Picture

Cariera la Mobiasbanca

Posturi vacante

Suntem o echipă tânără și dinamică, profesionistă, orientată spre client și rezultat.
Ne propunem să-ți oferim provocări profesionale, un mediu de lucru prietenos, oportunități de dezvoltare și facilități pentru a duce un mod de viață sănătos.

Vrei să excelezi într-o echipă de top?
Consultă lista funcțiilor vacante și expediază CV-ul tău la adresa recrutare@mobiasbanca.md

Dacă nu ai identificat o funcție vacantă pentru domeniul tău de pregătire profesională, expediază CV şi, în funcție de disponibilitățile pentru funcțiile necesare în noile proiecte, te contactăm noi.
Ne va face plăcere să te cunoaștem și să facem echipă comună!

Joburi Business

Manager, Secţie Parteneriate B2B, Departamentul Clienți Business

Misiune post: Gestiunea parteneriatelor Business

Pentru cel mai bun candidat, venim să oferim beneficii extra-salariale:

  •  Experienţa unui grup internaţional;
  •  Un portal Intranet cu informaţii de specialitate şi un catalog bogat de cursuri pentru dezvoltare;
  •  Achizionarea produselor Băncii în condiţii preferenţiale;
  •  Asigurare medicala suplimentară;
  •  Tichete de masă în valoare de 45 lei per fiecare zi lucrătoare;
  •  Avantaje financiare sub formă de prime de sărbători, bonusuri colective şi individuale.

Responsabilităţi de bază:

  • Participare la negocierile cu eventualii parteneri;
  • Participare la elaborarea ofertelor promoționale și condițiilor speciale în cadrul parteneriatelor;
  • Gestiunea aspectele tehnice în cadrul sistemului informațional a băncii, ce reies din parteneriate;
  • Monitorizarea vânzărilor şi eficienţei parteneriatelor B2B. Prelucrarea datelor statistice, evidența metricilor specifice activității;
  • Animarea vânzărilor în cadrul parteneriatelor B2B. Comunicare eficientă cu responsabilii din rețeaua Băncii și rețeaua Partenerilor, ce ține de conlucrarea în cadrul parteneriatelor B2B;
  • Participare în campaniile/evenimentele de promovare comune cu partenerii, expoziții tematice, etc;


Cerinţe faţă de candidaţi:

  • Abilități organizatorice și focus pe rezultate
  • Abilități de comunicare interpersonală, flexibilitate, lucru în echipă
  • Capacități de analiză și sinteză


Manager Produs, Secţia Financing Products, Departamentul Gestiunea Produselor Corporative

Misiune post:

Elaborarea, dezvoltarea, gestiunea și promovarea produselor de finanțare pentru segmentul pieței clientelei persoane juridice (Retail și Corporate) în vederea creșterii competitivității Băncii pe piața produselor gestionate.

Pentru cel mai bun candidat, venim să oferim beneficii extra-salariale:

  •  Experienţa unui grup internaţional;
  •  Un portal Intranet cu informaţii de specialitate şi un catalog bogat de cursuri pentru dezvoltare;
  •  Achizionarea produselor Băncii în condiţii preferenţiale;
  •  Asigurare medicala suplimentară;
  •  Tichete de masă în valoare de 45 lei per fiecare zi lucrătoare;
  •  Avantaje financiare sub formă de prime de sărbători, bonusuri colective şi individuale.


Responsabilități:

  • Elaborarea/dezvoltarea/gestiunea ofertei de produse gestionate a Băncii raportate la necesităţile clienţilor, resursele Băncii şi oportunităţile pe piaţa într-un mod superior competitorilor Băncii;
  • Îmbunătățirea continuă a performanţelor produselor, serviciilor şi proceselor sale, inclusiv prioritatea acordată satisfacţiei necesităţilor şi aşteptărilor clienţilor şi altor părţi interesate;
  • Orientarea către segmente de clienţi şi creşterea nivelului de fidelitate a clienţilor faţă de produsele si serviciile Băncii;
  • Crearea și evoluția produselor (ofertelor) sau serviciilor cu propuneri de  modificări de prețuri aferente;
  • Contribuirea la crearea planurilor de promovare pentru produsele gestionate și urmărirea executării lor;
  • Elaborarea/contribuirea/actualizarea Documentelor Normative Interneaferente produselor gestionate;
  • Inițierea dezvoltărilor IT (Business Requirement) pentru sistemele de gestiunea proceselor de creditare.
  • Participarea la sesiuni de formare a personalului Băncii pentru produsele noi;
  • Contribuirea la segmentarea pieţii şi selectarea grupelor ţintă de clienţi. Întreprinderea măsurilor de atingere a nivelului maxim de echipare cu produse a clientului - persoană juridica şi de creştere a fidelităţii clientului față de produsele Băncii.


Cerinţe:

  • Cunoaşterea cadrului normativ financiar-bancar;
  • Cunoaşterea tehnologiei produselor bancare;
  • Cunoşterea aprofundată a aplicațiilor MS Office  (Excel, Word, Power Point, Internet Explorer);
  • Cunoașterea limbilor română, rusă, engleză;
  • Experienţă minimă de 2 ani în cadrul domeniului financiar-bancar (produse bancare din segmentul pieţei persoanelor juridice).


Reprezentant Vânzări Directe în or. Chişinău, Secția Vânzări prin Canale Alternative

Misiune post:

Participarea în elaborarea, promovarea, animarea și monitorizarea acțiunilor comerciale îndreptate spre creșterea vânzărilor prin canalele alternative (POS, Bank at Work, Agenți de vânzare, etc.) și atingerea obiectivelor comerciale stabilite.

Pentru cel mai bun candidat, venim să oferim beneficii extra-salariale:

  •  Experienţa unui grup internaţional;
  •  Un portal Intranet cu informaţii de specialitate şi un catalog bogat de cursuri pentru dezvoltare;
  •  Achizionarea produselor Băncii în condiţii preferenţiale;
  •  Asigurare medicala suplimentară;
  •  Tichete de masă în valoare de 45 lei per fiecare zi lucrătoare;
  •  Avantaje financiare sub formă de prime de sărbători, bonusuri colective şi individuale.


