Ofertă promoțională! Deschide acum depozite în lei cu dobânzi de până la 13,5% anual și primești un card Visa Gold gratuit și șansa de a câștiga un aspirator robot performant! Vezi ofertele recomandate de OTP Bank.
Picture

Cariera la OTP Bank

Află mai multe despre posturile vacante la OTP Bank. Abia așteptăm să te cunoaștem!

Posturi vacante

Suntem o echipă tânără și dinamică, profesionistă, orientată spre client și rezultat.
Ne propunem să-ți oferim provocări profesionale, un mediu de lucru prietenos, oportunități de dezvoltare și facilități pentru a duce un mod de viață sănătos.


Pentru cel mai bun candidat, venim să oferim beneficii extra-salariale:

  • Experienţa unui grup internaţional;
  • Un portal Intranet cu informaţii de specialitate şi un catalog bogat de cursuri pentru dezvoltare;
  • Achizionarea produselor Băncii în condiţii preferenţiale;
  • Asigurare medicala suplimentară;
  • Tichete de masă;
  • Avantaje financiare sub formă de prime de sărbători, bonusuri colective şi individuale.


Pune-ţi cariera pe upgrade cu OTP Bank!

Te invităm să aplici CV-ul la recrutare@otpbank.md 

(Vom aprecia să specifici funcţia pentru care candidezi)

Dacă nu ai identificat o funcție vacantă pentru domeniul tău de pregătire profesională, expediază CV şi, în funcție de disponibilitățile pentru funcțiile necesare în noile proiecte, te contactăm noi.
Ne va face plăcere să te cunoaștem și să facem echipă comună!

Joburi Business

Dealer Operațiuni Monetare, Secția Operațiuni Monetare

Misiune post: Efectuarea operațiunilor pe piața interbancară internă și externă. Efectuarea operațiunilor pe piața valorilor mobiliare. Raportarea externă către BNM, CNPF și internă către conducerea și subdiviziunile Băncii.

Ce ai de făcut:

  • Atragerea și plasarea resurselor pe piața interbancară locală și externă;
  • Efectuarea operațiunilor cu valori mobiliare de stat și corporative;
  • Raportarea către Banca Naţională a Moldovei privind operațiunile efectuate pe piața interbancară și piața valorilor mobiliare de stat;
  • Raportarea către Comisia Națională a Pieței Financiare privind activitatea băncii pe piața valorilor mobiliare corporative;
  • În comunicarea cu clienții băncii să utilizeze exclusiv canale de comunicare permise de DNI în vigoare
  • Raportarea internă către conducerea și subdiviziunile Băncii privind operațiunile efectuate;
  • Elaborarea procedurilor interne ale secției, ce țin de efectuarea operațiunilor pe piața interbancară și piața valorilor mobiliare;
  • Contribuirea la pregătirea rapoartelor și realizarea proiectelor în domeniul operațiunilor FOREX;
  • La indicația șefului subdiviziunii va exercita în aceasi unitate unele atribuții de muncă ale unui salariat temporar absent.


Vom aprecia să ai:

  • Studii economice superioare;
  • Experienţa în domeniul bancar min. 2 ani;
  • Cunoaşterea Platformei Unice de Tranzacționare și terminalului Bloomberg, Platformei DCU va fi un avantaj;
  • Cunoașterea Regulamentelor și Instrucțiunilor BNM și Ministerului Finanțelor al Moldovei privind activitatea pe piața interbancară și pe piața valorilor mobiliare de stat;
  • Cunoașterea Regulamentelor și Instrucțiunilor CNPF privind activitatea pe piața valorilor mobiliare corporative (deținerea Certificatului de calificare a specialistului în domeniul valorilor mobiliare va fi un avantaj);
  • Posedarea liberă a limbilor română, rusă şi engleză;
  • Cunoştinţe ale MS Office la nivelul utilizatorului avansat.

Manager relații clienți SME, Departamentul Întreprinderi Mici și Mijlocii

Ce ai de făcut:

· Stabilirea şi dezvoltarea relaţiilor cu clienţii IMM cu abordare non retail; corespondenţa cu clienţii Băncii;
· Atragerea clienţilor în Bancă, precum şi menţinerea clienţilor existenţi, prin asigurarea serviciilor de înaltă calitate;
· Formarea, gestiunea şi prezentarea dosarelor de produse pentru clienţii IMM cu abordare Non Retail către organele de decizie;
· Responsabil de realizarea obiectivelor individuale stabilite și de calitatea portofoliului de credit din gestiune;
· Aprecierea nivelului de risc şi a gradului de rentabilitate a serviciului oferit;
· Perfectează rapoarte de activitate: echiparea clienţilor, vizite la prospecti, urmărirea atragerii la bancă.

 

Vom aprecia să ai:

· Studii superioare economice / financiar-bancare;
· Experienţa în deservirea/comunicarea cu clienţii minim 2 an în sistemul bancar;
· Cunoaşterea legislaţiei în vigoare;
· Cunoaşterea limbilor – română, rusă (engleza va constitui un avantaj);
· Cunoştinţe avansate în sistemele și aplicațiile informatice (Word, Excel, Power Point).

