Picture

Cariera la Mobiasbanca

Află mai multe despre posturile vacante la Mobiasbanca - OTP Group. Abia așteptăm să te cunoaștem!

Posturi vacante

Suntem o echipă tânără și dinamică, profesionistă, orientată spre client și rezultat.
Ne propunem să-ți oferim provocări profesionale, un mediu de lucru prietenos, oportunități de dezvoltare și facilități pentru a duce un mod de viață sănătos.

Vrei să excelezi într-o echipă de top?
Consultă lista funcțiilor vacante și expediază CV-ul tău la adresa recrutare@mobiasbanca.md

Dacă nu ai identificat o funcție vacantă pentru domeniul tău de pregătire profesională, expediază CV şi, în funcție de disponibilitățile pentru funcțiile necesare în noile proiecte, te contactăm noi.
Ne va face plăcere să te cunoaștem și să facem echipă comună!

Joburi Business

Dealer Operațiuni Monetare

Misiune post: Efectuarea operațiunilor pe piața interbancară internă și externă. Efectuarea operațiunilor pe piața valorilor mobiliare. Raportarea externă către BNM, CNPF și internă către conducerea și subdiviziunile Băncii.

Ce ai de făcut:

  • Atragerea și plasarea resurselor pe piața interbancară locală și externă;
  • Efectuarea operațiunilor cu valori mobiliare de stat și corporative;
  • Raportarea către Banca Naţională a Moldovei privind operațiunile efectuate pe piața interbancară și piața valorilor mobiliare de stat;
  • Raportarea către Comisia Națională a Pieței Financiare privind activitatea băncii pe piața valorilor mobiliare corporative;
  • În comunicarea cu clienții băncii să utilizeze exclusiv canale de comunicare permise de DNI în vigoare
  • Raportarea internă către conducerea și subdiviziunile Băncii privind operațiunile efectuate;
  • Elaborarea procedurilor interne ale secției, ce țin de efectuarea operațiunilor pe piața interbancară și piața valorilor mobiliare;
  • Contribuirea la pregătirea rapoartelor și realizarea proiectelor în domeniul operațiunilor FOREX;
  • La indicația șefului subdiviziunii va exercita în aceasi unitate unele atribuții de muncă ale unui salariat temporar absent.


Vom aprecia să ai:

  • Studii economice superioare;
  • Experienţa în domeniul bancar min. 2 ani;
  • Cunoaşterea Platformei Unice de Tranzacționare și terminalului Bloomberg, Platformei DCU va fi un avantaj;
  • Cunoașterea Regulamentelor și Instrucțiunilor BNM și Ministerului Finanțelor al Moldovei privind activitatea pe piața interbancară și pe piața valorilor mobiliare de stat;
  • Cunoașterea Regulamentelor și Instrucțiunilor CNPF privind activitatea pe piața valorilor mobiliare corporative (deținerea Certificatului de calificare a specialistului în domeniul valorilor mobiliare va fi un avantaj);
  • Posedarea liberă a limbilor română, rusă şi engleză;
  • Cunoştinţe ale MS Office la nivelul utilizatorului avansat.

Operator Ghişeu Universal

Pentru cel mai bun candidat, venim să oferim beneficii extra-salariale:

  • Experienţa unui grup internaţional;
  • Un portal Intranet cu informaţii de specialitate şi un catalog bogat de cursuri pentru dezvoltare;
  • Achizionarea produselor Băncii în condiţii preferenţiale;
  • Asigurare medicală suplimentară;
  • Tichete de masă în valoare de 45 lei per fiecare zi lucrătoare
  •  Avantaje financiare sub formă de prime de sărbători, bonusuri colective şi individuale.


Ce ai de făcut:

  • Efectuarea operaţiunilor de casă în numerar și prin virament pentru clienţii băncii;
  • Promovarea şi vânzarea produselor şi serviciilor băncii.


Vom aprecia sa ai:

  • Studii superioare sau medii de specialitate în domeniul economic/financiar;
  • Experienţă în relaţia cu clienţii, gestiunea numerarului, (într-o funcţie similară va fi un avantaj);
  • Cunoştinţe de utilizator în aplicare MS Office;
  • Abilităţi de comunicare şi  orientare spre client;
  • Atenţie la detalii.