Responsabilităţi de bază:

  • Identificarea clienților potențiali și a oportunităților de vânzare în afara sediilor Băncii;
  • Promovarea serviciilor și produselor băncii într-o manieră profesională, în conformitatea cu reglementările în vigoare;
  • Atragerea clienților și inițierea procesului de încheiere a relațiilor de afaceri noi;
  • Identificarea necesităților clienților și propunerea soluțiilor financiare optime, prin adaptarea comercializării produselor la condițiile pieței;
  • Participarea la acțiuni de animare comercială ale băncii: întâlniri cu clienții, prezentări, expoziții, evenimente, etc.;
  • Oferirea de asistență clienților în procesul de vânzare;
  • Administrarea și asigurarea respectării tuturor obiectivelor de vânzare;
  • Monitorizarea tuturor solicitărilor clienților și asigurarea procesării/rezolvării acestora;
  • Menținerea cunoștințelor despre toate produsele și serviciile de pe piață, pentru a cunoaște toate avantajele și dezavantajele pentru diverse produse/servicii;
  • Gestionarea eficientă și corectă a diverselor documente pentru toate sursele de vânzare;
  • Respectarea tuturor măsurilor legate de securitate și confidențialitatea datelor clienților.


Cerinţe faţă de candidaţi:

  • Experiență în domeniul domeniul vânzărilor;
  • Program de muncă flexibil;
  • Cu spirit de inițiativă, proactivitate, creativitate și implicare;
  • Cu spirit de responsabilitate, organizare și orientare spre eficiență;

 

Director Sucursală, Chişinău

Pentru cel mai bun candidat, venim să oferim beneficii extra-salariale:

  •  Experienţa unui grup internaţional;
  •  Un portal Intranet cu informaţii de specialitate şi un catalog bogat de cursuri pentru dezvoltare;
  •  Achizionarea produselor Băncii în condiţii preferenţiale;
  •  Asigurare medicala suplimentară;
  •  Tichete de masă în valoare de 45 lei per fiecare zi lucrătoare;
  •  Avantaje financiare sub formă de prime de sărbători, bonusuri colective şi individuale.

Ce ai de făcut:

  • Elaborarea şi monitorizarea aplicării planului de acţiuni comerciale, coordonarea procesului de vânzare şi promovare a produselor bancare;
  • Gestionarea şi motivarea echipei sucursalei;
  • Asigurarea repartizării bugetului pe vânzători şi realizarea acestuia în conformitate cu obiectivele comerciale ale Grupului;
  • Administrarea şi dezvoltarea continuă a portofoliului de clienţi/produse/servicii ale sucursalei;
  • Gestiunea riscurilor aferente activităţii Sucursalei.

 

Vom aprecia să ai:

  • Studii superioare economice;
  • Experiență bancară/financiară minim 3 ani;
  • Experienţa în domeniul creditării şi deservirii clienţilor;
  • Cunoştinţe avansate de aplicare a MS Office;
  • Cunoașterea limbilor: română, rusă și engleză.

 

Profilul candidatului:

  • Capacitate de animare şi gestionare a echipei;
  • Orientare către client şi capacitate de a răspunde rapid şi eficient solicitărilor clienţilor;
  • Capacitate de evaluare permanentă a performanţelor proprii şi a echipei;
  • Comunicare pozitivă, susţinerea şi promovarea schimbărilor;
  • Responsabilitate, flexibilitate şi implicare.

 


Joburi Suport

Consilier Clientela Multimedia, Centrul de Contact Multimedia

Pentru cel mai bun candidat, venim să oferim beneficii extra-salariale:

  •  Experienţa unui grup internaţional;
  •  Un portal Intranet cu informaţii de specialitate şi un catalog bogat de cursuri pentru dezvoltare;
  •  Achizionarea produselor Băncii în condiţii preferenţiale;
  •  Asigurare medicala suplimentară;
  •  Tichete de masă în valoare de 45 lei per fiecare zi lucrătoare;
  •  Avantaje financiare sub formă de prime de sărbători, bonusuri colective şi individuale.


Ce ai de făcut:

  • Receptionarea si tratarea (pina la solutionarea definitiva) a solicitarilor primite de la clientii existenti si/sau potentiali ai Bancii prin intermediul canalelor alternative de deservire (telefonie, email, sms, IVR, eMobias.md etc.);
  • Realizarea actiunilor de Suport pentru clienţii Băncii deţinători de carduri bancare;
  • Realizarea actiunilor de Suport pentru clientii Bancii utilizatori ai serviciilor/produselor de deservire la distanță ale Băncii;
  • Consilierea clienţilor existenţi şi potenţiali cu informaţie generală privind produsele bancare (tipuri, dobânzi, comisioane, documente necesare etc.);
  • Participă la vînzarea indirectă de produse bancare prin stabilirea de intîlniri de vînzare pentru clienţii existenţi şi potenţiali, interesaţi de produsele bancare, la Sucursala sau redirectionare la Secția Vânzări la Distanță;
  • Apelarea clientilor in cadrul campaniilor de telemarketing si/sau a sondajelor de calitate.

 

Vom aprecia să ai:

  • Studii superioare cu profil economic;
  • Cunoaşterea produselor şi serviciilor bancare;
  • Vorbirea fluentă a limbii române și rusă; engleza nivel mediu de comunicare;
  • Abilităţi excelente de operare PC.


Particularităţile postului:

  • Munca în ture de zi/ noapte/ weekend/ sarbatori, turele de sărbători se achită conform tarifului special.

 

Analist, Departamentul Strategie, Planificare și Control, Divizia Financiară

Misiune post: Prelucrează informația financiară a băncii, face analize pe baza acesteia și elaborează rapoarte financiare.

Pentru cel mai bun candidat, venim să oferim beneficii extra-salariale:

  •  Experienţa unui grup internaţional;
  •  Un portal Intranet cu informaţii de specialitate şi un catalog bogat de cursuri pentru dezvoltare;
  •  Achizionarea produselor Băncii în condiţii preferenţiale;
  •  Asigurare medicala suplimentară;
  •  Tichete de masă în valoare de 45 lei per fiecare zi lucrătoare;
  •  Avantaje financiare sub formă de prime de sărbători, bonusuri colective şi individuale.


Ce ai de făcut:

  • Prelucrează informaţia financiară, face analize pe baza acesteia şi elaborează rapoarte financiare (e.g., profit & pierdere, bilanţ, cashflow, etc.);
  • Asistă la pregătirea bugetului pentru următoarea perioadă financiară a băncii;
  • Utilizează informaţia financiară pentru a identifica riscurile şi oportunităţile pentru afacere precum şi pentru a elabora recomandări pentru îmbunătăţiri / soluţionarea continuă a problemelor;
  • Participarea în procesul de previzionare (săptămânal, lunar și pe termen lung) prin analiza trendurilor afacerii şi alinierea acestora cu obiectivele corporative;
  • Prezintă date analitice în cadrul iniţiativelor de afacere pentru bancă.