 

Consilier Vânzări la Distanță

Ce ai de făcut:

⦁ Vânzarea produselor și serviciilor Băncii destinate persoanelor fizice, prin intermediul parteneriatelor stabilite de către Bancă (POS lending);
⦁ Vânzarea produselor și serviciilor Băncii prin intermediul canalelor alternative de distribuție (telefonie, fax, email, sms , IVR, etc);
⦁ Procesează solicitările privind creditele de consum parvenite prin intermediul mijloacelor de comunicare la distanță, destinate persoanelor fizice;
⦁ Realizarea actiunilor de Suport pentru clienţii Băncii deţinători de carduri bancare;
⦁ Realizarea actiunilor de Suport pentru clientii Bancii utilizatori ai serviciilor/produselor de deservire la distanță ale Băncii;
⦁ Consilierea clienţilor existenţi şi potenţiali cu informaţie generală privind produsele bancare (tipuri, dobânzi, comisioane, documente necesare etc.);
⦁ Cunoașterea, aplicarea și respectarea DNI ale Băncii;
⦁ Organizare și orientare spre eficiență a activităților gestionate în cadrul Secției Vânzări la Distanță;
⦁ Participarea în proiecte de dezvoltare ale Băncii.

 

Vom aprecia să ai:

⦁ Studii superioare cu profil economic;
⦁ Cunoaşterea produselor şi serviciilor bancare;
⦁ Vorbirea fluentă a limbii române și rusă; engleza nivel mediu/avansat de comunicare;
⦁ Abilităţi de operare PC, pachete/aplicații software și baze de date interne (nivel avansat);
⦁ Experiența în domeniul vânzărilor produselor bancare constituie un avantaj.

 

Consilier Suport Clienți (call-center)

Ce ai de făcut:

  • Receptionarea si tratarea (pina la solutionarea definitiva) a solicitarilor primite de la clientii existenti si/sau potentiali ai Bancii prin intermediul canalelor alternative de deservire (telefonie, email, sms, IVR, eMobias.md etc.);
  • Realizarea actiunilor de Suport pentru clienţii Băncii deţinători de carduri bancare;
  • Realizarea actiunilor de Suport pentru clientii Bancii utilizatori ai serviciilor/produselor de deservire la distanță ale Băncii;
  • Consilierea clienţilor existenţi şi potenţiali cu informaţie generală privind produsele bancare (tipuri, dobânzi, comisioane, documente necesare etc.);
  • Participă la vînzarea indirectă de produse bancare prin stabilirea de intîlniri de vînzare pentru clienţii existenţi şi potenţiali, interesaţi de produsele bancare, la Sucursala sau redirectionare la Secția Vânzări la Distanță;
  • Apelarea clientilor in cadrul campaniilor de telemarketing si/sau a sondajelor de calitate.

 

Vom aprecia să ai:

  • Studii superioare cu profil economic;
  • Cunoaşterea produselor şi serviciilor bancare;
  • Vorbirea fluentă a limbii române și rusă; engleza nivel mediu de comunicare;
  • Abilităţi excelente de operare PC.

 

Particularităţile postului:

  • Munca în ture de zi/ noapte/ weekend/ sarbatori, turele de sărbători se achită conform tarifului special.

 

Agent Vânzări | Chișinău, Bălți, Soroca, Cahul

Misiune post: Participarea în elaborarea, promovarea, animarea și monitorizarea acțiunilor comerciale îndreptate spre creșterea vânzărilor prin canalele alternative (POS, Bank at Work, Agenți de vânzare, etc.) și atingerea obiectivelor comerciale stabilite.

Pentru cel mai bun candidat, venim să oferim beneficii extra-salariale:

  •  Experienţa unui grup internaţional;
  •  Un portal Intranet cu informaţii de specialitate şi un catalog bogat de cursuri pentru dezvoltare.


Responsabilităţi de bază:

  • Identificarea clienților potențiali și a oportunităților de vânzare în afara sediilor Băncii;
  • Promovarea serviciilor și produselor băncii într-o manieră profesională, în conformitatea cu reglementările în vigoare;
  • Atragerea clienților și inițierea procesului de încheiere a relațiilor de afaceri noi;
  • Identificarea necesităților clienților și propunerea soluțiilor financiare optime, prin adaptarea comercializării produselor la condițiile pieței;
  • Participarea la acțiuni de animare comercială ale băncii: întâlniri cu clienții, prezentări, expoziții, evenimente, etc.;
  • Oferirea de asistență clienților în procesul de vânzare;
  • Administrarea și asigurarea respectării tuturor obiectivelor de vânzare;
  • Monitorizarea tuturor solicitărilor clienților și asigurarea procesării/rezolvării acestora;
  • Menținerea cunoștințelor despre toate produsele și serviciile de pe piață, pentru a cunoaște toate avantajele și dezavantajele pentru diverse produse/servicii;
  • Gestionarea eficientă și corectă a diverselor documente pentru toate sursele de vânzare;
  • Respectarea tuturor măsurilor legate de securitate și confidențialitatea datelor clienților.


Cerinţe faţă de candidaţi:

  • Experiență în domeniul domeniul vânzărilor;
  • Program de muncă flexibil;
  • Cu spirit de inițiativă, proactivitate, creativitate și implicare;
  • Cu spirit de responsabilitate, organizare și orientare spre eficiență.