 

Agent Vânzări | Chișinău, Bălți, Soroca, Cahul

Misiune post: Participarea în elaborarea, promovarea, animarea și monitorizarea acțiunilor comerciale îndreptate spre creșterea vânzărilor prin canalele alternative (POS, Bank at Work, Agenți de vânzare, etc.) și atingerea obiectivelor comerciale stabilite.

Pentru cel mai bun candidat, venim să oferim beneficii extra-salariale:

  •  Experienţa unui grup internaţional;
  •  Un portal Intranet cu informaţii de specialitate şi un catalog bogat de cursuri pentru dezvoltare.


Responsabilităţi de bază:

  • Identificarea clienților potențiali și a oportunităților de vânzare în afara sediilor Băncii;
  • Promovarea serviciilor și produselor băncii într-o manieră profesională, în conformitatea cu reglementările în vigoare;
  • Atragerea clienților și inițierea procesului de încheiere a relațiilor de afaceri noi;
  • Identificarea necesităților clienților și propunerea soluțiilor financiare optime, prin adaptarea comercializării produselor la condițiile pieței;
  • Participarea la acțiuni de animare comercială ale băncii: întâlniri cu clienții, prezentări, expoziții, evenimente, etc.;
  • Oferirea de asistență clienților în procesul de vânzare;
  • Administrarea și asigurarea respectării tuturor obiectivelor de vânzare;
  • Monitorizarea tuturor solicitărilor clienților și asigurarea procesării/rezolvării acestora;
  • Menținerea cunoștințelor despre toate produsele și serviciile de pe piață, pentru a cunoaște toate avantajele și dezavantajele pentru diverse produse/servicii;
  • Gestionarea eficientă și corectă a diverselor documente pentru toate sursele de vânzare;
  • Respectarea tuturor măsurilor legate de securitate și confidențialitatea datelor clienților.


Cerinţe faţă de candidaţi:

  • Experiență în domeniul domeniul vânzărilor;
  • Program de muncă flexibil;
  • Cu spirit de inițiativă, proactivitate, creativitate și implicare;
  • Cu spirit de responsabilitate, organizare și orientare spre eficiență;

 

Specialist Creditare Persoane Fizice

Misiune post: Dezvoltarea directă a relaţiilor comerciale cu clienţii şi prospectarea pieţei clienţilor persoane fizice.

Ce ai de făcut:

  • Analiza pieţii, identificarea şi atragerea clienţilor potenţiali;
  • Monitorizarea permanentă a portofoliului de clienţi, aplicând criteriile de segmentare;
  • Analiza gradului de încadrare a clientului în criteriile de eligibilitate pentru produsele bancare;
  • Vânzarea produselor şi serviciilor bancare.


Vom aprecia sa ai:

  • Experienţă în domeniul bancar sau în domenii conexe;
  • Studii superioare cu profil economic;
  • Cunoaşterea produselor şi serviciilor bancare;
  • Cunoştinţe avansate de aplicare: MS Office;
  • Cunoaşterea limbii engleze va constitui un avantaj.

Specialist Creditare Persoane Juridice

Misiune post: Dezvoltarea directă a relaţiilor comerciale cu clienţii şi prospectarea pieţei clienţilor persoane juridice.

Ce ai de făcut:

  • Analiza pieţii, identificarea şi atragerea clienţilor potenţiali;
  • Monitorizarea permanentă a portofoliului de clienţi, aplicând criteriile de segmentare;
  • Analiza gradului de încadrare a clientului în criteriile de eligibilitate pentru produsele bancare;
  • Vânzarea produselor şi serviciilor bancare.


Vom aprecia sa ai:

  • Experienţă în domeniul bancar sau în domenii conexe;
  • Studii superioare cu profil economic;
  • Cunoaşterea produselor şi serviciilor bancare;
  • Cunoştinţe avansate de aplicare: MS Office;
  • Cunoaşterea limbii engleze va constitui un avantaj;
  • Permis conducere cat. B.