 

Vom aprecia să ai:

  • Studii superioare profil economic (Contabilitate/Finanţe şi Bănci preferabil);
  • Cunoştinţe de bază de aplicare a MS Office (Word, Excel, Power Point);
  • Certificate adiţionale (MBA, ACCA)/cursuri, etc. aferente poziţiei vor fi considerate un plus;
  • Cunoaşterea limbii engleze – nivel mediu;
  • Bune abilităţi analitice şi atenţie la detalii.


Business Analyst, Departamentul Proiecte și Organizare

Misiune post: Responsabil pentru definirea și documentarea cerințelor de business. Trebuie să definească criteriile de acceptare. Analistul are expertiza în economie și managementul proceselor cu cunoștințe in  dezvoltarea proceselor IT.

Pentru cel mai bun candidat, venim să oferim beneficii extra-salariale:

  •  Experienţa unui grup internaţional;
  •  Un portal Intranet cu informaţii de specialitate şi un catalog bogat de cursuri pentru dezvoltare;
  •  Achizionarea produselor Băncii în condiţii preferenţiale;
  •  Asigurare medicala suplimentară;
  •  Tichete de masă în valoare de 45 lei per fiecare zi lucrătoare;
  •  Avantaje financiare sub formă de prime de sărbători, bonusuri colective şi individuale.


Ce ai de făcut:

  • Efectuează analiza cerințelor business elaborate de catre subdiviziunile băncii în vederea definirii specificaţiilor functionale pentru construirea eficientă a sistemelor informatice, inclusiv identificarea cerintelor prin intilniri cu subidiviziunile solicitante, precum si in baza analizei documentatiei legislative si tehnice specifice domeniului financiar - bancar;
  • Contribuie la detalierea cerințelor business si redactarea acestora impreuna cu echipa de dezvoltatori in vederea validarii specificatiilor functional-tehnice;
  • Identifică și propune soluții alternative pentru optimizarea proceselor de business și a proiectelor,
  • Asigură coordonarea si gestiunea echipei responsabile pe perioada efectuării testelor funcționale a noilor dezvoltări;
  • Asigură monitorizarea procesului de realizare a tuturor livrabilelor tehnice aferente unei dezvoltări;
  • Oferă suport clientului intern/subidiviziunea băncii pentru pregătirea si comunicarea modificării prin activitatea de «Change Management»;
  • Asigură urmărirea post implementare a dezvoltărilor sistemelor informatice instalate pe mediile de producție în scopul rezolvării eventualelor disfuncționalități;
  • Acordă asistenţă utilizatorilor din cadrul băncii, pentru a permite identificarea și abordarea corectă și la timp a eventualelor disfunctionalități.


Vom aprecia să ai:

  • Studii superioare în domeniul economic sau tehnologiilor informaționale;
  • Experiență de minim 2 ani în domeniul bancar;
  • Experiență în programe de implementare IT importante (înlocuirea sistemului bancar de bază, implementarea sistemelor bancare electronice etc.);
  • Cunoașterea metodologiilor relevante (BPRM, Lean, Six sigma, PMP, Agile);
  • Experiență în proiecte gestionate în mediul multinațional;
  • Experiență în activități bancare și servicii IT bancare;
  • Abilități excelente de comunicare, management și prezentare;
  • Cunoștințe privind sistemele de gestiune a bazelor de date, va reprezenta un avantaj;
  • Cunoaşterea limbilor română şi engleză;
  • Abilități de a asigura comunicarea cu echipa business și echipa tehnică;
  • Abilități de formulare sau redare în formă scrisă a cerințelor business detaliate.


Șofer-Încasator, Secția Încasare Numerar

Pentru cel mai bun candidat, venim să oferim beneficii extra-salariale:

  •  Experienţa unui grup internaţional;
  •  Un portal Intranet cu informaţii de specialitate şi un catalog bogat de cursuri pentru dezvoltare;
  •  Achizionarea produselor Băncii în condiţii preferenţiale;
  •  Asigurare medicala suplimentară;
  •  Tichete de masă în valoare de 45 lei per fiecare zi lucrătoare;
  •  Avantaje financiare sub formă de prime de sărbători, bonusuri colective şi individuale.
 
Ce ai de făcut:
  • Conduce în siguranță transportul special al băncii destinat transportării valorilor în conformitate cu regulamentul circulației rutiere;
  • Efectuează controlul sistematic al pregătirii tehnice de exploatare a transportului auto special;
  • Respectă actele cu privire la exploatarea transportului auto, staționarea acestuia și normele de conducere;
  • Îndeplinește funcțiile de serviciu al încasatorului în cazul înlocuirii acestuia, și anume:
  • Asigură pregătirea, primirea, predarea și transportarea valorilor către/de la Banca Națională, Băncile Comerciale și subdiviziunile Băncii;
  • Asigura colectarea și transportarea valorilor de la Agenții economici;
  • Asigură verificarea, primirea, transportarea și predarea valorilor in cadrul operațiunilor de export/import a valutei străine;
  • Asigură alimentarea/descărcarea ATM-urilor/ MBA off-site conform DNI în vigoare;
  • Asigură evidenta stricta a deplasării la punctele de colectare (Agenți Economici);
  • Asigură predarea numerarului în Tezaurul Central al Băncii la întoarcerea de pe rută pe parcursul zilei operaționale;
  • Asigură depozitarea genților cu numerar în afara zilei operaționale;
  • Asigura integritatea genților cu valori încasate, pentru care poartă răspundere materiala deplina;
  • Asigură confidențialitatea informațiilor și a datelor referitoare despre numerarul primit/ predat și transportat;
  • Îmbunătățește continuu performanțele proceselor sale, inclusiv prioritatea acordată satisfacției necesităților și așteptărilor clienților.
  • Respectă strict prevederile legislației în vigoare și documentelor normative interne.
  • La indicația superiorului ierarhic va exercita alte sarcini ce țin de activitatea băncii.
Vom aprecia să ai:
  • Studii superioare incomplete sau speciale;
  • Experiență de muncă în domeniu;
  • Cunoașterea limbilor: române, ruse;
  • Capacitatea de a analiza situații specifice;
  • Abilitate înaltă de verificare și control;
  • Capacitatea de a înțelege și aprecia riscurile operaționale;


Încasator, Secția Încasare Numerar

Pentru cel mai bun candidat, venim să oferim beneficii extra-salariale:

  • Vrem să îți extinzi cunoștințele, așa că vei avea o varietate de cursuri la care poți participa și avansa în carieră;
  • Vrem să îți extinzi capacitățile specifice activității, așa că vei avea posibilitatea de a participa la training-uri;
  • Avem la dispoziție un portal Intranet, unde poți găsi informații de specialitate;
  • Din moment ce prețuim sănătatea, vei dispune de asigurare medicală suplimentară;
  • Pentru că promovăm stilul sănătos de viață vei beneficia de tichete de masă în valoare de 45 lei pentru fiecare zi lucrătoare;
  • Salariu fix + alte avantaje financiare;
  • Program de muncă glisant.