Operator Ghişeu Universal

Ce ai de făcut:

  • Efectuarea operaţiunilor de casă în numerar și prin virament pentru clienţii băncii;
  • Promovarea şi vânzarea produselor şi serviciilor băncii.


Vom aprecia sa ai:

  • Studii superioare sau medii de specialitate în domeniul economic/financiar;
  • Experienţă în relaţia cu clienţii, gestiunea numerarului, (într-o funcţie similară va fi un avantaj);
  • Cunoştinţe de utilizator în aplicare MS Office;
  • Abilităţi de comunicare şi  orientare spre client;
  • Atenţie la detalii.

 

Consilier Financiar Bancar

Ce ai de făcut:

  • Efectuarea calitativă a tuturor operaţiunilor de ghişeu prin virament, pentru clienţi Corporate, specifice funcţiei;
  • Imbunătăţirea continuă a performanţelor proceselor sale, inclusiv prioritatea acordată satisfacţiei necesităţilor şi aşteptărilor clienţilor şi altor părţi interesate.
  • Promovarea, vânzarea calitativa a produselor şi serviciilor Băncii cu respectarea procedurilor şi reglementărilor aferente, precum şi consultarea calitativa a clienţilor existenţi şi potenţiali privind acestea.

 

Vom aprecia să ai:

  • Studii superioare in domeniul economic/financiar / medii de specialitate/superioare incomplete;
  • Experienţa în relaţia cu clienţii, gestiunea numerarului, (într-o funcţie analogică va fi un avantaj);
  • Cunoştinţe de utilizator în aplicare MS Office, Excel;
  • Vorbirea fluentă a limbilor: română și rusă, engleza (constituie avantaj);
  • Abilităţi de comunicare, orientare spre client, rezultat si calitate;
  • Atenţie la detalii.

 

Director Sucursala Briceni, Structura Regională Nord

Ce ai de făcut:

  • Elaborarea şi monitorizarea aplicării planului de acţiuni comerciale, coordonarea procesului de vânzare şi promovare a produselor bancare;
  • Gestionarea şi motivarea echipei sucursalei;
  • Asigurarea repartizării bugetului pe vânzători şi realizarea acestuia în conformitate cu obiectivele comerciale ale Grupului;
  • Administrarea şi dezvoltarea continuă a portofoliului de clienţi/produse/servicii ale sucursalei;
  • Gestiunea riscurilor aferente activităţii Sucursalei.

 

Vom aprecia să ai:

  • Studii superioare economice;
  • Experiență bancară/financiară minim 3 ani;
  • Experienţa în domeniul creditării şi deservirii clienţilor;
  • Capacitate de animare şi gestionare a echipei;
  • Orientare către client şi capacitate de a răspunde rapid şi eficient solicitărilor clienţilor;
  • Capacitate de evaluare permanentă a performanţelor proprii şi a echipei;
  • Comunicare pozitivă, susţinerea şi promovarea schimbărilor;
  • Responsabilitate, flexibilitate şi implicare.
  • Cunoştinţe avansate de aplicare a MS Office;
  • Cunoașterea limbilor: română, rusă și engleză.

 

Manager gestiune procese și animare vinzări, Departamentul Agro Business

Ce ai de făcut:


· Realizează acțiuni de marketing organizate, prin email, apel telefonic, către clienți prospecți/existenți, în vederea creșterii vanzărilor pe domeniul AGRO;

· Iniţiază recomandări pentru stabilirea şi modificarea preţurilor produselor destinate clientelei AGRO;

· Monitorizarea pieței Agro în RM, examinarea şi pregătirea propunerilor pentru stabilirea şi ajustarea preţurilor la produsele Băncii;

· Oferă suport echipei de vanzare din cadrul Departamentului Agro Business pentru realizarea obiectivelor comerciale stabilite;

· Participarea în cadrul proiectelor de dezvoltare ale Băncii;

· Asigură secretariatul în cadrul comitetelor de credit ale băncii privind aprobarea creditelor Agrofabrica;

· Asigură rolul de Analist financiar AGRO în cadrul procesului de creditarea Agrofabrica;

· Oferă suport operațional managerilor AGRO în structurarea electronică și fizică a dosarelor de credit.

 

Vom aprecia să ai:

· Studii superioare în domeniul financiar – economic;

· Experienţă de lucru în domeniul financiar - bancar nu mai puţin de 2 ani;

· Experienta in vanzari se considera un mare avantaj;

· Cunoașterea sectorului Agro-Alimentar al RM;

· Capacităţi analitice şi de previziune;

· Cunoaşterea cadrului normativ ce ține de deservirea clienţilor persoane juridice în băncile comerciale;

· Cunoaşterea limbilor româna, rusă, engleză.

 

Manager Relații Clienți Leasing, Centrul de Leasing

Ce ai de făcut:

  • Suport pentru front-office în identificarea oportunităților de leasing în portofoliul său de clienți.
  • Consilierea filialelor privind corecta utilizare a produsului Leasing financiar, Leasing Partener și Credit Partener;
  • Colaborarea activă și gestionarea relațiilor cu Furnizorii locali și externi în cadrul tranzacțiilor de Leasing sau Credit;
  • Efectuarea vizitelor la clienți, coordonate cu personalul front-office;
  • Redactarea, verificarea și monitorizarea contractelor de Leasing si de Vanzare-Cumpărare pe parcursul derulării acestora;
  • Pregătirea și organizarea campaniilor comerciale;
  • Valorificarea surselor externe de generare a tranzacțiilor de leasing, inclusiv programele de parteneriat;
  • Participarea la întocmirea rapoartelor interne și externe.

