Picture

Cariera la Mobiasbanca

Posturi vacante

Suntem o echipă tânără și dinamică, profesionistă, orientată spre client și rezultat.
Ne propunem să-ți oferim provocări profesionale, un mediu de lucru prietenos, oportunități de dezvoltare și facilități pentru a duce un mod de viață sănătos.

Pentru cel mai bun candidat, venim să oferim beneficii extra-salariale:

  • Experienţa unui grup internaţional;
  • Un portal Intranet cu informaţii de specialitate şi un catalog bogat de cursuri pentru dezvoltare;
  • Achizionarea produselor Băncii în condiţii preferenţiale;
  • Asigurare medicala suplimentară;
  • Tichete de masă în valoare de 45 lei per fiecare zi lucrătoare;
  • Avantaje financiare sub formă de prime de sărbători, bonusuri colective şi individuale.


Pune-ţi cariera pe upgrade cu Mobiasbanca - OTP Group!

Te invităm să aplici CV-ul la recrutare@mobiasbanca.md

(Vom aprecia să specifici funcţia pentru care candidezi)

Dacă nu ai identificat o funcție vacantă pentru domeniul tău de pregătire profesională, expediază CV şi, în funcție de disponibilitățile pentru funcțiile necesare în noile proiecte, te contactăm noi.
Ne va face plăcere să te cunoaștem și să facem echipă comună!

Joburi Business

Operator Ghişeu Universal

Ce ai de făcut:
  • Efectuarea operaţiunilor de casă în numerar și prin virament pentru clienţii băncii;
  • Promovarea şi vânzarea produselor şi serviciilor băncii.

Vom aprecia sa ai:

  • Studii superioare sau medii de specialitate în domeniul economic/financiar;
  • Experienţă în relaţia cu clienţii, gestiunea numerarului, (într-o funcţie similară va fi un avantaj);
  • Cunoştinţe de utilizator în aplicare MS Office;
  • Abilităţi de comunicare şi  orientare spre client;
  • Atenţie la detalii.



Specialist creditare

Misiune post: Dezvoltarea directă a relaţiilor comerciale cu clienţii şi prospectarea pieţei clienţilor persoane fizice și juridice.

Ce ai de făcut:
  • Analiza pieţii, identificarea şi atragerea clienţilor potenţiali;
  • Monitorizarea permanentă a portofoliului de clienţi, aplicând criteriile de segmentare;
  • Analiza gradului de încadrare a clientului în criteriile de eligibilitate pentru produsele bancare;
  • Vânzarea produselor şi serviciilor bancare.

Vom aprecia sa ai:

  • Experienţă în domeniul bancar sau în domenii conexe;
  • Studii superioare cu profil economic;
  • Cunoaşterea produselor şi serviciilor bancare;
  • Cunoştinţe avansate de aplicare: MS Office;
  • Cunoaşterea limbii engleze va constitui un avantaj.



Consilier Clientela Multimedia, Centrul de Contact Multimedia

Ce ai de făcut:

  • Receptionarea si tratarea (pina la solutionarea definitiva) a solicitarilor primite de la clientii existenti si/sau potentiali ai Bancii prin intermediul canalelor alternative de deservire (telefonie, email, sms, IVR, eMobias.md etc.);
  • Realizarea actiunilor de Suport pentru clienţii Băncii deţinători de carduri bancare;
  • Realizarea actiunilor de Suport pentru clientii Bancii utilizatori ai serviciilor/produselor de deservire la distanță ale Băncii;
  • Consilierea clienţilor existenţi şi potenţiali cu informaţie generală privind produsele bancare (tipuri, dobânzi, comisioane, documente necesare etc.);
  • Participă la vînzarea indirectă de produse bancare prin stabilirea de intîlniri de vînzare pentru clienţii existenţi şi potenţiali, interesaţi de produsele bancare, la Sucursala sau redirectionare la Secția Vânzări la Distanță;
  • Apelarea clientilor in cadrul campaniilor de telemarketing si/sau a sondajelor de calitate.

 

Vom aprecia să ai:

  • Studii superioare cu profil economic;
  • Cunoaşterea produselor şi serviciilor bancare;
  • Vorbirea fluentă a limbii române și rusă; engleza nivel mediu de comunicare;
  • Abilităţi excelente de operare PC.


Particularităţile postului:

  • Munca în ture de zi/ noapte/ weekend/ sarbatori, turele de sărbători se achită conform tarifului special.



Consilier Clientelă Multimedia, Centrul de Contact Multimedia, Secția Vânzări la Distanță

Ce ai de făcut:

  •  Vânzarea produselor și serviciilor Băncii destinate persoanelor fizice, prin intermediul parteneriatelor stabilite de către Bancă (POS lending);
  •  Vânzarea produselor și serviciilor Băncii prin intermediul canalelor alternative de distribuție (telefonie, fax, email, sms , IVR, etc);
  •  Procesează solicitările privind creditele de consum parvenite prin intermediul mijloacelor de comunicare la distanță, destinate persoanelor fizice;
  •  Realizarea actiunilor de Suport pentru clienţii Băncii deţinători de carduri bancare;
  •  Realizarea actiunilor de Suport pentru clientii Bancii utilizatori ai serviciilor/produselor de deservire la distanță ale Băncii;
  •  Consilierea clienţilor existenţi şi potenţiali cu informaţie generală privind produsele bancare (tipuri, dobânzi, comisioane, documente necesare etc.);
  •  Cunoașterea, aplicarea și respectarea DNI ale Băncii;
  •  Organizare și orientare spre eficiență a activităților gestionate în cadrul Secției Vânzări la Distanță;
  •  Îmbunătățirea continuă a performanțelor proprii în vederea atingerii/respectării indicatorilor comerciali de performanță și de calitate;
  •  Participarea în proiecte de dezvoltare ale Băncii