 

Ce ai de făcut:

  • Asigură pregătirea, primirea, predarea și transportarea valorilor către/ de la Banca Națională, Băncile Comerciale, subdiviziunile Băncii și Agenții economici;
  • Asigură verificarea și pregătirea, primirea și transportarea - valorilor la exportul de valuta sau asigură predarea valorilor în valută la import numerar;
  • Asigură alimentarea/ descărcarea ATM-urilor/ MBA off-site conform DNI în vigoare;
  • Coordonează activitatea zilnică a echipei de încasare în caz de înlocuire a încasatorului coordonator;
  • Asigură evidenta stricta a deplasării la punctele de colectare (Agenți Economici) conform rutelor și graficilor stabilite;
  • Asigură predarea numerarului în Tezaurul Central al Băncii la întoarcerea de pe rută pe parcursul zilei operaționale sau depozitarea sigură a acestora în Tezaurul Serviciului Încasare;
  • Asigură integritatea genților cu valori încasate, pentru care poartă răspundere materiala deplina;
  • Asigură confidențialitatea informațiilor și a datelor referitoare despre numerarul primit/ predat și transportat;
  • Îmbunătățește continuu performanțele proceselor sale, inclusiv prioritatea acordată satisfacției necesităților și așteptărilor clienților și altor părți interesate, elaborează propuneri pentru optimizarea/ îmbunătățirea proceselor aferente prestării serviciilor de încasare.
  • Respectă strict prevederile legislației în vigoare și documentelor normative interne;
  • La indicația superiorului ierarhic va exercita alte sarcini ce țin de activitatea Băncii.

Vom aprecia să ai:

  • Studii superioare incomplete sau speciale;
  • Experiență de muncă în domeniu;
  • Cunoașterea limbilor: române, ruse;
  • Capacitatea de a analiza situații specifice;
  • Abilitate înaltă de verificare și control;
  • Capacitatea de a înțelege și aprecia riscurile operaționale.\
 
 

Analist Business Raportări, Departamentul Managementul Sistemelor Informaţionale

Misiune post:  Participarea la întregul proces de analiza a cerințelor de business, elaborare a specificațiilor funcționale și de perfectare a rapoartelor Băncii. Realizarea dezvoltărilor complexe ale rapoartelor, utilizând un sistem unic de raportare din cadrul Băncii.

Pentru cel mai bun candidat, venim să oferim beneficii extra-salariale:

  •  Experienţa unui grup internaţional;
  •  Un portal Intranet cu informaţii de specialitate şi un catalog bogat de cursuri pentru dezvoltare;
  •  Achizionarea produselor Băncii în condiţii preferenţiale;
  •  Asigurare medicala suplimentară;
  •  Tichete de masă în valoare de 45 lei per fiecare zi lucrătoare;
  •  Avantaje financiare sub formă de prime de sărbători, bonusuri colective şi individuale.

 

Ce ai de făcut:

  • Vei face parte din echipa responsabila de crearea și menținerea ulterioara a unei structuri pentru raportări care va servi drept o singura sursa sigură de date;
  • Vei participa la procesul întreg de dezvoltare a rapoartelor, începând cu analiza cerințelor business și elaborarea specificațiilor funcțional-tehnice pană la dezvoltarea propriu-zisă a rapoartelor Băncii;
  • Vei participa la procesul de elaborare a produselor si serviciilor bancare, in scopul asigurării corecte a raportărilor ulterioare;
  • Vei asigura dezvoltarea în continuare a domeniului de raportări și Business Intelligence al Băncii pentru a satisface pe deplin necesitățile de raportare, atât interne cât și de Grup.

 

Vom aprecia să ai:

  • Studii superioare in domeniul IT sau economic;
  • Cunoașterea bazelor de date relaționale, cunoașterea limbajelor moderne de programare;
  • Abilitați de lucru in echipa;
  • Abilitați înalte de comunicare, responsabilitate, capacitatea de adaptare la condiții de stres.

 

Analist operațional, Secția Angajamente Retail, Centru de Procesare Servicii Clienți

Pentru cel mai bun candidat, venim să oferim beneficii extra-salariale:

  •  Experienţa unui grup internaţional;
  •  Un portal Intranet cu informaţii de specialitate şi un catalog bogat de cursuri pentru dezvoltare;
  •  Achizionarea produselor Băncii în condiţii preferenţiale;
  •  Asigurare medicala suplimentară;
  •  Tichete de masă în valoare de 45 lei per fiecare zi lucrătoare;
  •  Avantaje financiare sub formă de prime de sărbători, bonusuri colective şi individuale.

 

Ce ai de făcut:

  • Asigură setarea în SIB facilitățile de credit și anume – eliberarea creditelor, rambursarea (anticipată, totală), restructurarea, etc.;
  • Asigură verificarea dosarelor de credit, în corespunderea acestora cu normele interne și în ceea ce privește securitatea, calitatea, conformitatea, imparțialitatea și estimarea riscurilor operaționale;
  • Asigură supravegherea zilnică a operațiunilor efectuate și raportarea activităților.

Vom aprecia să ai:

  • Cunoașterea legislației financiar – bancare, în special domeniul creditării;
  • Cunoașterea produselor bancare;
  • Experiență în domeniul bancar, în domeniu creditării va fi un avantaj;
  • Studii superioare cu profil economic;
  • Responsabilitate, obiectivitate și imparțialitate;
  • Păstrarea confidențialității informației;
  • Cunoașterea la nivel avansat: MS Office, sisteme și aplicații informatice specifice bancare.

 

Profilul candidatului:

  • Capacitate de analiză și sinteză;
  • Abilități de identificare a riscurilor aferente activității creditare;
  • Atenție la detalii și organizare eficientă a timpului;
  • Spirit de echipă;
  • Rezistență la stres;
  • Orientare spre rezultat.