 

Vom aprecia să ai:

  • Experienţă în domeniu financiar-bancar sau in domeniu conex cel puţin 3 ani;
  • Cunoașterea produselor: leasing financiar sau creditare;
  • Cunoaşterea sistemului financiar-bancar si a tehnicilor de realizare a produselor leasing financiar și creditare;
  • Cunoașterea legislației in domeniul reglementarii activității de finanțare;
  • Cunoaşterea fluenta a limbilor: română, rusă; engleza – un avantaj;
  • Cunoştinţe informatice: Word, Excel, PPT, etc;
  • Permis de conducere cat. B (și experiență).

 

Joburi Suport

Șef de departament-Contabil, Șef Departamentul Contabilitate

Ce ai de făcut:

  • Elaborarea si supervizarea Politicii de contabilitate;
  • Validarea si parametrizarea produselor noi ce tin de contabilitate;
  • Asigură controlul asupra înregistrării în conturile contabile a tuturor operaţiunilor economice şi financiare efectuate în total pe Bancă;
  • Validarea rapoartelor financiare, fiscale şi statistice în termenele stabilite;
  • Asigură prezentarea informaţiei operative conducerii băncii şi altor utilizatori;
  • Asigură controlul permanent asupra evidenţei şi existenţei patrimoniului băncii;
  • Gestionarea planului de conturi;
  • Monitorizarea lunară a conturilor sensibile;
  • Analiza zilnică a bilanţului contabil;
  • Participarea la controale efectuate de către BNM, Auditului extern, şi organele fiscale;
  • Analiza veniturilor şi cheltuielilor pe bancă în dinamică conform rapoartelor contabile;
  • Asigura analiza trimestriala a actelor de verificare cu Inspectoratul Fiscal de Stat a tuturor impozitelor;
  • Participă la instruiriea şi consultarea colaboratorilor băncii, cu prioritate în domeniul contabilităţii;
  • Asigura intocmirea declaraţiei cu privire la impozitul pe venit.


Vom aprecia să ai:

  • Experiență de muncă în domeniul financiar-bancar 5 ani;
  • Experiență pe o poziție similară va constitui un avantaj;
  • Cunoașterea legislației în vigoare în domeniul financiar-bancar și evidenței contabile;
  • Cunoașterea limbii romane, ruse și engleze;
  • Cunoașterea Microsoft Office la nivel avansat;
  • Studii economice /financiar bancare superioare;
  • Orientare spre rezultat;
  • Orientare spre client;
  • Cooperare.

 

Șef Secție Daily and Banking Products

Ce ai de făcut:

  • Gestionarea și implicarea personală activă în procesul de elaborare/gestiune/dezvoltare a ofertei de produse a băncii raportate la necesitățile clienților, resursele băncii şi oportunităţile pe piaţa într-un mod superior competitorilor băncii;
  • Gestionarea procesului de creare şi evoluţie a produselor (ofertelor) sau serviciilor cu propuneri de modificări de preţuri aferente;
  • Gestionarea procesului de elaborare/contribuire/actualizare a DNI aferente produselor gestionate;
  • Gestionarea şi controlul executării procesului de parametrizare a produselor gestionate în sistemul informațional al Băncii și alte aplicații.
  • Gestionarea și controlul procesului de elaborare a Cerințelor de dezvoltări IT (Business Requirement) legate de servicii de deservire la distanță;
  • Participarea la sesiuni de formare a personalului băncii pentru produsele noi;
  • Participarea la elaborarea și gestionarea procesului de realizare a planului de marketing și implicarea în promovarea a produselor gestionate.

 

Vom aprecia să ai:

  • Cunoaşterea cadrului normativ financiar-bancar;
  • Cunoaşterea tehnologiei produselor bancare, inclusiv inovațiilor IT aferente acestora;
  • Cunoşterea aprofundată a aplicațiilor MS Office (Excel, Word, Power Point, Internet Explorer);
  • Cunoașterea la nivel avansat limbilor română, rusă, engleză;
  • Experienţă minimă de 3 ani în cadrul domeniului financiar-bancar (produse bancare din segmentul pieţei persoanelor juridice).


Specialist Decontări SAPI, Direcția Transferuri

Ce ai de făcut:

  • Monitorizarea fluxului de mesaje ce conţin ordine de plată primite prin SAPI;
  • Redactarea mesajelor de plată în formatul SWIFT ce conţin erori;
  • Monitorizarea rulajelor prin contul în BNM şi poziţiilor nete în sistemul de compensare;
  • Reconcilierea contului NOSTRO deschis la BNM;
  • Evidenţa şi investigarea sumelor neclarificate;
  • Restituirea băncilor plătitoare a documentelor de plată eronat transmise;
  • Verificarea balanţei de verificare analitica centralizată;
  • Arhivarea informaţiei, mesajelor primite şi transmise la BNM;
  • Exercită în aceiaşi unitate unele atribuţii de munca ale unui salariat temporar absent la indicaţia şefului subdiviziunii.

