zi/ weekend/ sarbatori, turele de sărbători se achită conform tarifului special.


Joburi Suport

Șofer-Încasator

Ce ai de făcut:

  • Conduce în siguranță transportul special al băncii destinat transportării valorilor în conformitate cu regulamentul circulației rutiere;
  • Efectuează controlul sistematic al pregătirii tehnice de exploatare a transportului auto special;
  • Respectă actele cu privire la exploatarea transportului auto, staționarea acestuia și normele de conducere;
  • Îndeplinește funcțiile de serviciu al încasatorului în cazul înlocuirii acestuia, și anume:
  • Asigură pregătirea, primirea, predarea și transportarea valorilor către/de la Banca Națională, Băncile Comerciale și subdiviziunile Băncii;
  • Asigura colectarea și transportarea valorilor de la Agenții economici;
  • Asigură verificarea, primirea, transportarea și predarea valorilor in cadrul operațiunilor de export/import a valutei străine;
  • Asigură alimentarea/descărcarea ATM-urilor/ MBA off-site conform DNI în vigoare;
  • Asigură evidenta stricta a deplasării la punctele de colectare (Agenți Economici);
  • Asigură predarea numerarului în Tezaurul Central al Băncii la întoarcerea de pe rută pe parcursul zilei operaționale;
  • Asigură depozitarea genților cu numerar în afara zilei operaționale;
  • Asigura integritatea genților cu valori încasate, pentru care poartă răspundere materiala deplina;
  • Asigură confidențialitatea informațiilor și a datelor referitoare despre numerarul primit/ predat și transportat;
  • Îmbunătățește continuu performanțele proceselor sale, inclusiv prioritatea acordată satisfacției necesităților și așteptărilor clienților.
  • Respectă strict prevederile legislației în vigoare și documentelor normative interne.
  • La indicația superiorului ierarhic va exercita alte sarcini ce țin de activitatea băncii.

Vom aprecia să ai:

  • Studii superioare incomplete sau speciale;
  • Experiență de muncă în domeniu;
  • Cunoașterea limbilor: române, ruse;
  • Capacitatea de a analiza situații specifice;
  • Abilitate înaltă de verificare și control;
  • Capacitatea de a înțelege și aprecia riscurile operaționale;

 

Specialist Junior Mentenanță, Secția Imobiliară

Misiune post: Asigurarea stării funcționale a infrastructurii și fondului imobiliar și bunurilor Băncii.


Ce ai de făcut:

  •  Coordonează lucrările ce țin de menținerea în stare funcțională a elementelor tehnice de infrastructură ale Băncii, ce îi aparțin sau sunt luate în arendă/folosință, inclusiv clădiri și construcții, linii de comunicații, sisteme de aprovizionarea cu energie, gazificare, căldură și apă, sisteme de canalizare, ventilare etc;
  •  Coordonează lucrările ce țin de deservirea curentă și reparații minore a infrastructurii Băncii (sistemelor de aprovizionare cu energie electrică, gazificare, căldură și apă, sisteme de canalizare, ventilare, filtrare de apă);
  •  Asigură conectarea generatoarelor în caz de deconectări electrice (inclusiv transportarea generatoarelor mobile);
  •  Contribuie la organizarea procesului de instalare fizică a ATM-urilor Băncii;
  •  Oferă control și monitorizarea fondului imobiliar, planificarea lucrărilor de mentenanță;
  •  Prezintă și actualizează programul de lucrări pentru pregătirea sucursalelor pentru sezonul rece și cald cu obținerea permisului de exercitare de la autoritățile abilitate;
  •  Pregătește programul de reparații medii și majore cu calcularea bugetelor necesare pentru aceste lucrări spre aprobare și includerea in bugetele anuale de OPEX şi CAPEX.