 

Manager Relaţii Clienţi Corporativi, Departamentul Large Corporate

Misiune: Gestiunea relaţiilor cu clienţii corporativi ai Băncii şi atragerea clienţilor noi, prin asigurarea serviciilor de înaltă calitate.

 

Pentru cel mai bun candidat, venim să oferim beneficii extra-salariale:

  •  Experienţa unui grup internaţional;
  •  Un portal Intranet cu informaţii de specialitate şi un catalog bogat de cursuri pentru dezvoltare;
  •  Achizionarea produselor Băncii în condiţii preferenţiale;
  •  Asigurare medicala suplimentară;
  •  Tichete de masă în valoare de 45 lei per fiecare zi lucrătoare;
  •  Avantaje financiare sub formă de prime de sărbători, bonusuri colective şi individuale.

 

Ce ai de făcut:

  • Atragerea clienţilor noi din categoria Large Corporate, precum şi în menţinerea clienţilor corporativi existenţi, prin asigurarea serviciilor de înaltă calitate;
  • Stabilirea şi dezvoltarea relaţiilor cu clienţii corporativi; comunicarea și corespondenţa de afaceri cu clienţii corporativi ai Băncii;
  • Formarea, gestiunea şi prezentarea dosarelor de produse pentru clienţii corporativi în atenția organelor de decizie; monitorizarea derulării a relaţiei contractuale cu clienţii;
  • Propunerea strategiei băncii în raport cu clienţii corporativi în gestiune;
  • Participarea în cadrul proiectelor de dezvoltare ale Băncii.

 

Vom aprecia să ai:

  • Experienţa de muncă în sistemul bancar minim 2 ani în domeniul gestiunii relațiilor cu clienți – persoane juridice;
  • Studii superioare cu profil economic;
  • Cunoaşterea produselor şi serviciilor bancare;
  • Cunoştinţe avansate de aplicare: MS Office, Excel, PowerPoint;
  • Cunoaşterea limbii române, ruse și engleze.

 

Contabil Decontări Carduri, Direcția Acceptare și Evidență, Departamentul Carduri

Pentru cel mai bun candidat, venim să oferim beneficii extra-salariale:

  •  Experienţa unui grup internaţional;
  •  Un portal Intranet cu informaţii de specialitate şi un catalog bogat de cursuri pentru dezvoltare;
  •  Achizionarea produselor Băncii în condiţii preferenţiale;
  •  Asigurare medicala suplimentară;
  •  Tichete de masă în valoare de 45 lei per fiecare zi lucrătoare;
  •  Avantaje financiare sub formă de prime de sărbători, bonusuri colective şi individuale.

 

Ce ai de făcut:

  • Procesarea și efectuarea decontărilor cu sistemele de plaţi internaţionale;
  • Efectuarea operaţiunilor contabile de gestiune a bancomatelor băncii;
  • Executarea, validarea şi reflectarea tranzacţiilor efectuate în evidenţa contabilă a băncii.
  • Verificarea, procesarea și executarea solicitărilor privind acceptarea cardurilor bancare prin intermediul POS terminalelor.
  • Prelucrarea fișierelor contabile a proiectelor salariale.
  • Elaborarea proiectelor, sarcinilor tehnice şi a documentaţiei normative interne ce ţin de activitatea Direcției;
  • Îmbunătăţirea continuă a performanţelor serviciilor şi proceselor sale, inclusiv prioritatea acordată satisfacţiei, necesităţilor şi aşteptărilor părţilor interesate;
  • Îndeplinirea altor sarcini la cererea superiorilor ierarhici în cadrul funcţiei şi competenţelor deţinute.

 

Vom aprecia să ai:

  • Cunoaşterea limbii române, ruse. Engleza – un avantaj;
  • Cunoaşterea legislaţiei în domeniul cardurilor şi a standardelor de contabilitate bancară;
  • Cunoştinţe informatice: MS Office.
  • Studii superioare economice.
  • Experienţă, preferabil în contabilitate bancară şi/sau sisteme de plăţi (carduri bancare).
  • Orientare spre rezultat;
  • Orientare spre client.

 

Şef Secţie Protocol şi Secretariat, Departamentul Guvernanţă Corporativă

Misiune: Gestiunea echipei, corespondenţă oficială, prin asigurarea activităţii de protocol şi secretariat.

Pentru cel mai bun candidat, venim să oferim beneficii extra-salariale:

  •  Experienţa unui grup internaţional;
  •  Un portal Intranet cu informaţii de specialitate şi un catalog bogat de cursuri pentru dezvoltare;
  •  Achizionarea produselor Băncii în condiţii preferenţiale;
  •  Asigurare medicala suplimentară;
  •  Tichete de masă în valoare de 45 lei per fiecare zi lucrătoare;
  •  Avantaje financiare sub formă de prime de sărbători, bonusuri colective şi individuale.


Responsabilităţi:

  • Asigură gestionarea şi monitorizarea corespondenţei oficiale atît la nivelul HO şi FO;
  • Organizează circulaţia corespondenţei interne de documente în aplicația E-Master;
  • Acordă suportul în cadrul deplasărilor de serviciu al salariaţilor şi cazării oaspeţilor băncii;
  • Gestionează procesul de fabricare și evidență a ştampilelor băncii;
  • Efectuează traducerea documentelor cu statut confidențial la indicația conducerii băncii sau Șefului de Departament Guvernanță Corporativă;
  • Asigură perfectarea periodică a rapoartelor solicitate de către Manageri;
  • Organizează şi coordonează activitatea curentă a secţiei.


Cerinţe față de candidați:

  • Experienţă de muncă în protocol și în sistemul bancar nu mai mică de 2 ani;
  • Studii superioare cu profil economic;
  • Cunoaşterea obligatorie a limbilor romană, engleză, rusă.
  • Cunoştinţe avansate de aplicare: MS Office, Excel, PowerPoint;
  • Abilități organizatorice și focus pe rezultate
  • Atenție la detalii, capacitate de analiză și sinteză, exigență și rigurozitate

 


Joburi Control

Analist tehnic sisteme de scorare a riscului de credit, Departamentul Monitorizarea şi Administrarea Riscului de Credit

Rolul tău: Dezvoltarea și mentenața sistemului de scorare și aprobare a creditelor acordate clienţilor Mobiasbanca.