 

Vom aprecia să ai:

  • Cunoaşterea legislaţiei în domeniul decontărilor în monedă naţională şi a standardelor de contabilitate bancară;
  • Studii superioare economice, financiar-bancare;
  • Experienţă de muncă în sistemul bancar de cel puţin 1 an;
  • Cunoaşterea limbii române, ruse; engleză - va fi un avantaj;
  • Cunoştinţe informatice: MS Office la nivel avansat; studii speciale - va fi un avantaj;
  • Atenţie înaltă la detalii, minuţiozitate, gândire analitică;
  • Responsabilitate
  • Disponibilitatea de a activa în ture (o dată la 3 zile): IMPORTANT !!!!!!

    - 8.30-17.30 (pauza 60 min)

    - 10.30-19.00 (pauza 30 min)

    - 13.00-21.30 (pauza 30 min)

Manager Produse Digitale

Ce ai de făcut:

  • Gestionarea produselor / serviciilor digitale din gama retail prin prisma funcționalităților tehnice, precum și a performanței indicatorilor financiari;
  • Elaborarea și dezvoltarea ofertei aferente produselor și serviciilor digitale raportate la necesităţile clienţilor, resursele băncii şi oportunităţile de pe piaţă într-un mod superior competitorilor băncii;
  • Analiza pieței și a principalilor competitori, în contextul acțiunilor de marketing şi a campaniilor promoționale planificate spre lansare pentru produsele digitale din segmentul retail;
  • Elaborarea și implementarea măsurilor de majorare a gradului de utilizare a produsului / serviciului digital deținut de clientul persoană fizică, precum și de creștere a fidelității clientului față de produsele Băncii;
  • Revizuirea periodică și analiza posibilității de revizuire a prețurilor aferente produselor și serviciilor digitale;
  • Elaborarea fluxurilor de vânzare a produselor bancare prin serviciile de deservire la distanță.


Vom aprecia să ai:

  • Studii superioare în domeniul financiar-bancar/ economic;
  • Experienţa  de muncă în sistemul bancar;
  • Experiență în domeniul serviciilor digitale;
  • Cunoaşterea legislaţiei în domeniul produselor bancare destinate persoanelor fizice.


Manager Campanii, Marketing

Ce ai de făcut:

  • Vei lansa și monitoriza campanii de marketing pentru produsele și serviciile băncii;
  • Vei planifica și urmări KPI-urile de marketing pentru atingerea obiectivelor pe termen lung;
  • Vei identifica modalitățile de optimizare a campaniilor, pentru a eficientiza comunicarea cu publicul țintă;
  • Vei lansa inițiative de optimizare a eforturilor și costurilor de marketing;
  • Vei participa la elaborarea planurilor, bugetului și strategiei de marketing;
  • Vei scrie articole pentru presă, descrieri de produse, texte pentru site etc. și vei contribui la dezvoltarea și implementarea planurilor de comunicare comercială.

 

Vom aprecia să ai:

  • Studii superioare în ştiinţele comunicării, marketing sau domenii aferente;
  • Experienţă de muncă în domeniul marketing de cel puțin 2 ani;
  • Pasiune pentru marketing, comunicare și noutățile din domeniu (tendințe, tehnologii etc.);
  • Abilităţi excelente de comunicare verbală şi scrisă, de relaționare și comunicare;
  • Un spirit creativ, proactiv și perseverent în soluționarea sarcinilor complexe;
  • Abilități analitice, de planificare, organizare și orientare spre rezultat;
  • Un discurs fluent în româna și rusă. Cunoașterea limbii engleze la un nivel avansat va constitui un avantaj.


Communication Expert | HR

Well, te salutăm

Dacă ești aici, ar presupune c-ai fi bun în tot ce vizează comunicarea eficientă și organizarea campaniilor de informare. Sperăm c-ai să fii happy să participi la elaborarea și implementarea strategiei de comunicare a întregii Bănci.

Ce ai de făcut:

  • Scrii, redactezi și traduci comunicate interne, alte publicații interne;
  • Implementezi campanii de informare;
  • Participi la elaborarea și implementarea Strategiei de comunicare a instituției;Participi la crearea și actualizarea articolelor informaționale cu sigla băncii
  • Colaborezi cu furnizorii de servicii publicitare, agenții de creație;
  • Acorzi suport în promovarea brand-ului de angajator, prin crearea campaniilor de comunicare și promovare;
  • Participi la sesiunile de formare pe subiecte ce țin de comunicare internă;
  • Elaborezi materiale pentru a fi plasate pe platforma internă a Băncii.


Vom aprecia să ai:

  • Experiență minimă de 2 ani cu responsabilități similare acestui post în cadrul unei instituții bancare;
  • Abilităţi de comunicare scrisă şi orală;
  • Capacităţi de organizare şi planificare;
  • Abilităţi de a lucra independent și în echipă, într-un mediu dinamic și termeni restrânși;
  • Spirit creativ și curios de a învăța lucruri noi;
  • Abilități de comunicare și colaborare transversală.

Dacă ești persoana entuziastă, care știe cum să construiască un brand de angajator puternic și să se asigure că atragem și angajăm cei mai calificați oameni din jur, te invităm cu drag să aplici CVul la recrutare@otpbank.md

Iar noi, aici pentru tine în a-ți oferi răspunsuri la tot ce e important.