Vom aprecia să ai:

  •  Studii superioare sau medii cu profil tehnic.
  •  Experiență de muncă minimă de 3 ani.
  •  Cunoașterea actelor legislative și normative în vederea reglementării următoarelor domenii: construcții, electricitate, gazificare, ş.a.
  •  Cunoașterea caracteristicelor tehnice şi constructive principiale în domeniul: construcțiilor, sistemelor electrice, ş.a.
  •  Cunoaștere condițiilor tehnice de exploatare a încăperilor;
  •  Cunoştinţe de baza de aplicare a MS Office (Word, Power Point);
  •  Cunoașterea limbilor: romană, rusă, engleză.
  •  Posedarea permisului de conducere (cu disponibilitate pentru deplasări);
  •  Abilităţi analitice şi de sinteză;
  •  Mobilitate, flexibilitate;
  •  Orientare spre rezultat.



Analist Departamentul Strategie, Planificare și Control, Divizia Financiară

Ce ai de făcut:

  • Prelucrează informaţia financiară, face analize pe baza acesteia şi elaborează rapoarte financiare (e.g., profit & pierdere, bilanţ, cashflow, etc.);
  • Asistă la pregătirea bugetului pentru următoarea perioadă financiară a băncii;
  • Utilizează informaţia financiară pentru a identifica riscurile şi oportunităţile pentru afacere precum şi pentru a elabora recomandări pentru îmbunătăţiri / soluţionarea continuă a problemelor;
  • Participarea în procesul de previzionare (săptămânal, lunar și pe termen lung) prin analiza trendurilor afacerii şi alinierea acestora cu obiectivele corporative;
  • Prezintă date analitice în cadrul iniţiativelor de afacere pentru bancă.

 

Vom aprecia să ai:

  • Studii superioare profil economic (Contabilitate/Finanţe şi Bănci preferabil);
  • Cunoştinţe de bază de aplicare a MS Office (Word, Excel, Power Point);
  • Certificate adiţionale (MBA, ACCA)/cursuri, etc. aferente poziţiei vor fi considerate un plus;
  • Cunoaşterea limbii engleze – nivel mediu;
  • Bune abilităţi analitice şi atenţie la detalii.



Manager Produs, Departamentul Carduri

Ce ai de făcut:

  • Elaborarea și dezvoltarea ofertelor aferente produselor de carduri bancare raportate la necesităţile clienţilor, resursele băncii şi oportunităţile de pe piaţă într-un mod superior competitorilor băncii;
  • Gestionarea segmentului de activitate a produselor de carduri bancare și relațiile cu sisteme de plăți internaționale (IPS), subdiviziunile interne la bancii inclusiv la nivel de grup;
  • Gestionarea produselor de card prin prisma funcționalităților tehnice ale aplicațiilor aferente;
  • Analiza pieței și a principalilor competitori, în contextul acţiunilor de marketing şi a campaniilor promoţionale planificate spre lansare pentru produsele de card;
  • Elaborarea şi implementarea măsurilor de majorare a gradului de echipare cu produse de card, precum şi de creştere a fidelităţii clientului faţă de produsele Băncii;
  • Revizuirea periodică și analiza posibilității de revizuire a politicii tarifare aferente produselor de card;
  • Analiza fluxului intern aferent produselor de card prin prisma respectării prevederilor actelor normative interne și legislației în vigoare, precum și oferirea soluțiilor de îmbunătățire.

Vom aprecia să ai:

  • Experienţă minimă de 1 an în cadrul domeniului financiar-bancar, preferabil - produse de card din segmentul pieței persoanelor fizice;
  • Cunoaşterea cadrului normativ financiar-bancar;
  • Cunoaşterea tehnologiei produselor bancare;
  • Cunoşterea aprofundată a aplicaţiilor MS Office;
  • Cunoaşterea limbilor română, rusă; engleză (cel puțin nivel intermediar B1).