Training Agenți Vânzări Directe

Pentru cei interesaţi să adere la un Grup bancar internaţional, avem plăcerea să vă comunicăm despre lansarea unui program de instruire pentru poziţia de Agent Vânzări Directe.

Misiunea postului:  identificarea potențialilor clienți și a oportunităților de vânzare în afara sediului Băncii.

Detalii despre instruire:

  • Data lansării: 4 oct 2021;
  • Locaţia: Centrul de Formare OTP Bank; str. Cuza Voda 1/1
  • Durata: 1 zi;
  • Program de instruire interactiv;
  • Exerciţii practice şi studii de caz.

După finalizarea cu succes a instruirii:

  • Vei şti particularitatile postului si resposnabilitatile de baza a unui Agent Vanzari in OTP Bank;
  • Vei cunoaşte detalii privind incheierea relatiilor noi de afaceri;
  • Vei fi pregătit de a acorda suport profesionist clienţilor.

Vom aprecia să ai:

  • Studii medii/superioare cu profil economic;
  • Experienta in vanzari va constitui un avantaj;
  • Abilităţi de comunicare şi orientare spre client.

 

La finisarea acestei instruiri vei avea posibilitatea sa aderi echipei Agentilor de Vanzari OTP Bank S.A.

Te invităm să transmiţi CV-ul la recrutare@mobiasbanca.md cu menţiunea “Vreau in echipa”.

Data limită de aplicare a CV-lui: 30 septembrie 2021.

Manager relații clienți SME, IMM

Ce ai de făcut:

  • Stabilirea şi dezvoltarea relaţiilor cu clienţii IMM cu abordare non retail; corespondenţa cu clienţii Băncii;
  • Atragerea clienţilor în Bancă, precum şi menţinerea clienţilor existenţi, prin asigurarea serviciilor de înaltă calitate;
  • Formarea, gestiunea şi prezentarea dosarelor de produse pentru clienţii IMM cu abordare Non Retail către organele de decizie;
  • Responsabil de realizarea obiectivelor individuale stabilite și de calitatea portofoliului de credit din gestiune;
  • Aprecierea nivelului de risc şi a gradului de rentabilitate a serviciului oferit;
  • Perfectează rapoarte de activitate: echiparea clienţilor, vizite la prospecti, urmărirea atragerii la bancă.

Vom aprecia să ai:

  • Studii superioare economice / financiar-bancare;
  • Experienţa în deservirea/comunicarea cu clienţii minim 2 an în sistemul bancar;
  • Cunoaşterea legislaţiei în vigoare;
  • Cunoaşterea limbilor – română, rusă (engleza va constitui un avantaj);
  • Cunoştinţe avansate în sistemele și aplicațiile informatice (Word, Excel, Power Point).


Manager Relații Clienți Corporativi, Departamentul Large Corporate

Ce ai de făcut:

  • Suport în atragerea clienţilor noi din categoria Large Corporate, precum şi în menţinerea clienţilor corporativi existenţi, prin asigurarea serviciilor de înaltă calitate;
  • Contribuție personală la stabilirea şi dezvoltarea relaţiilor cu clienţii corporativi; comunicarea și corespondenţa de afaceri cu clienţii corporativi ai Băncii;
  • Formarea, gestiunea şi prezentarea dosarelor de produse pentru clienţii corporativi în atenția organelor de decizie; monitorizarea derulării a relaţiei contractuale cu clienţii;
  • Participarea în cadrul proiectelor de dezvoltare ale Băncii.

Vom aprecia să ai:

  • Experienţa de muncă în sistemul bancar minim 1 an;
  • Studii superioare cu profil economic;
  • Cunoaşterea produselor şi serviciilor bancare;
  • Cunoştinţe avansate de aplicare: MS Office, Excel, PowerPoint;
  • Cunoaşterea limbii române, ruse și engleze


Joburi Suport

Șofer-Încasator, Secția Încasare Numerar

Pentru cel mai bun candidat, venim să oferim beneficii extra-salariale:

  •  Experienţa unui grup internaţional;
  •  Un portal Intranet cu informaţii de specialitate şi un catalog bogat de cursuri pentru dezvoltare;
  •  Achizionarea produselor Băncii în condiţii preferenţiale;
  •  Asigurare medicala suplimentară;
  •  Tichete de masă în valoare de 45 lei per fiecare zi lucrătoare;
  •  Avantaje financiare sub formă de prime de sărbători, bonusuri colective şi individuale.
 