 

Specialist Junior Managementul Performanței | HR

Ce ai de făcut:

  • Supraveghează și gestionează activitățile legate de management al performanței și gestionează toate comunicările, sensibilizarea și monitorizarea procesului pentru a asigura eficacitatea și relevanța acestuia pentru nevoile băncii;
  • Monitorizează procesul de evaluare anuală în conformitate cu actele normative interne. Oferă sfaturi și îndrumări cu privire la cadrul de management al performanței;
  • Acordă suport necesar angajaților în chestiuni ce se referă la procesul de evaluare anuală;
  • Asigură implementarea practicilor OTP Group referitor la managementul performanței;
  • Participă în procesul de creare/actualizare a Librăriei KPI prin monitorizarea, validarea și raportarea cu privire la indicatorii cheie de performanță pentru fiecare zonă funcțională;
  • Monitorizează performanța angajaților în perioada de probă, stagiari, integrare;
  • Asigură comunicarea eficientă către angajați a informațiilor ce se referă la managementul performanței.


Vom aprecia să ai:

  • Studii superioare economice;
  • Abilități de comunicare scrisă și verbală;
  • Abilități de planificare și organizare;
  • Cunoaștere conceptelor, practicilor și instrumentelor de gestionare a performanței;
  • Cunoașterea metodelor de evaluare a performanței aplicate în OTP Bank;
  • Experienţa în domeniul de management al performatei va constitui un avantaj;
  • Cunoaşterea aplicaţiilor MS Office
  • Cunoaşterea limbilor română, rusă, (engleză- va constitui un avantaj)


Coordonator Proiecte-Suport

Ce ai de făcut:

  • Acordarea suportului privind identificarea şi formalizarea cazurilor de erori sau incidente funcţionale al core-bankingului, precum și ale altor aplicații/sisteme bancare din gestiune;
  • Gestiunea planificărilor/lucrărilor privind elaborarea, organizarea şi derularea de testare funcţională şi omologare bancară aferente aplicaţiilor bancare;
  • Acordarea suportului privind versiunile de livrare în teste şi producţie aferente mentenanţei evolutive şi corective core-banking;
  • Monitorizarea asigurării unor termeni rezonabili de corecţie (prin dezvoltare, testare funcţională şi omologare bancară) a incidentelor funcţionale aferente core-bankingului.

 

Vom aprecia să ai:

  • Studii superioare cu profil economic sau în domeniu IT; 
  • Experiența de activitate în sistemul financiar-bancar constituie un avantaj; 
  • Experiența în gestiunea proiectelor va fi un avantaj; 
  • Cunoștințe medii/avansate ale limbii engleze;
  • Cunoștințe temeinice profil tehnic;
  • Gândire inovativă, capacitate de analiză şi sinteză, judecată rapidă;
  • Rezistenţă la sarcini repetitive şi situaţii de stres;
  • Flexibilitate şi autodezvoltare.


Șofer-Incasator

Ce ai de făcut:

  • Conduce în siguranță transportul special al băncii destinat transportării valorilor în conformitate cu regulamentul circulației rutiere;
  • Efectuează controlul sistematic al pregătirii tehnice de exploatare a transportului auto special;
  • Respectă actele cu privire la exploatarea transportului auto, staționarea acestuia și normele de conducere;
  • Îndeplinește funcțiile de serviciu al încasatorului în cazul înlocuirii acestuia, și anume:
  • Asigură pregătirea, primirea, predarea și transportarea valorilor către/de la Banca Națională, Băncile Comerciale și subdiviziunile Băncii;
  • Asigura colectarea și transportarea valorilor de la Agenții economici;
  • Asigură verificarea, primirea, transportarea și predarea valorilor in cadrul operațiunilor de export/import a valutei străine;
  • Asigură alimentarea/descărcarea ATM-urilor/ MBA off-site conform DNI în vigoare;
  • Asigură evidenta stricta a deplasării la punctele de colectare (Agenți Economici);
  • Asigură predarea numerarului în Tezaurul Central al Băncii la întoarcerea de pe rută pe parcursul zilei operaționale;
  • Asigură depozitarea genților cu numerar în afara zilei operaționale;
  • Asigura integritatea genților cu valori încasate, pentru care poartă răspundere materiala deplina;
  • Asigură confidențialitatea informațiilor și a datelor referitoare despre numerarul primit/ predat și transportat;
  • Îmbunătățește continuu performanțele proceselor sale, inclusiv prioritatea acordată satisfacției necesităților și așteptărilor clienților.
  • Respectă strict prevederile legislației în vigoare și documentelor normative interne.
  • La indicația superiorului ierarhic va exercita alte sarcini ce țin de activitatea băncii.

Vom aprecia să ai:

  • Studii superioare incomplete sau speciale;
  • Experiență de muncă în domeniu;
  • Cunoașterea limbilor: române, ruse;
  • Capacitatea de a analiza situații specifice;
  • Abilitate înaltă de verificare și control;
  • Capacitatea de a înțelege și aprecia riscurile operaționale.