Vom aprecia să ai:

  •  Studii superioare cu profil economic;
  •  Cunoaşterea produselor şi serviciilor bancare;
  •  Vorbirea fluentă a limbii române și rusă; engleza nivel mediu/avansat de comunicare;
  •  Abilităţi de operare PC, pachete/aplicații software și baze de date interne (nivel avansat);
  •  Experiența în domeniul vânzărilor produselor bancare constituie un avantaj.


Particularităţile postului:

  •  Munca în ture de zi/ weekend/ sarbatori, turele de sărbători se achită conform tarifului special.



Manager Relaţii Clienţi SME oraşul Bălţi Departamentul Întreprinderi Mici Şi Mijlocii

Misiune post:  Gestiunea relaţiilor cu clienţii întreprinderilor mici şi mijlocii ai băncii şi atragerea clienţilor noi, prin asigurarea serviciilor de înaltă calitate.

Ce ai de făcut:

  • Atragerea clienţilor în Bancă, precum şi menţinerea clienţilor existenţi, prin asigurarea serviciilor de înaltă calitate;
  • Stabilirea şi dezvoltarea relaţiilor cu clienţii întreprinderilor mici şi mijlocii cu abordare non retail; corespondenţa și comunicarea cu clienţii Băncii;
  • Formarea, gestiunea şi prezentarea dosarelor de produse pentru clienţii întreprinderilor mici şi mijlocii cu abordare Non Retail către organele de decizie;
  • Monitorizarea derulării relaţiilor contractuale cu clienţii întreprinderilor mici şi mijlocii;
  • Asigurarea clienţilor potenţiali cu informaţie deplină privind produsele şi serviciile Băncii oferite;
  • Perfectează rapoarte de activitate: echiparea clienţilor, vizite la prospecţi, urmărirea atragerii la bancă;
  • Îmbunătăţirea continuă a performanţelor proceselor sale, inclusiv prioritatea acordată satisfacţiei necesităţilor şi aşteptărilor clienţilor şi altor părţi interesate.

 

Vom aprecia să ai:

  • Studii superioare economice / financiar-bancare;
  • Experienţă în deservirea/comunicarea cu clienţii minim 3 an;
  • Cunoaşterea documente normative interne și ale BNM, legislaţia în vigoare, produsele bancare;
  • Cunoaşterea limbilor română, rusă, engleză;
  • Cunoaşterea aplicaţiilor Windows, Excel, PowerPoint

 

Manager, Secţie Parteneriate B2B, Departamentul Clienți Business

Misiune post: Gestiunea parteneriatelor Business

Responsabilităţi de bază:

  • Participare la negocierile cu eventualii parteneri;
  • Participare la elaborarea ofertelor promoționale și condițiilor speciale în cadrul parteneriatelor;
  • Gestiunea aspectele tehnice în cadrul sistemului informațional a băncii, ce reies din parteneriate;
  • Monitorizarea vânzărilor şi eficienţei parteneriatelor B2B. Prelucrarea datelor statistice, evidența metricilor specifice activității;
  • Animarea vânzărilor în cadrul parteneriatelor B2B. Comunicare eficientă cu responsabilii din rețeaua Băncii și rețeaua Partenerilor, ce ține de conlucrarea în cadrul parteneriatelor B2B;
  • Participare în campaniile/evenimentele de promovare comune cu partenerii, expoziții tematice, etc;


Cerinţe faţă de candidaţi:

  • Abilități organizatorice și focus pe rezultate
  • Abilități de comunicare interpersonală, flexibilitate, lucru în echipă
  • Capacități de analiză și sinteză

 


Reprezentant Vânzări Directe în or. Chişinău şi Bălţi, Secția Vânzări prin Canale Alternative

Misiune post:

Participarea în elaborarea, promovarea, animarea și monitorizarea acțiunilor comerciale îndreptate spre creșterea vânzărilor prin canalele alternative (POS, Bank at Work, Agenți de vânzare, etc.) și atingerea obiectivelor comerciale stabilite.

Pentru cel mai bun candidat, venim să oferim beneficii extra-salariale:

  •  Experienţa unui grup internaţional;
  •  Un portal Intranet cu informaţii de specialitate şi un catalog bogat de cursuri pentru dezvoltare.