Manager Produs, Gestiunea Produselor Corporative

Ce ai de făcut:

  • Elaborarea/dezvoltarea/gestiunea ofertei de produsele destinate Persoanelor Juridice (servicii de deservire la distanta – internet/mobile/sms banking, proiect salarial, altele);
  • Îmbunătățirea continuă a performanţelor produselor, serviciilor şi proceselor gestionate, inclusiv prioritatea acordată satisfacţiei necesităţilor şi aşteptărilor clienţilor şi altor părţi interesate;
  • Orientarea către segmente de clienţi şi creşterea nivelului de fidelitate a clienţilor faţă de produsele si serviciile gestionate;
  • Crearea și analiza evoluției produselor (ofertelor) sau serviciilor cu propuneri de modificări de prețuri aferente;
  • Contribuirea la crearea planurilor de promovare pentru produsele gestionate și urmărirea executării lor;
  • Elaborarea/contribuirea/actualizarea Documentelor Normative Interne aferente aferente produselor gestionate;
  • Inițierea dezvoltărilor IT (Business Requirement) legate de produsele gestionate;
  • Participarea la sesiuni de formare a personalului Băncii pentru produsele noi;
  • Contribuirea la segmentarea pieţii şi selectarea grupelor ţintă de clienţi. Întreprinderea măsurilor de atingere a nivelului maxim de echipare cu produse a clientului - persoană juridica şi de creştere a fidelităţii clientului față de produsele Băncii.

Vom aprecia să ai:

  • Cunoaşterea cadrului normativ financiar-bancar;
  • Cunoaşterea tehnologiei produselor bancare, inclusiv inovațiilor IT aferente acestora;
  • Cunoşterea aprofundată a aplicațiilor MS Office (Excel, Word, Power Point, Internet Explorer);
  • Cunoașterea limbilor română, rusă, engleză;
  • Experienţă minimă de 2 ani în cadrul domeniului financiar-bancar (produse bancare din segmentul pieţei persoanelor juridice).


Contabil Supervizor

Ce ai de făcut:

  • Monitorizarea contractelor în valuta naţională și valută străină;
  • Plata şi evidenţa decontărilor cu alte persoane juridice în valută naţională;
  • Evidenţa cheltuielilor calculate în valuta naţională;
  • Evidenţa contractelor în valută străină cu persoanele nerezidente, calculul și plata impozitelor aferente;
  • Evidenţa certificatelor de rezidență fiscală pentru aplicarea Convenţiei de evitare a dublei impuneri;
  • Întocmirea tabelei „Plăţii în valută străină”;
  • Reconcilierea conturilor de decontări cu alte persoane fizice si juridice;
  • Coordonarea aplicării corespunzătoare a principiilor securității zilnice din cadrul supravegherii permanente;
  • Contactarea supervizorilor contabili de la entitățile contabile din cadrul băncii în vederea realizării corecțiilor anomaliilor depistate.

 

 Vom aprecia să ai:

  • Studii superioare cu profil economic;
  • Experienţă de muncă în sistemul bancar cel puţin 2 ani;
  • Cunoaşterea limbii române, ruse, engleză;
  • Atenţie înaltă la detalii, minuţiozitate, gândire analitică;
  • Abilitate înaltă de verificare şi control;
  • Cunoştinţe informatice: MS Office.


Joburi Control

IT Specialist

Căutăm un membru pasionat și energic al unei echipe care să joace un rol cheie în proiectele de dezvoltare.

Misiunea ta:

  • Ajustarea strategiei de aprobare a împrumuturilor în sistemul băncii în funcție de nevoile afacerii.


Beneficii:

  • Membru al grupului international OTP Group;
  • Asigurări private de sănătate și îngrijire pe termen lung;
  • Birou confortabil în centrul orașului;
  • Oportunități multiple de dezvoltare a carierei;
  • Posibilitatea de a obține certificare profesională;
  • Suport profesional de la colegii OTP Group;
  • Cursuri de limba engleza;
  • Activități motivaționale de consolidare a echipei;
  • Echipă inteligentă, tânără, prietenoasă și mediu de lucru pozitiv.