Pentru cel mai bun candidat, venim să oferim beneficii extra-salariale:

  •  Experienţa unui grup internaţional;
  •  Un portal Intranet cu informaţii de specialitate şi un catalog bogat de cursuri pentru dezvoltare;
  •  Achizionarea produselor Băncii în condiţii preferenţiale;
  •  Asigurare medicala suplimentară;
  •  Tichete de masă în valoare de 45 lei per fiecare zi lucrătoare;
  •  Avantaje financiare sub formă de prime de sărbători, bonusuri colective şi individuale.
 
Ce ai de făcut:
  • Analiza cererilor simple de schimbare, furnizate de managerii portofoliului de risc. Elaborarea celei mai eficiente modalități de implementare a cerințelor;
  • Modificarea regulilor şi algoritmilor de scorare, și a altor elemente ale strategiei de aprobare a creditelor în sistemul decizional al băncii;
  • Monitorizarea performanței sistemului;
  • Participarea la implementarea noilor tehnologii, instrumente și integrări cu diverse surse de informații în procesul de aprobare a produselor creditare;
  • Pregătirea cerințelor de business aferente noilor dezvoltări ale sistemului automatizat de scorare;
  • Implicarea în desfăşurarea proiectelor IT de dezvoltare şi integrare aferente sistemelor de scorare în cadrul Bancii.


Vom aprecia să ai:

  • Cunoașterea conceptelor de baze de date şi SQL (capacitatea de a extrage date dintr-o bază de date existentă experiența cu Microsoft SQL Server va constitui un avantaj);
  • Capacități de programare Java și/sau Python;
  • Limba engleză cel puțin la nivel B1, capacitatea de a citi documentația tehnică și corespondența de suport;
  • Cunoașterea activității de creditare cu amănuntul va constitui un avantaj suplimentar;
  • Cunoaşterea limbii engleze este obligatorie.


Analist modelarea riscului de credit, Departamentul Monitorizarea şi Administrarea Riscului de Credit

Rolul tau: Elaborarea modelelor statistice de analiza a riscurilor de credit şi a criteriilor de evaluare şi estimare a riscurilor în baza acestor modele.

Pentru cel mai bun candidat, venim să oferim beneficii extra-salariale:

  •  Experienţa unui grup internaţional;
  •  Un portal Intranet cu informaţii de specialitate şi un catalog bogat de cursuri pentru dezvoltare;
  •  Achizionarea produselor Băncii în condiţii preferenţiale;
  •  Asigurare medicala suplimentară;
  •  Tichete de masă în valoare de 45 lei per fiecare zi lucrătoare;
  •  Avantaje financiare sub formă de prime de sărbători, bonusuri colective şi individuale.


Ce ai de făcut:

  • Prelucrarea statistică a datelor istorice;
  • Dezvoltarea diverselor modele predictive (comportamentale, colectare, cross-sell);
  • Stabilirea cerințelor pentru implementarea (modificarea) modelelor în sistemul decizional automatizat;
  • Monitorizarea continuă a performanței modelelor implementate, introducerea ajustărilor la necesitate;
  • Efectuare diverselor studii statistice/analitice ad-hoc privind dependențele, tendințele, abaterile şi corelațiile aferente portofoliului de credite;
  • Investigarea noilor surse de date care pot fi utilizate pentru a îmbunătăți puterea predictivă a modelelor.


Vom aprecia să ai:

  • 2+ ani în modelarea şi dezvoltarea sistemelor de scoring sau în domeniul statisticii și analizei datelor;
  • Cunoașterea tehnicilor utilizate în analiza statistică-matematică şi a teoriei probabilității;
  • Experiență solidă în analiza statistică, extragerea datelor și modelare;
  • Posesia de MS Excel și cel puțin un pachet software de analiză avansată (SAS este de preferat) la nivel profesional;
  • Cunoașterea elementelor de bază SQL (capacitatea de a solicita date dintr-o bază de date existentă) va fi un avantaj;
  • Cunoaşterea limbii engleze este obligatorie;
  • Cunoașterea proceselor aferente domeniului creditar va fi un avantaj.


Auditor, Departamentul Audit

Misiune post: Exercitarea misiunilor de control la nivelul standardelor OTP Group

Beneficiile pe care le oferim:

  • Vrem să îți extinzi cunoștințele, așa că vei avea o varietate de cursuri la care poți participa și avansa în carieră;
  • Avem la dispoziție un portal Intranet, unde poți găsi informații de specialitate;
  • Din moment ce prețuim sănătatea, vei dispune de asigurare medicală suplimentară;
  • Pentru că promovăm stilul sănătos de viață vei beneficia de tichete de masă în valoare de 45 lei pentru fiecare zi lucrătoare;
  • Salariu fix + alte avantaje financiare;
  • Program de muncă stabil (Luni - Vineri, 08:30-17:30).


Responsabilităţi de bază:

  • Participă la misiunile de audit ale activităţilor organizaţionale şi funcţionale ale Băncii;
  • Evaluarea adecvării şi eficacităţii controlului intern în aceste activităţi;
  • Obţine, analizază şi evaluează informaţii pentru a expune concluzii informate şi obiective asupra eficienţei şi adecvării sistemului de control intern, eficacităţii performanţelor ale activităţilor verificate;
  • Raportarea observaţiilor şi propunerea recomandărilor pentru corecţia condiţiilor nesatisfăcătoare; îmbunătăţirea operaţiunilor şi reducerea cheltuielilor;
  • Efectuează controlul asupra îndeplinirii hotărîrilor luate şi a recomandărilor privind lichidarea neajunsurilor şi încălcărilor, depistate in cadrul controalelor de audit extern şi intern, inclusiv controalele realizate de către BNM şi alte instituţii;
  • Participă la elaborarea programelor de control şi formarea dosarelor misiunilor de audit.


Cerinţe faţă de candidaţi:

  • Studii superioare în domeniul financiar/economic;
  • Cunoaşterea actelor normative, a regulamentelor, procedurilor şi instrucţiunilor emise de Banca Naţională a Moldovei si legilor ce ţin de activitatea instituţiilor financiare;
  • Cunoaşterea sistemelor de control intern în cadrul instituţiilor financiare;
  • Experienţă de muncă în sistemul bancar sau companii de consultanţă de cel puţin 1 an;
  • Experienţă în efectuarea auditului şi analizei financiare în cadul băncilor/şi sau instituţiilor financiare;
  • Cunoştinţe avansate de aplicare: MS Office (Word, Excel, PowerPoint, MS Access);
  • Cunoaşterea obligatorie la nivel avansat a limbilor: română, rusă, engleză.