Responsabilităţi de bază:

  • Identificarea clienților potențiali și a oportunităților de vânzare în afara sediilor Băncii;
  • Promovarea serviciilor și produselor băncii într-o manieră profesională, în conformitatea cu reglementările în vigoare;
  • Atragerea clienților și inițierea procesului de încheiere a relațiilor de afaceri noi;
  • Identificarea necesităților clienților și propunerea soluțiilor financiare optime, prin adaptarea comercializării produselor la condițiile pieței;
  • Participarea la acțiuni de animare comercială ale băncii: întâlniri cu clienții, prezentări, expoziții, evenimente, etc.;
  • Oferirea de asistență clienților în procesul de vânzare;
  • Administrarea și asigurarea respectării tuturor obiectivelor de vânzare;
  • Monitorizarea tuturor solicitărilor clienților și asigurarea procesării/rezolvării acestora;
  • Menținerea cunoștințelor despre toate produsele și serviciile de pe piață, pentru a cunoaște toate avantajele și dezavantajele pentru diverse produse/servicii;
  • Gestionarea eficientă și corectă a diverselor documente pentru toate sursele de vânzare;
  • Respectarea tuturor măsurilor legate de securitate și confidențialitatea datelor clienților.


Cerinţe faţă de candidaţi:

  • Experiență în domeniul domeniul vânzărilor;
  • Program de muncă flexibil;
  • Cu spirit de inițiativă, proactivitate, creativitate și implicare;
  • Cu spirit de responsabilitate, organizare și orientare spre eficiență;

 


Manager Relații Clienți Leasing, Secția Leasing Financiar, Departamentul Tranzacții Bancare Globale

Misiune post: Acordarea suportului în promovarea și vânzarea produselor și serviciilor de leasing financiar

Ce ai de făcut:

  • Suport pentru front-office în identificarea oportunităților de leasing în portofoliul său de clienți.
  • Consilierea filialelor privind corecta utilizare a produsului Leasing financiar, Leasing Partener si Credit Partener;
  • Colaborarea activa și gestionarea relațiilor cu Furnizorii locali și externi în cadrul tranzacțiilor de Leasing sau Credit;
  • Efectuarea vizitelor la clienți, coordonate cu personalul front-office;
  • Redactarea, verificarea și monitorizarea contractelor de Leasing si de Vanzare-Cumparare pe parcursul derulării acestora;
  • Pregătirea și organizarea campaniilor comerciale;
  • Valorificarea surselor externe de generare a tranzactiilor de leasing, inclusiv programele de parteneriat;
  • Participarea la întocmirea rapoartelor interne și externe.

Vom aprecia să ai:

  • Experienţă în domeniu financiar-bancar sau in domeniu conex cel puţin 3 ani.
  • Cunoașterea produselor: leasing financiar sau creditare
  • Cunoaşterea sistemului financiar-bancar si a tehnicilor de realizare a produselor leasing financiar și creditare.
  • Cunoașterea legislației in domeniul reglementarii activității de finanțare. 
  • Cunoaşterea fluenta a limbilor: română, rusă; engleza – un avantaj,
  • Cunoştinţe informatice: Word, Excel, PPT, etc.
  • Permis de conducere cat. B (și experiență).

     


Manager relaţii Clienţi Agro zona Nord, Departamentul Agro Business

Misiune post:  Gestiunea relaţiilor cu clienţii Agro (Micro și Corporate) ai băncii şi atragerea clienţilor noi,  prin asigurarea serviciilor de înaltă calitate.

 

Ce ai de făcut:

  • Atragerea clienţilor din domeniul agricol în Bancă, precum şi menţinerea clienţilor existenţi, prin asigurarea serviciilor de înaltă calitate;
  • Stabilirea şi dezvoltarea relaţiilor cu clienţii Agro; corespondenţa și comunicarea cu clienţii Băncii;
  • Formarea, gestiunea şi prezentarea dosarelor de produse pentru clienţii AGRO către organele de decizie;
  • Monitorizarea derulării relaţiilor contractuale cu clienţii AGRO;
  • Realizarea obiectivelor individuale stabilite și de calitatea portofoliului de credit din gestiune;
  • Asigurarea clienţilor potenţiali cu informaţie deplină privind produsele şi serviciile Băncii oferite;
  • Aprecierea nivelului de risc şi a gradului de rentabilitate a serviciului oferit;
  • Participarea în cadrul proiectelor de dezvoltare ale Băncii;
  • Perfectează rapoarte de activitate: echiparea clienţilor, vizite la prospecți, urmărirea atragerii la bancă ş.a

Vom aprecia să ai:

  • Studii superioare economice / financiar-bancare/ agrare (cu profil economic);
  • Experienţa în deservirea/comunicarea cu clienţii de minim 3 ani, dintre care cu agenți economici de minim 1 ani;
  • Cunoaşterea documente normative interne și ale BNM, legislaţia în vigoare, produsele bancare;
  • Cunoaștera particularităților sectorului agro-alimentar;
  • Cunoaşterea aplicaţiilor Windows, Excel, PowerPoint;
  • Cunoaşterea limbilor română, rusă;
  • Abilități de comunicare și negociere;
  • Mobilitate înaltă în perimetrul regiunii Nord;
  • Deținere permis de conducere categoria B.

     


Instruire dedicată - OGU, Chișinău

Pentru cei interesaţi să adere la un Grup bancar internaţional, avem plăcerea să vă comunicăm despre lansarea unui program de instruire pentru poziţia de OGU.

 

Misiunea postului:  asigurarea deservirii calitative a clienţilor la ghişeu,  executarea operaţiunilor în numerar şi prin virament.