Incasator

Ce ai de făcut:

  • Asigură pregătirea, primirea, predarea și transportarea valorilor către/ de la Banca Națională, Băncile Comerciale, subdiviziunile Băncii și Agenții economici;
  • Asigură verificarea și pregătirea, primirea și transportarea - valorilor la exportul de valuta sau asigură predarea valorilor în valută la import numerar;
  • Asigură alimentarea/ descărcarea ATM-urilor/ MBA off-site  conform DNI în vigoare;
  • Coordonează activitatea zilnică a echipei de încasare în caz de înlocuire a încasatorului coordonator;
  • Asigură evidenta stricta a deplasării la punctele de colectare (Agenți Economici) conform rutelor și graficilor stabilite;
  • Asigură predarea numerarului în Tezaurul Central al Băncii la întoarcerea de pe rută pe parcursul zilei operaționale sau depozitarea sigură a acestora în Tezaurul Serviciului Încasare;
  • Asigură integritatea genților cu valori încasate, pentru care poartă răspundere materiala deplina;
  • Asigură confidențialitatea informațiilor și a datelor referitoare despre numerarul primit/ predat și transportat;
  • Îmbunătățește continuu performanțele proceselor sale, inclusiv prioritatea acordată satisfacției necesităților și așteptărilor clienților și altor părți interesate, elaborează propuneri pentru optimizarea/ îmbunătățirea proceselor aferente prestării serviciilor de încasare.
  • Respectă strict prevederile legislației în vigoare și documentelor normative interne;
  • La indicația superiorului ierarhic va exercita alte sarcini ce țin de activitatea Băncii.


Vom aprecia să ai:

  • Studii superioare incomplete sau speciale;
  • Experiență de muncă în domeniu;
  • Cunoașterea limbilor: române, ruse;
  • Capacitatea de a analiza situații specifice;
  • Abilitate înaltă de verificare și control;
  • Capacitatea de a înțelege și aprecia riscurile operaționale.


Joburi Control

Analist Modelare Risc de Credit

Rolul tau: Elaborarea modelelor statistice de analiza a riscurilor de credit şi a criteriilor de evaluare şi estimare a riscurilor în baza acestor modele.

Ce ai de făcut:

  • Prelucrarea statistică a datelor istorice;
  • Dezvoltarea diverselor modele predictive (comportamentale, colectare, cross-sell);
  • Stabilirea cerințelor pentru implementarea (modificarea) modelelor în sistemul decizional automatizat;
  • Monitorizarea continuă a performanței modelelor implementate, introducerea ajustărilor la necesitate;
  • Efectuare diverselor studii statistice/analitice ad-hoc privind dependențele, tendințele, abaterile şi corelațiile aferente portofoliului de credite;
  • Investigarea noilor surse de date care pot fi utilizate pentru a îmbunătăți puterea predictivă a modelelor.


Vom aprecia să ai:

  • 2+ ani în modelarea şi dezvoltarea sistemelor de scoring sau în domeniul statisticii și analizei datelor;
  • Cunoașterea tehnicilor utilizate în analiza statistică-matematică şi a teoriei probabilității;
  • Experiență solidă în analiza statistică, extragerea datelor și modelare;
  • Posesia de MS Excel și cel puțin un pachet software de analiză avansată (SAS este de preferat) la nivel profesional;
  • Cunoașterea elementelor de bază SQL (capacitatea de a solicita date dintr-o bază de date existentă) va fi un avantaj;
  • Cunoaşterea limbii engleze este obligatorie;
  • Cunoașterea proceselor aferente domeniului creditar va fi un avantaj.



Auditor, Departamentul Audit

Ce ai de făcut:

• Participă la misiunile de audit ale activităţilor organizaţionale şi funcţionale ale Băncii;
• Evaluarea adecvării şi eficacităţii controlului intern în aceste activităţi;
• Obţine, analizază şi evaluează informaţii pentru a expune concluzii informate şi obiective asupra eficienţei şi adecvării sistemului de control intern, eficacităţii performanţelor ale activităţilor verificate;
• Raportarea observaţiilor şi propunerea recomandărilor pentru corecţia condiţiilor nesatisfăcătoare; îmbunătăţirea operaţiunilor şi reducerea cheltuielilor;
• Efectuează controlul asupra îndeplinirii hotărîrilor luate şi a recomandărilor privind lichidarea neajunsurilor şi încălcărilor, depistate in cadrul controalelor de audit extern şi intern, inclusiv controalele realizate de către BNM şi alte instituţii;
• Participă la elaborarea programelor de control şi formarea dosarelor misiunilor de audit.
 
Vom aprecia să ai:

• Studii superioare în domeniul financiar/economic;
• Cunoaşterea actelor normative, a regulamentelor, procedurilor şi instrucţiunilor emise de Banca Naţională a Moldovei si legilor ce ţin de activitatea instituţiilor financiare;
• Cunoaşterea sistemelor de control intern în cadrul instituţiilor financiare;
• Experienţă de muncă în sistemul bancar sau companii de consultanţă de cel puţin 1 an;
• Experienţă în efectuarea auditului şi analizei financiare în cadul băncilor/şi sau instituţiilor financiare;
• Cunoştinţe avansate de aplicare: MS Office (Word, Excel, PowerPoint, MS Access);
• Cunoaşterea obligatorie la nivel avansat a limbilor: română, rusă, engleză.