Auditor IT, Departamentul Audit

Pentru cel mai bun candidat, venim să oferim beneficii extra-salariale:

  •  Experienţa unui grup internaţional;
  •  Un portal Intranet cu informaţii de specialitate şi un catalog bogat de cursuri pentru dezvoltare;
  •  Achizionarea produselor Băncii în condiţii preferenţiale;
  •  Asigurare medicala suplimentară;
  •  Tichete de masă în valoare de 45 lei per fiecare zi lucrătoare;
  •  Avantaje financiare sub formă de prime de sărbători, bonusuri colective şi individuale.

Ce ai de făcut:

  • Efectuarea procesului de audit a tehnologiilor informaţionale şi a sistemelor informaţionale;
  • Participarea în procesele de audit planificate conform planului anual de audit;
  • Îndeplinirea taskurilor separate delegate de către manager şi şefii de misiuni.


Vom aprecia să ai:

  • Studii superioare cu profil IT şi Tehologiilor Informaţionale;
  • Cunoaşterea sistemului bancar;
  • Experienţă de activitate în sistemul financiar-bancar minim 1 an;
  • Cunoştinţe avansate de aplicare: MS Office;
  • Cunoaşterea limbii engleze la nivel avansat este obligatorie.


Joburi IT

System Analyst, Secţia Studii şi Dezvoltare, Departamentul Tehnologii Informaţionale

Pentru cel mai bun candidat, venim să oferim beneficii extra-salariale:

  •  Experienţa unui grup internaţional;
  •  Un portal Intranet cu informaţii de specialitate şi un catalog bogat de cursuri pentru dezvoltare;
  •  Achizionarea produselor Băncii în condiţii preferenţiale;
  •  Asigurare medicala suplimentară;
  •  Tichete de masă în valoare de 45 lei per fiecare zi lucrătoare;
  •  Avantaje financiare sub formă de prime de sărbători, bonusuri colective şi individuale.


Ce ai de făcut:

  • Este responsabil de primirea și studierea cerințelor business (pregătite de Business Analyst) și crearea planului logic pentru dezvoltarea IT;
  • Analizeaza cerințele business și planifică modul de implementare (care ecrane ale aplicatiilor trebuie modificate și ce câmpuri suplimentare trebuie adăugate, care va fi flux de lucru și interfețele aplicate etc.)
  • Planifică funcționalitatea / stratul logic / fluxurile de lucru / ecranele / tabelele de date / interfețele și transformă cerințele de business în cerinte IT;
  •  Planifică, definește și conduce (gestionează) testele de regresie / unitate / sistem / utilizator;
  • Responsabil cu suportul de nivel 2 si 3 pentru CORE Banking System.


Vom aprecia să ai:

  • Studii superioare în domeniul economic sau tehnologiilor informaționale;
  • Experiență de minim 2 ani în domeniul bancar;
  • Cunoștințe profunde în straturi funcționale și logice ale unei aplicații IT / grup de aplicații;
  • Experiență în programe de implementare IT importante (înlocuirea sistemului bancar de bază, implementarea sistemelor bancare electronice etc.);
  • Cunoașterea metodologiilor relevante (PMP, SDLC, Agile);
  • Experiență în proiecte gestionate în mediul multinational;
  • Experiență în activități bancare și servicii IT bancare;
  • Abilități excelente de comunicare, management și prezentare.


IT Specialist for Risk Management

We are looking for a passionate, energetic member of a team to play a key role in development projects.

Your mission:

  • Adjusting the loan approval strategy in the Bank’s system according to the business needs.
  • Provide Retail Risk management with in-house expertise and support on the decision-making system.

Benefits:

  • Great company culture. Member of International Group;
  • Official employment and full social package;
  • Private health insurance & Long-term care;
  • Comfortable office in city center;
  • Attractive bonus package;
  • Multiple career development opportunities;
  • Possibility to obtain professional certification on Banks expenses;
  • Professional support from parent-company colleagues; 
  • English languages courses;
  • Motivational team-building activities;
  • Intelligent, young, friendly team and positive work environment;

 

Tasks:

  • Analyze change requests provided by Risk portfolio managers. Elaborate on the most efficient way for implementation.
  • Modify rules, scorecards, champion-challengers and other loan approval strategy elements in the bank’s decision-making system. Test the changes.
  • Participate in implementing of new technologies into the loan approval workflow.
  • Prepare business requirements for IT team. Represent Retail Risks in the bank’s major IT infrastructure and integration projects.

Education: bachelor’s degree; technical education is preferable.

Professional experience: Risk technology / Software development / Algorithm engineering.

Skills and knowledge:

  • Knowledge of database concepts and Experience with Microsoft SQL Server will be an advantage.
  • Programming capabilities (Java or Python is preferable).
  • English at least level B1, ability to read technical documentation and support correspondence.
  • Acquaintance with the retail lending business will be an advantage.

 

Administrator de sistem, Secţia Retea și Echipamente, Departamentul Tehnologii Informationale

Misiune post: Asigurarea funcţionării în continuu a sistemelor informaționale

Beneficiile pe care le oferim:

  • Vrem să îți extinzi cunoștințele, așa că vei avea o varietate de cursuri la care poți participa și avansa în carieră;
  • Avem la dispoziție un portal Intranet, unde poți găsi informații de specialitate;
  • Din moment ce prețuim sănătatea, vei dispune de asigurare medicală suplimentară;
  • Pentru că promovăm stilul sănătos de viață vei beneficia de tichete de masă în valoare de 45 lei pentru fiecare zi lucrătoare;
  • Salariu fix + alte avantaje financiare;
  • Program de muncă stabil (Luni-Vineri, 08:30 - 17:30).

 

Ce ai de făcut:

  • Configurarea, testarea şi suportul echipamentelor LAN/WAN şi a serviciilor aferente;
  • Consultarea administratorilor de sisteme informatice asupra problemelor apărute;
  • Controlul fluxului de date bancare prin intermediul reţelei (divizarea priorităților pe fluxuri de date, validarea fluxurilor noi, etc.);
  • Contribuirea la instalarea sistemelor internet, email şi a altor servere de aplicaţii în producţie;
  • Reînnoirea sistemelor de operare, instalarea de echipamente noi, crearea modificărilor de configuraţie de zi cu zi.