 

Detalii despre instruire:

  • Data lansării: 9 august 2021;
  • Locaţia Centrul de formare (str. Cuza Vodă 1/1);
  • Durata: 3 săptămâni;
  • Program de instruire interactiv cu vizite la sucursalele băncii;
  • Exerciţii practice şi studii de caz.

 

După finalizarea cu succes a instruirii:

  • Vei şti prevederile legislative şi normative în domeniu;
  • Vei cunoaşte detalii privind desfăşurarea operaţiunilor de casă în numerar și prin virament pentru clienţii băncii;
  • Vei fi pregătit de a acorda suport profesionist clienţilor.

 

Astfel, vei avea posibilitatea să faci parte din echipa Băncii, primind o primă de bun-venit în valoare de 5000 lei.

 

Vom aprecia să ai:

  • Studii medii/superioare cu profil economic;
  • Responsabilitate şi atenţie la detalii;
  • Orientare spre calitate şi proactivitate;
  • Abilităţi de comunicare şi orientare spre client.

 

Te invităm să transmiţi CV-ul la recrutare@mobiasbanca.md cu menţiunea ,,Şcoala OGU’’.

 

Data limită de aplicare: 4 august 2021.

 

Joburi Suport

Șofer-Încasator, Secția Încasare Numerar

Ce ai de făcut:
  • Conduce în siguranță transportul special al băncii destinat transportării valorilor în conformitate cu regulamentul circulației rutiere;
  • Efectuează controlul sistematic al pregătirii tehnice de exploatare a transportului auto special;
  • Respectă actele cu privire la exploatarea transportului auto, staționarea acestuia și normele de conducere;
  • Îndeplinește funcțiile de serviciu al încasatorului în cazul înlocuirii acestuia, și anume:
  • Asigură pregătirea, primirea, predarea și transportarea valorilor către/de la Banca Națională, Băncile Comerciale și subdiviziunile Băncii;
  • Asigura colectarea și transportarea valorilor de la Agenții economici;
  • Asigură verificarea, primirea, transportarea și predarea valorilor in cadrul operațiunilor de export/import a valutei străine;
  • Asigură alimentarea/descărcarea ATM-urilor/ MBA off-site conform DNI în vigoare;
  • Asigură evidenta stricta a deplasării la punctele de colectare (Agenți Economici);
  • Asigură predarea numerarului în Tezaurul Central al Băncii la întoarcerea de pe rută pe parcursul zilei operaționale;
  • Asigură depozitarea genților cu numerar în afara zilei operaționale;
  • Asigura integritatea genților cu valori încasate, pentru care poartă răspundere materiala deplina;
  • Asigură confidențialitatea informațiilor și a datelor referitoare despre numerarul primit/ predat și transportat;
  • Îmbunătățește continuu performanțele proceselor sale, inclusiv prioritatea acordată satisfacției necesităților și așteptărilor clienților.
  • Respectă strict prevederile legislației în vigoare și documentelor normative interne.
  • La indicația superiorului ierarhic va exercita alte sarcini ce țin de activitatea băncii.
Vom aprecia să ai:
  • Studii superioare incomplete sau speciale;
  • Experiență de muncă în domeniu;
  • Cunoașterea limbilor: române, ruse;
  • Capacitatea de a analiza situații specifice;
  • Abilitate înaltă de verificare și control;
  • Capacitatea de a înțelege și aprecia riscurile operaționale;



Responsabil afaceri corporative, Secția Reglementare Corporativă, Departamentul Guvernanță Corporativă

Misiune post: Asigură suportul la organizarea guvernanţei corporative şi a procesului normativ al băncii.

Ce ai de făcut:
  • Asigurarea suportului la organizarea guvernanței corporative în conformitate cu legislaţia în vigoare, Statutul Băncii şi documentele normative interne;
  • Participarea la organizarea desfășurării AGA, ședințelor Consiliului Băncii, comitetelor raportoare Consiliului Băncii, organului executiv, precum și exercită lucrările de secretariat a acestor organe, monitorizează petrecerea comitetelor interne specializate conform prevederilor Directivei nr. 1.
  • Administrarea dosarelor ședințelor organelor de conducere, informarea persoanele interesate referitor la deciziile adoptate (eliberarea extraselor / copiilor PV ale OE, CB, AGA);
  • Exercitarea monitorizării executării deciziilor Consiliului Băncii/Organului Executiv.
  • Asigurarea funcționarii modulului ședințe corporative și Acte administrative în aplicația E-master, inclusiv perfectarea rapoartelor electronice, monitorizarea registrelor electronice, precum și monitorizarea îndeplinirii acțiunilor stabilite; prezintă propuneri privind perfecționarea proceselor.
  • Gestionarea documentelor originale oficiale ale Băncii
  • Realizarea traduceri din limba engleză în limba română și viceversa a documentelor corespunzătoare ordinii de zi, proceselor verbale a ședințelor AGA, CB, și comitetelor raportoare Consiliului Băncii, precum și alte documente ce conțin secretul comercial la indicația conducerii Băncii;
  • Coordonarea procesului de aprobare a persoanelor cheie la Consiliul Băncii, inclusiv relațiile cu HR.
  • Raportarea prin încărcarea trimestrială a PV CB, COMEX, Comitetelor specializate ale Consiliului Băncii, rapoartelor activității de audit, risk, conformitate pe portalul WEB al BNM;
  • Încărcarea cererilor / notificărilor si setului necesar de documente si informații prin intermediul portalului WEB al BNM pentru obținerea aprobării BNM pentru membrii organului de conducere al băncii, persanele care dețin funcții-cheie