Sarcini:

  • Analiza cererilor de schimbare furnizate de managerii de portofoliu Risk. Elaborarea celui mai eficient mod de implementare.
  • Participarea la implementarea noilor tehnologii în fluxul de lucru pentru aprobarea împrumuturilor.
  • Pregătirea cerințelor de afaceri pentru echipa IT. Prezentarea riscurilor cu amănuntul în principalele proiecte de integrare și infrastructură IT ale băncii.


Educație:
diplomă de licență; IT - avantaj.


Experiență profesională:
Tehnologie de risc / Dezvoltare software / Inginerie algoritmică.


Aptitudini și cunoștințe:

  • Cunoașterea conceptelor bazei de date și experiența cu Microsoft SQL Server vor fi un avantaj;
  • Capacități de programare (Java sau Python sunt de preferat);
  • Limba engleză cel puțin la nivelul B1, capacitatea de a citi documentația tehnică și de a susține corespondența;
  • Cunoașterea activității de creditare cu amănuntul va fi un avantaj.

     


Analist Tehnic Risc de Credit

Rolul tău: Dezvoltarea și mentenața sistemului de scorare și aprobare a creditelor acordate clienţilor Mobiasbanca.

Ce ai de făcut:

  • Analiza cererilor simple de schimbare, furnizate de managerii portofoliului de risc. Elaborarea celei mai eficiente modalități de implementare a cerințelor;
  • Modificarea regulilor şi algoritmilor de scorare, și a altor elemente ale strategiei de aprobare a creditelor în sistemul decizional al băncii;
  • Monitorizarea performanței sistemului;
  • Participarea la implementarea noilor tehnologii, instrumente și integrări cu diverse surse de informații în procesul de aprobare a produselor creditare;
  • Pregătirea cerințelor de business aferente noilor dezvoltări ale sistemului automatizat de scorare;
  • Implicarea în desfăşurarea proiectelor IT de dezvoltare şi integrare aferente sistemelor de scorare în cadrul Bancii.


Vom aprecia să ai:

  • Cunoașterea conceptelor de baze de date şi SQL (capacitatea de a extrage date dintr-o bază de date existentă experiența cu Microsoft SQL Server va constitui un avantaj);
  • Capacități de programare Java și/sau Python;
  • Limba engleză cel puțin la nivel B1, capacitatea de a citi documentația tehnică și corespondența de suport;
  • Cunoașterea activității de creditare cu amănuntul va constitui un avantaj suplimentar;
  • Cunoaşterea limbii engleze este obligatorie.



Analist Modelare Risc de Credit

Rolul tau: Elaborarea modelelor statistice de analiza a riscurilor de credit şi a criteriilor de evaluare şi estimare a riscurilor în baza acestor modele.

Ce ai de făcut:

  • Prelucrarea statistică a datelor istorice;
  • Dezvoltarea diverselor modele predictive (comportamentale, colectare, cross-sell);
  • Stabilirea cerințelor pentru implementarea (modificarea) modelelor în sistemul decizional automatizat;
  • Monitorizarea continuă a performanței modelelor implementate, introducerea ajustărilor la necesitate;
  • Efectuare diverselor studii statistice/analitice ad-hoc privind dependențele, tendințele, abaterile şi corelațiile aferente portofoliului de credite;
  • Investigarea noilor surse de date care pot fi utilizate pentru a îmbunătăți puterea predictivă a modelelor.


Vom aprecia să ai:

  • 2+ ani în modelarea şi dezvoltarea sistemelor de scoring sau în domeniul statisticii și analizei datelor;
  • Cunoașterea tehnicilor utilizate în analiza statistică-matematică şi a teoriei probabilității;
  • Experiență solidă în analiza statistică, extragerea datelor și modelare;
  • Posesia de MS Excel și cel puțin un pachet software de analiză avansată (SAS este de preferat) la nivel profesional;
  • Cunoașterea elementelor de bază SQL (capacitatea de a solicita date dintr-o bază de date existentă) va fi un avantaj;
  • Cunoaşterea limbii engleze este obligatorie;
  • Cunoașterea proceselor aferente domeniului creditar va fi un avantaj.