Vom aprecia să ai:

  • Studii superioare şi experienţă în domeniul IT de minimum 2 ani;
  • Cunoaşterea sistemelor operaţionale server Windows, Linux;
  • Cunoaşterea sistemelor MS - Active Directory, Exchange, WSUS;
  • Cunoaşterea sistemelor backup - Tape Library;
  • Cunoaşterea sistemelor de virtualizare - VM Ware;
  • Experienţa în domeniul bancar de minimum 1 an va constitui un avantaj;
  • Cunoștințe tehnice în domeniul Tehnologiilor Informaționale.

Profilul candidatului:

  • Abilităţi de lucru în echipă şi individual;
  • Abilităţi de comunicare, informare şi prezentare;
  • Spirit de iniţiativă şi responsabilitate;
  • Cunoaşterea limbilor română, engleză


Coordonator Securitate Informaţională, Secţia Securitate Informaţională

Pentru cel mai bun candidat, venim să oferim beneficii extra-salariale:

  •  Experienţa unui grup internaţional;
  •  Un portal Intranet cu informaţii de specialitate şi un catalog bogat de cursuri pentru dezvoltare;
  •  Achizionarea produselor Băncii în condiţii preferenţiale;
  •  Asigurare medicala suplimentară;
  •  Tichete de masă în valoare de 45 lei per fiecare zi lucrătoare;
  •  Avantaje financiare sub formă de prime de sărbători, bonusuri colective şi individuale.


Ce ai de făcut:

  • Implementarea politicii de securitate informațională a Băncii;
  • Gestiunea solicitărilor în domeniul securității informaționale parvenite din partea clienților interni. Interacțiunea cu angajații băncii, managerii și deținătorii de resurse informaționale, alte părți interesate;
  • Gestiunea alertelor parvenite de la sistemele de securitate;
  • Investigarea cauzei apariției unor evenimente aferente securității informației și coordonarea procesului de înlăturare a problemelor identificate;
  • Gestiunea solicitărilor de acces ce țin de domeniul securității informației;
  • Coordonarea procesului de elaborare și actualizare a matricelor de acces;
  • Elaborarea matricelor de accese generalizatoare;
  • Înaintarea propunerilor de eficientizare a proceselor aferente securității informației, în special a procesului de gestiunea a accesului și a instrumentelor utilizate;
  • Interacțiunea cu prestatorii de servicii (STISC, ASP, ș.a.), reprezentanții OTP Group, Auditori ș.a.;
  • Asigurarea bunei funcționări a sistemelor de securitate a informației;
  • Înaintarea propuneri de perfecționare a securității rețelei informaționale;
  • Monitorizarea respectării cerințelor de securitate;
  • Alte activități aferente securității informației.


Vom aprecia să ai:

  • Studii superioare în domeniul securității informaționale sau a tehnologiilor informaționale;
  • Cunoștințe de bază a standardelor și bunelor practici în domeniul securității IT (ISO 27000, NIST);
  • Cunoștințe tehnice de bază în domeniul securității informaționale și tehnologiei informației și comunicațiilor; (Rețea, Sisteme de operare, Antivirus, SIEM, Anti SPAM, DLP, altele);
  • Abilități de comunicare, capacitatea de a explica concepte și informațiile de securitate clientului intern;
  • Abilități de analiză orientată pe riscuri;
  • Responsabilitate, adaptabilitate și flexibilitate;
  • Orientare spre rezultat și orientare spre client;
  • Cunoașterea limbii engleze nivel mediu (citirea / întocmirea documentației tehnice, corespondență).


Analist programator, Secţia Studii şi Dezvoltare Departamentul Tehnologii Informaționale

Pentru cel mai bun candidat, venim să oferim beneficii extra-salariale:

  •  Experienţa unui grup internaţional;
  •  Un portal Intranet cu informaţii de specialitate şi un catalog bogat de cursuri pentru dezvoltare;
  •  Achizionarea produselor Băncii în condiţii preferenţiale;
  •  Asigurare medicala suplimentară;
  •  Tichete de masă în valoare de 45 lei per fiecare zi lucrătoare;
  •  Avantaje financiare sub formă de prime de sărbători, bonusuri colective şi individuale.


Ce ai de făcut:

  • Dezvoltarea şi implementarea produselor soft bancare;
  • Mentenanţa şi optimizarea produselor soft bancare;
  • Îmbunătăţirea continuă a performanţelor proceselor, inclusiv prioritatea acordată satisfacţiei necesităţilor şi aşteptărilor clienţilor şi altor părţi interesate.


Vom aprecia să ai:

  • Studii superioare şi experiență de minim 1 an în domeniul IT;
  • Cunoaşterea minimum a unui limbaj de programare: Java, C#, SQL, Oracle PL/SQL;
  • Experiența de lucru cu unul din SGBD: Oracle, MSSQL;
  • Experiența în utilizarea SO Windows, Unix;
  • Abilităţi de programare în Cobol vor constitui un avantaj;
  • Cunoaşterea limbilor română şi engleză;
  • Experienţa în domeniul bancar de minimum 1 an va constitui un avantaj.


IT Specialist for Risk Management

We are looking for a passionate, energetic member of a team to play a key role in development projects.

Your mission:

  • Adjusting the loan approval strategy in the Bank’s system according to the business needs.
  • Provide Retail Risk management with in-house expertise and support on the decision-making system.

Benefits:

  • Great company culture. Member of International Group;
  • Official employment and full social package;
  • Private health insurance & Long-term care;
  • Comfortable office in city center;
  • Attractive bonus package;
  • Multiple career development opportunities;
  • Possibility to obtain professional certification on Banks expenses;
  • Professional support from parent-company colleagues; 
  • English languages courses;
  • Motivational team-building activities;
  • Intelligent, young, friendly team and positive work environment;

 

Tasks:

  • Analyze change requests provided by Risk portfolio managers. Elaborate on the most efficient way for implementation.
  • Modify rules, scorecards, champion-challengers and other loan approval strategy elements in the bank’s decision-making system. Test the changes.
  • Participate in implementing of new technologies into the loan approval workflow.
  • Prepare business requirements for IT team. Represent Retail Risks in the bank’s major IT infrastructure and integration projects.

Education: bachelor’s degree; technical education is preferable.

Professional experience: Risk technology / Software development / Algorithm engineering.

Skills and knowledge:

  • Knowledge of database concepts and Experience with Microsoft SQL Server will be an advantage.
  • Programming capabilities (Java or Python is preferable).
  • English at least level B1, ability to read technical documentation and support correspondence.
  • Acquaintance with the retail lending business will be an advantage.