 

Vom aprecia sa ai:

  • Studii superioare economice sau juridice;
  • Cunoaşterea Legii privind activitatea băncilor şi Legii cu privire la societăţile pe acţiuni, Regulamentului BNM privind cadrul de administrare, precum şi ale actelor normative în vigoare  ce reglementează activitatea corporativă şi aplicarea acestora în practică;
  • Cunoaşterea fluentă a limbilor: Română, Engleză, Rusă.
  • Cunoaşterea avansata a aplicațiilor MS Office;
  • Abilități de exprimare avansate în formă scrisă (română şi engleză), capacități de întocmire a documentelor în română și engleză;
  • Abilități de exprimare avansate în formă scrisă (română şi engleză), capacități de întocmire a documentelor în română și engleză.



Analist financiar, Secția Angajamente Retail, Centru de Procesare Servicii Clienți

Ce ai de facut:

  • Asigură verificarea integrității dosarelor de credit și corespunderea acestora cu cerințele DNI prin aplicațiile de scorare;
  • Asigură setarea în SIB facilitățile de credit și anume – eliberarea creditelor, rambursarea (anticipată, totală), restructurarea, etc.;
  • Asigură analiza solicitărilor care conform DNI sunt aprobate in afara aplicațiilor de scorare cum ar fi restructurări comerciale, derogări și altele
  • Implicarea la setarea în SIB facilităţilor de credit şi anume – eliberarea creditelor, rambursarea (anticipata, totala), restructurarea, etc.
  • Perfectarea contractelor ne standarde si celor care nu sunt incorporate in aplicațiile de scorare aferente facilitaţilor de credit aprobate, acorduri adiţionale si altele conform prevederilor DNI.
  • Perfectarea contractelor de gaj a bunurilor mobile, de amanet si acorduri adiționale la acestea.
  • Perfectarea demersurilor, permisiunilor, scrisorilor prevăzute de DNI.
  • Înregistrarea in baze de date interne a dosarelor de credit procesate imediat dupa procesarea acestora.

Vom aprecia sa ai:

  • Experienţă de muncă în sistemul financiar-bancar minim 2 ani în domeniul creditării
  • Superioare financiar - bancare/economice
  • Cunoașterea Microsoft Office la nivel avansat si a sistemelor si aplicațiilor informatice specifice
  • Capacitate de analiză şi sinteză.
  • Atenţie la detalii şi abilităţi de identificare a riscurilor aferente activităţii creditare.
  • Cunoașterea limbilor: româna, rusa – obligatoriu; engleza - avantaj
  • Păstrarea confidenţialităţii informației.

 

Manager Relaţii Publice, Secția Relații Publice și Responsabilitate Socială Corporativă

Misiune post: realizează activităţi de comunicare externă a băncii

Ce ai de făcut:

  • Realizează comunicate de presă, articole de presă, interviuri;
  • Gestionează parteneriatele cu instituțiile mass-media și monitorizează aparițiile în presă;
  • Aduce aportul la trasarea strategiei de Relații Publice a Băncii.
  • Redactează conținutul pentru pagina web și publicaţiile instituţionale ale băncii;
  • Gestionează pagina web a băncii și conturile de pe rețelele de socializare;
  • Participă la organizarea și mediatizarea evenimentelor.
  • Alte sarcini conform strategiei stabilite.

 

Vom aprecia sa ai:

  • Studii superioare cu profil în comunicare, jurnalism, marketing;
  • Cunoaşterea aprofundată a aplicaţiilor MS Office;
  • Cunoaşterea avansată a limbilor romana, rusă, engleza – nivel intermediar;
  • Cunoașterea programelor de redactare a imaginilor constituie un avantaj.   

 

Profilul candidatului:

  • Experiență minimă de 2 ani cu responsabilități similare acestui post; 
  • Abilităţi avansate de comunicare scrisă şi orală;
  • Capacităţi de organizare şi planificare;
  • Abilităţi de lucru în echipă şi individual;
  • Spirit creativ și inovativ.



 

Coordonator Proiecte-Suport, Direcția Suport-Proiecte, Departamentul Proiecte și Organizare

Misiune post: Asigură coerenţa şi eficienţa soluţiilor bancare implementate.

Ce ai de făcut:

  • Acordarea suportului privind identificarea şi formalizarea cazurilor de erori sau incidente funcţionale al core-bankingului, precum și ale altor aplicații/sisteme bancare din gestiune;
  • Gestiunea planificărilor/lucrărilor privind elaborarea, organizarea şi derularea de testare funcţională şi omologare bancară aferente aplicaţiilor bancare;
  • Acordarea suportului privind versiunile de livrare în teste şi producţie aferente mentenanţei evolutive şi corective core-banking;
  • Monitorizarea asigurării unor termeni rezonabili de corecţie (prin dezvoltare, testare funcţională şi omologare bancară) a incidentelor funcţionale aferente core-bankingului.