Data Risk Management Expert

Misiunea ta: Asigurarea gestiunii riscului de credit pe segmental de clienți retail. Realizarea expertizei şi sprijinul general în raport cu lucrul cu date, baze de date și raportare.

Ce ai de făcut:

  •  Lucrul cu date, primordial folosind SAS;
  •  Studiul structurii existente a datelor și a disponibilitatii acestora;
  •  Elaborarea de instrumente interne pentru diverse sarcini legate de prelucrarea datelor;
  •  Automatizarea rapoartelor existente, dezvoltarea unor noi;
  •  Furnizarea generării regulate a rapoartelor;
  •  Planificarea, proiectarea şi dezvoltarea infrastructurii de date a riscurilor de retail;
  •  Pregătirea cerinţelor de afaceri şi a cererilor;
  •  Participarea în cadrul proiectelor IT de integrare şi dezvoltare.


Vom aprecia să ai:

  •  Competențe în manipularea și raportarea datelor;
  •  Posesia SAS şi cunoștințe de bază a conceptelor de baze de date și SQL (capacitatea de a solicita date dintr-o bază de date existentă);
  •  Experiența cu Microsoft SQL Server și/sau Oracle - avantaj;
  •  Capacitatea de a algoritmiza sarcini;
  •  Competențe de programare;
  •  Cunoașterea afacerii de creditare cu amănuntul - avantaj.


Auditor

Ce ai de făcut:

• Participă la misiunile de audit ale activităţilor organizaţionale şi funcţionale ale Băncii;
• Evaluarea adecvării şi eficacităţii controlului intern în aceste activităţi;
• Obţine, analizază şi evaluează informaţii pentru a expune concluzii informate şi obiective asupra eficienţei şi adecvării sistemului de control intern, eficacităţii performanţelor ale activităţilor verificate;
• Raportarea observaţiilor şi propunerea recomandărilor pentru corecţia condiţiilor nesatisfăcătoare; îmbunătăţirea operaţiunilor şi reducerea cheltuielilor;
• Efectuează controlul asupra îndeplinirii hotărîrilor luate şi a recomandărilor privind lichidarea neajunsurilor şi încălcărilor, depistate in cadrul controalelor de audit extern şi intern, inclusiv controalele realizate de către BNM şi alte instituţii;
• Participă la elaborarea programelor de control şi formarea dosarelor misiunilor de audit.
 
Vom aprecia să ai:

• Studii superioare în domeniul financiar/economic;
• Cunoaşterea actelor normative, a regulamentelor, procedurilor şi instrucţiunilor emise de Banca Naţională a Moldovei si legilor ce ţin de activitatea instituţiilor financiare;
• Cunoaşterea sistemelor de control intern în cadrul instituţiilor financiare;
• Experienţă de muncă în sistemul bancar sau companii de consultanţă de cel puţin 1 an;
• Experienţă în efectuarea auditului şi analizei financiare în cadul băncilor/şi sau instituţiilor financiare;
• Cunoştinţe avansate de aplicare: MS Office (Word, Excel, PowerPoint, MS Access);
• Cunoaşterea obligatorie la nivel avansat a limbilor: română, rusă, engleză.

Specialist Carduri Senior, Secția Securitate Carduri Bancare

Ce ai de făcut:

  • Prevenirea și combaterea fraudelor în activitatea de emitere și acceptare la plată a cardurilor, limitarea unor eventuale pierderi din operațiuni frauduloase cu carduri bancare;
  • Monitorizarea operațiunilor efectuate cu cardurile bancare, prevenirea și identificarea operațiunilor frauduloase, a tentativelor de fraudă;
  • Analizarea riscurilor legate de activitatea cu carduri bancare;
  • Tratarea reclamațiilor clienților legate de activitatea cu carduri bancare, gestionarea și soluționarea procedurilor de dispută (chargeback, second presentment etc.) privind contestarea tranzacțiilor aferente cardurilor bancare;
  • Analizarea tendințelor și cauzelor activității frauduloase cu carduri bancare și elaborarea rapoartelor specializate ;
  • Participarea la raportări interne și externe (către Grupul OTP) privind domeniul securității cardurilor bancare.