Specialist Carduri Senior, Securitate Carduri Bancare

Ce ai de făcut:

  • Prevenirea și combaterea fraudelor în activitatea de emitere și acceptare la plată a cardurilor, limitarea unor eventuale pierderi din operațiuni frauduloase cu carduri bancare;
  • Monitorizarea operațiunilor efectuate cu cardurile bancare, prevenirea și identificarea operațiunilor frauduloase, a tentativelor de fraudă;
  • Analizarea riscurilor legate de activitatea cu carduri bancare;
  • Tratarea reclamațiilor clienților legate de activitatea cu carduri bancare, gestionarea și soluționarea procedurilor de dispută (chargeback, second presentment etc.) privind contestarea tranzacțiilor aferente cardurilor bancare;
  • Analizarea tendințelor și cauzelor activității frauduloase cu carduri bancare și elaborarea rapoartelor specializate ;
  • Participarea la raportări interne și externe (către Grupul OTP) privind domeniul securității cardurilor bancare.

 

Vom aprecia să ai:

  • Cunoștințe privind modul de funcționare a cardurilor și al operațiunilor cu carduri, a reglementărilor sistemelor internaționale de plăţi Visa/Mastercard- un avantaj.
  • Experienţă minimă de 2 an în cadrul domeniului financiar-bancar ;
  • Cunoașterea limbilor română, ruse,  engleze - avansat;
  • Cunoştinţe de baza de aplicare a MS Office (Word, Excel, Power Point);
  • Reacție promptă , găsirea și propunerea unor soluții rapide și cît mai corecte d.p.d.v. al riscului ;
  • Orientare spre proces și rezultat;
  • Abilități de comunicare si cooperare.

 

Joburi IT

Administrator de rețea, Secția Rețea și Echipamente

Ce ai de făcut:

  • Configurare, testare și suportul IP Telefoniei și a serviciilor aferente;
  • Configurare, testare și suportul echipamentelor LAN/WAN și a serviciilor aferente;
  • Mentenanța și suportului rețelei LAN/WAN a companiei;
  • ldentificarea, diagnosticarea și rezolvarea problemelor de rețea;
  • Contribuirea la instalarea sistemelor internet, email și a altor servere de aplicații Tn producție;
  • Suportul/reînnoirea sistemelor de operare, instalarea de echipamente noi, crearea modificărilor de configurație de zi cu zi.

 

Vom aprecia să ai:

  • Studii superioare în domeniul Tehnologiilor informaționale;
  • Experiență de muncă minimă de 3 ani
  • Cunoașterea tehnologiilor moderne și a noilor tehnologii apărute de comunicație;
  • Cunoașterea sistemelor de operare;
  • Cunoașterea: network switching, network routing, dynamic routing, TCP/IP OSI Model, VLAN Trunking;
  • Cunoașterea a rețelelor de tip WAN, LAN, MAN;
  • Cunoașterea tehnicilor de securitate informațională;
  • Cunoașterea limbilor romana, engleza, rusa.


Administrator bază de date, Secția Centrul de Exploatare

Ce ai de făcut:

  • Instalarea Sistemelor de Gestiune a Bazelor de Date, crearea bazei de date;
  • Definirea utilizatorilor şi nivelelor de acces la baza de date;
  • Stabilirea strategiei de integritate a bazei de date;
  • Administrarea performanţelor bazei de date;
  • Administrarea măsurilor de securitate şi confidențialitate a datelor;
  • Întreținerea bazei de date şi a Sistemelor de Gestiune a Bazelor de Date;

 

Vom aprecia să ai:

  • Experienţă în domeniu Tehnologiilor Informaționale – min. 1 an;
  • Studii superioare în Domeniul Tehnologiilor Informaționale;
  • Cunoştinţe în limbaje de programare, medii si alte tehnologii moderne de programare;
  • Cunoştinţe în sisteme de gestiune a bazelor de date;
  • Cunoştinţe în tehnologii moderne de asigurare a continuitatii şi backup;
  • Cunoaşterea regulilor şi a noţiunilor de securitate informaţională;
  • Cunoaşterea sistemelor operaţionale din familia Linux,Windows;
  • Experiență În domeniul Tehnologiilor Informaţionale bancare – va constitui un avantaj;
  • Cunoaşterea limbilor română, engleza, rusă.

Administrator de sistem, Secția Rețea și Echipamente

Ce ai de făcut:

  • Configurarea, testarea şi suportul echipamentelor LAN/WAN şi a serviciilor aferente;
  • Consultarea administratorilor de sisteme informatice asupra problemelor apărute;
  • Controlul fluxului de date bancare prin intermediul reţelei (divizarea priorităților pe fluxuri de date, validarea fluxurilor noi, etc.);
  • Contribuirea la instalarea sistemelor internet, email şi a altor servere de aplicaţii în producţie;
  • Reînnoirea sistemelor de operare, instalarea de echipamente noi, crearea modificărilor de configuraţie de zi cu zi.

 

Vom aprecia să ai:

  • Studii superioare şi experienţă în domeniul IT de minimum 2 ani;
  • Cunoaşterea sistemelor operaţionale server Windows, Linux;
  • Cunoaşterea sistemelor MS - Active Directory, Exchange, WSUS;
  • Cunoaşterea sistemelor backup - Tape Library;
  • Cunoaşterea sistemelor de virtualizare - VM Ware;
  • Experienţa în domeniul bancar de minimum 1 an va constitui un avantaj;
  • Cunoștințe tehnice în domeniul Tehnologiilor Informaționale.