 

Vom aprecia să ai:

  • Studii superioare cu profil economic sau în domeniu IT; 
  • Experiența de activitate în sistemul financiar-bancar constituie un avantaj; 
  • Experiența în gestiunea proiectelor va fi un avantaj; 
  • Cunoștințe medii/avansate ale limbii engleze;
  • Cunoștințe temeinice profil tehnic;
  • Gândire inovativă, capacitate de analiză şi sinteză, judecată rapidă;
  • Rezistenţă la sarcini repetitive şi situaţii de stres;
  • Flexibilitate şi autodezvoltare.



Analist financiar, Secţia Suport SME, Departamentul Întreprinderi Mici Şi Mijlocii

Misiune post:  Analiza și estimarea tranzacțiilor purtătoare de riscuri cu clienți persoane juridice.

Ce ai de făcut:

  • Analiza economico-financiara a cererilor de credit și angajamentelor persoanelor juridice cu formularea concluziilor aferente;
  • Estimarea tranzacţiilor purtătoare de riscuri ale clienţilor din segmentul IMM;
  • Pregatirea dosarelor de credit pentru a fi aprobate de organele decizionale ale Băncii;
  • Perfectarea contractelor de credit şi de gaj aferente facilităţilor de credit pentru clienți persoane juridice IMM:
  • Monitorizarea trimestriala a Situatiilor Financiare a Debitorilor din segmentul IMM

 

Vom aprecia să ai:

  • Studii superioare cu profil economic;
  • Experienţă în domeniul bancar – minim 1 an;
  • Experienţă în domeniul analizei financiare sau contabilității a întreprinderilor va fi un avantaj;
  • Cunoașterea noilor Standarde de Contabilitate, legislatiei BNM in domeniul creditarii;
  • Cunoştinţe la nivel mediu/avansat în sistemele şi aplicaţiile informatice - MS Office, în special (Word, Excel, PowerPoint);
  • Cunoaşterea limbii române, ruse şi engleze;
  • Punctualitate în pregătirea și prezentarea informațiilor cu respectarea termenului impus;
  • Spirit analitic, responsabilitate, gestiunea eficienta a timpului, capacitatea de a gestiona si monitoriza mai mute sarcini simultan, concentrare și atenție la detalii

 

 

Încasator Secția Încasare Numerar/ Direcţia Gestiune Numerar Centrul Procesare Servicii Clienţi

Ce ai de făcut:

  • Asigură pregătirea, primirea, predarea și transportarea valorilor către/ de la Banca Națională, Băncile Comerciale, subdiviziunile Băncii și Agenții economici;
  • Asigură verificarea și pregătirea, primirea și transportarea - valorilor la exportul de valuta sau asigură predarea valorilor în valută la import numerar;
  • Asigură alimentarea/ descărcarea ATM-urilor/ MBA off-site  conform DNI în vigoare;
  • Coordonează activitatea zilnică a echipei de încasare în caz de înlocuire a încasatorului coordonator;
  • Asigură evidenta stricta a deplasării la punctele de colectare (Agenți Economici) conform rutelor și graficilor stabilite;
  • Asigură predarea numerarului în Tezaurul Central al Băncii la întoarcerea de pe rută pe parcursul zilei operaționale sau depozitarea sigură a acestora în Tezaurul Serviciului Încasare;
  • Asigură integritatea genților cu valori încasate, pentru care poartă răspundere materiala deplina;
  • Asigură confidențialitatea informațiilor și a datelor referitoare despre numerarul primit/ predat și transportat;
  • Îmbunătățește continuu performanțele proceselor sale, inclusiv prioritatea acordată satisfacției necesităților și așteptărilor clienților și altor părți interesate, elaborează propuneri pentru optimizarea/ îmbunătățirea proceselor aferente prestării serviciilor de încasare.
  • Respectă strict prevederile legislației în vigoare și documentelor normative interne;
  • La indicația superiorului ierarhic va exercita alte sarcini ce țin de activitatea Băncii.

 

Vom aprecia să ai:

  • Studii superioare incomplete sau speciale;
  • Experiență de muncă în domeniu;
  • Cunoașterea limbilor: române, ruse;
  • Capacitatea de a analiza situații specifice;
  • Abilitate înaltă de verificare și control;
  • Capacitatea de a înțelege și aprecia riscurile operaționale.

     


Joburi Control

Analist tehnic sisteme de scorare a riscului de credit, Departamentul Monitorizarea şi Administrarea Riscului de Credit

Rolul tău: Dezvoltarea și mentenața sistemului de scorare și aprobare a creditelor acordate clienţilor Mobiasbanca.

 
Ce ai de făcut:
  • Analiza cererilor simple de schimbare, furnizate de managerii portofoliului de risc. Elaborarea celei mai eficiente modalități de implementare a cerințelor;
  • Modificarea regulilor şi algoritmilor de scorare, și a altor elemente ale strategiei de aprobare a creditelor în sistemul decizional al băncii;
  • Monitorizarea performanței sistemului;
  • Participarea la implementarea noilor tehnologii, instrumente și integrări cu diverse surse de informații în procesul de aprobare a produselor creditare;
  • Pregătirea cerințelor de business aferente noilor dezvoltări ale sistemului automatizat de scorare;
  • Implicarea în desfăşurarea proiectelor IT de dezvoltare şi integrare aferente sistemelor de scorare în cadrul Bancii.