 

Vom aprecia să ai:

  • Cunoștințe privind modul de funcționare a cardurilor și al operațiunilor cu carduri, a reglementărilor sistemelor internaționale de plăţi Visa/Mastercard- un avantaj.
  • Experienţă minimă de 2 an în cadrul domeniului financiar-bancar ;
  • Cunoașterea limbilor română, ruse,  engleze - avansat;
  • Cunoştinţe de baza de aplicare a MS Office (Word, Excel, Power Point);
  • Reacție promptă , găsirea și propunerea unor soluții rapide și cît mai corecte d.p.d.v. al riscului ;
  • Orientare spre proces și rezultat;
  • Abilități de comunicare si cooperare.

 

Joburi IT

Administrator de rețea, Secția Rețea și Echipamente

Ce ai de făcut:

  • Configurare, testare și suportul IP Telefoniei și a serviciilor aferente;
  • Configurare, testare și suportul echipamentelor LAN/WAN și a serviciilor aferente;
  • Mentenanța și suportului rețelei LAN/WAN a companiei;
  • ldentificarea, diagnosticarea și rezolvarea problemelor de rețea;
  • Contribuirea la instalarea sistemelor internet, email și a altor servere de aplicații Tn producție;
  • Suportul/reînnoirea sistemelor de operare, instalarea de echipamente noi, crearea modificărilor de configurație de zi cu zi.

 

Vom aprecia să ai:

  • Studii superioare în domeniul Tehnologiilor informaționale;
  • Experiență de muncă minimă de 3 ani
  • Cunoașterea tehnologiilor moderne și a noilor tehnologii apărute de comunicație;
  • Cunoașterea sistemelor de operare;
  • Cunoașterea: network switching, network routing, dynamic routing, TCP/IP OSI Model, VLAN Trunking;
  • Cunoașterea a rețelelor de tip WAN, LAN, MAN;
  • Cunoașterea tehnicilor de securitate informațională;
  • Cunoașterea limbilor romana, engleza, rusa.


System Analyst, IT

Ce ai de făcut:

  • Este responsabil de primirea și studierea cerințelor business (pregătite de Business Analyst) și crearea planului logic pentru dezvoltarea IT;
  • Analizeaza cerințele business și planifică modul de implementare (care ecrane ale aplicatiilor trebuie modificate și ce câmpuri suplimentare trebuie adăugate, care va fi flux de lucru și interfețele aplicate etc.)
  • Planifică funcționalitatea / stratul logic / fluxurile de lucru / ecranele / tabelele de date / interfețele și transformă cerințele de business în cerinte IT;
  • Planifică, definește și conduce (gestionează) testele de regresie / unitate / sistem / utilizator;
  • Responsabil cu suportul de nivel 2 si 3 pentru CORE Banking System.

Cerințe:

  • Studii superioare în domeniul economic sau tehnologiilor informaționale;
  • Experiență de minim 2 ani în domeniul bancar;
  • Cunoștințe profunde în straturi funcționale și logice ale unei aplicații IT / grup de aplicații;
  • Experiență în programe de implementare IT importante (înlocuirea sistemului bancar de bază, implementarea sistemelor bancare electronice etc.);
  • Cunoașterea metodologiilor relevante (PMP, SDLC, Agile);
  • Experiența in SQL, PL/SQL (nivel mediu) este de asemenea un avantaj.
  • Experiență în proiecte gestionate în mediul multinational;
  • Experiență în activități bancare și servicii IT bancare;
  • Abilități excelente de comunicare, management și prezentare.