Vom aprecia să ai:

  • Cunoașterea conceptelor de baze de date şi SQL (capacitatea de a extrage date dintr-o bază de date existentă experiența cu Microsoft SQL Server va constitui un avantaj);
  • Capacități de programare Java și/sau Python;
  • Limba engleză cel puțin la nivel B1, capacitatea de a citi documentația tehnică și corespondența de suport;
  • Cunoașterea activității de creditare cu amănuntul va constitui un avantaj suplimentar;
  • Cunoaşterea limbii engleze este obligatorie.




Analist modelarea riscului de credit, Departamentul Monitorizarea şi Administrarea Riscului de Credit

Rolul tau: Elaborarea modelelor statistice de analiza a riscurilor de credit şi a criteriilor de evaluare şi estimare a riscurilor în baza acestor modele.


Ce ai de făcut:

  • Prelucrarea statistică a datelor istorice;
  • Dezvoltarea diverselor modele predictive (comportamentale, colectare, cross-sell);
  • Stabilirea cerințelor pentru implementarea (modificarea) modelelor în sistemul decizional automatizat;
  • Monitorizarea continuă a performanței modelelor implementate, introducerea ajustărilor la necesitate;
  • Efectuare diverselor studii statistice/analitice ad-hoc privind dependențele, tendințele, abaterile şi corelațiile aferente portofoliului de credite;
  • Investigarea noilor surse de date care pot fi utilizate pentru a îmbunătăți puterea predictivă a modelelor.


Vom aprecia să ai:

  • 2+ ani în modelarea şi dezvoltarea sistemelor de scoring sau în domeniul statisticii și analizei datelor;
  • Cunoașterea tehnicilor utilizate în analiza statistică-matematică şi a teoriei probabilității;
  • Experiență solidă în analiza statistică, extragerea datelor și modelare;
  • Posesia de MS Excel și cel puțin un pachet software de analiză avansată (SAS este de preferat) la nivel profesional;
  • Cunoașterea elementelor de bază SQL (capacitatea de a solicita date dintr-o bază de date existentă) va fi un avantaj;
  • Cunoaşterea limbii engleze este obligatorie;
  • Cunoașterea proceselor aferente domeniului creditar va fi un avantaj.




Auditor, Departamentul Audit

Misiune post: Exercitarea misiunilor de control la nivelul standardelor OTP Group.


Ce ai de făcut:

  • Participă la misiunile de audit ale activităţilor organizaţionale şi funcţionale ale Băncii;
  • Evaluarea adecvării şi eficacităţii controlului intern în aceste activităţi;
  • Obţine, analizază şi evaluează informaţii pentru a expune concluzii informate şi obiective asupra eficienţei şi adecvării sistemului de control intern, eficacităţii performanţelor ale activităţilor verificate;
  • Raportarea observaţiilor şi propunerea recomandărilor pentru corecţia condiţiilor nesatisfăcătoare; îmbunătăţirea operaţiunilor şi reducerea cheltuielilor;
  • Efectuează controlul asupra îndeplinirii hotărîrilor luate şi a recomandărilor privind lichidarea neajunsurilor şi încălcărilor, depistate in cadrul controalelor de audit extern şi intern, inclusiv controalele realizate de către BNM şi alte instituţii;
  • Participă la elaborarea programelor de control şi formarea dosarelor misiunilor de audit.


Vom aprecia să ai:

  • Studii superioare în domeniul financiar/economic;
  • Cunoaşterea actelor normative, a regulamentelor, procedurilor şi instrucţiunilor emise de Banca Naţională a Moldovei si legilor ce ţin de activitatea instituţiilor financiare;
  • Cunoaşterea sistemelor de control intern în cadrul instituţiilor financiare;
  • Experienţă de muncă în sistemul bancar sau companii de consultanţă de cel puţin 1 an;
  • Experienţă în efectuarea auditului şi analizei financiare în cadul băncilor/şi sau instituţiilor financiare;
  • Cunoştinţe avansate de aplicare: MS Office (Word, Excel, PowerPoint, MS Access);
  • Cunoaşterea obligatorie la nivel avansat a limbilor: română, rusă, engleză.




IT Specialist a Managementului de Risc

Căutăm un membru pasionat și energic al unei echipe care să joace un rol cheie în proiectele de dezvoltare.

Misiunea ta:

  • Ajustarea strategiei de aprobare a împrumuturilor în sistemul băncii în funcție de nevoile afacerii.


Beneficii:

  • Membru al grupului international OTP Group;
  • Asigurări private de sănătate și îngrijire pe termen lung;
  • Birou confortabil în centrul orașului;
  • Oportunități multiple de dezvoltare a carierei;
  • Posibilitatea de a obține certificare profesională;
  • Suport profesional de la colegii OTP Group;
  • Cursuri de limba engleza;
  • Activități motivaționale de consolidare a echipei;
  • Echipă inteligentă, tânără, prietenoasă și mediu de lucru pozitiv.

 

Sarcini:

  • Analiza cererilor de schimbare furnizate de managerii de portofoliu Risk. Elaborarea celui mai eficient mod de implementare.
  • Participarea la implementarea noilor tehnologii în fluxul de lucru pentru aprobarea împrumuturilor.
  • Pregătirea cerințelor de afaceri pentru echipa IT. Prezentarea riscurilor cu amănuntul în principalele proiecte de integrare și infrastructură IT ale băncii.

Educație: diplomă de licență; IT - avantaj.

 

Experiență profesională: Tehnologie de risc / Dezvoltare software / Inginerie algoritmică.

Aptitudini și cunoștințe:

  • Cunoașterea conceptelor bazei de date și experiența cu Microsoft SQL Server vor fi un avantaj;
  • Capacități de programare (Java sau Python sunt de preferat);
  • Limba engleză cel puțin la nivelul B1, capacitatea de a citi documentația tehnică și de a susține corespondența;
  • Cunoașterea activității de creditare cu amănuntul va fi un avantaj.

     


Joburi IT

System Analyst, Secţia Studii şi Dezvoltare, Departamentul Tehnologii Informaţionale

Ce ai de făcut:

  • Este responsabil de primirea și studierea cerințelor business (pregătite de Business Analyst) și crearea planului logic pentru dezvoltarea IT;
  • Analizeaza cerințele business și planifică modul de implementare (care ecrane ale aplicatiilor trebuie modificate și ce câmpuri suplimentare trebuie adăugate, care va fi flux de lucru și interfețele aplicate etc.)
  • Planifică funcționalitatea / stratul logic / fluxurile de lucru / ecranele / tabelele de date / interfețele și transformă cerințele de business în cerinte IT;
  •  Planifică, definește și conduce (gestionează) testele de regresie / unitate / sistem / utilizator;
  • Responsabil cu suportul de nivel 2 si 3 pentru CORE Banking System.


Vom aprecia să ai:

  • Studii superioare în domeniul economic sau tehnologiilor informaționale;
  • Experiență de minim 2 ani în domeniul bancar;
  • Cunoștințe profunde în straturi funcționale și logice ale unei aplicații IT / grup de aplicații;
  • Experiență în programe de implementare IT importante (înlocuirea sistemului bancar de bază, implementarea sistemelor bancare electronice etc.);
  • Cunoașterea metodologiilor relevante (PMP, SDLC, Agile);
  • Experiență în proiecte gestionate în mediul multinational;
  • Experiență în activități bancare și servicii IT bancare;
  • Abilități excelente de comunicare, management și prezentare.




Administrator de sistem, Secţia Retea și Echipamente, Departamentul Tehnologii Informationale

Misiune post: Asigurarea funcţionării în continuu a sistemelor informaționale

Ce ai de făcut:

  • Configurarea, testarea şi suportul echipamentelor LAN/WAN şi a serviciilor aferente;
  • Consultarea administratorilor de sisteme informatice asupra problemelor apărute;
  • Controlul fluxului de date bancare prin intermediul reţelei (divizarea priorităților pe fluxuri de date, validarea fluxurilor noi, etc.);
  • Contribuirea la instalarea sistemelor internet, email şi a altor servere de aplicaţii în producţie;
  • Reînnoirea sistemelor de operare, instalarea de echipamente noi, crearea modificărilor de configuraţie de zi cu zi.


Vom aprecia să ai:

  • Studii superioare şi experienţă în domeniul IT de minimum 2 ani;
  • Cunoaşterea sistemelor operaţionale server Windows, Linux;
  • Cunoaşterea sistemelor MS - Active Directory, Exchange, WSUS;
  • Cunoaşterea sistemelor backup - Tape Library;
  • Cunoaşterea sistemelor de virtualizare - VM Ware;
  • Experienţa în domeniul bancar de minimum 1 an va constitui un avantaj;
  • Cunoștințe tehnice în domeniul Tehnologiilor Informaționale.

Profilul candidatului:

  • Abilităţi de lucru în echipă şi individual;
  • Abilităţi de comunicare, informare şi prezentare;
  • Spirit de iniţiativă şi responsabilitate;
  • Cunoaşterea limbilor română, engleză




Analist programator, Secţia Studii şi Dezvoltare Departamentul Tehnologii Informaționale

Ce ai de făcut:

  • Dezvoltarea şi implementarea produselor soft bancare;
  • Mentenanţa şi optimizarea produselor soft bancare;
  • Îmbunătăţirea continuă a performanţelor proceselor, inclusiv prioritatea acordată satisfacţiei necesităţilor şi aşteptărilor clienţilor şi altor părţi interesate.


Vom aprecia să ai:

  • Studii superioare şi experiență de minim 1 an în domeniul IT;
  • Cunoaşterea minimum a unui limbaj de programare: Java, C#, SQL, Oracle PL/SQL;
  • Experiența de lucru cu unul din SGBD: Oracle, MSSQL;
  • Experiența în utilizarea SO Windows, Unix;
  • Abilităţi de programare în Cobol vor constitui un avantaj;
  • Cunoaşterea limbilor română şi engleză;
  • Experienţa în domeniul bancar de minimum 1 an va constitui un avantaj.