Ce ai de făcut:
  • Conduce în siguranță transportul special al băncii destinat transportării valorilor în conformitate cu regulamentul circulației rutiere;
  • Efectuează controlul sistematic al pregătirii tehnice de exploatare a transportului auto special;
  • Respectă actele cu privire la exploatarea transportului auto, staționarea acestuia și normele de conducere;
  • Îndeplinește funcțiile de serviciu al încasatorului în cazul înlocuirii acestuia, și anume:
  • Asigură pregătirea, primirea, predarea și transportarea valorilor către/de la Banca Națională, Băncile Comerciale și subdiviziunile Băncii;
  • Asigura colectarea și transportarea valorilor de la Agenții economici;
  • Asigură verificarea, primirea, transportarea și predarea valorilor in cadrul operațiunilor de export/import a valutei străine;
  • Asigură alimentarea/descărcarea ATM-urilor/ MBA off-site conform DNI în vigoare;
  • Asigură evidenta stricta a deplasării la punctele de colectare (Agenți Economici);
  • Asigură predarea numerarului în Tezaurul Central al Băncii la întoarcerea de pe rută pe parcursul zilei operaționale;
  • Asigură depozitarea genților cu numerar în afara zilei operaționale;
  • Asigura integritatea genților cu valori încasate, pentru care poartă răspundere materiala deplina;
  • Asigură confidențialitatea informațiilor și a datelor referitoare despre numerarul primit/ predat și transportat;
  • Îmbunătățește continuu performanțele proceselor sale, inclusiv prioritatea acordată satisfacției necesităților și așteptărilor clienților.
  • Respectă strict prevederile legislației în vigoare și documentelor normative interne.
  • La indicația superiorului ierarhic va exercita alte sarcini ce țin de activitatea băncii.
Vom aprecia să ai:
  • Studii superioare incomplete sau speciale;
  • Experiență de muncă în domeniu;
  • Cunoașterea limbilor: române, ruse;
  • Capacitatea de a analiza situații specifice;
  • Abilitate înaltă de verificare și control;
  • Capacitatea de a înțelege și aprecia riscurile operaționale;


Încasator Secția Încasare Numerar/ Direcţia Gestiune Numerar Centrul Procesare Servicii Clienţi

Ce ai de făcut:

  • Asigură pregătirea, primirea, predarea și transportarea valorilor către/ de la Banca Națională, Băncile Comerciale, subdiviziunile Băncii și Agenții economici;
  • Asigură verificarea și pregătirea, primirea și transportarea - valorilor la exportul de valuta sau asigură predarea valorilor în valută la import numerar;
  • Asigură alimentarea/ descărcarea ATM-urilor/ MBA off-site  conform DNI în vigoare;
  • Coordonează activitatea zilnică a echipei de încasare în caz de înlocuire a încasatorului coordonator;
  • Asigură evidenta stricta a deplasării la punctele de colectare (Agenți Economici) conform rutelor și graficilor stabilite;
  • Asigură predarea numerarului în Tezaurul Central al Băncii la întoarcerea de pe rută pe parcursul zilei operaționale sau depozitarea sigură a acestora în Tezaurul Serviciului Încasare;
  • Asigură integritatea genților cu valori încasate, pentru care poartă răspundere materiala deplina;
  • Asigură confidențialitatea informațiilor și a datelor referitoare despre numerarul primit/ predat și transportat;
  • Îmbunătățește continuu performanțele proceselor sale, inclusiv prioritatea acordată satisfacției necesităților și așteptărilor clienților și altor părți interesate, elaborează propuneri pentru optimizarea/ îmbunătățirea proceselor aferente prestării serviciilor de încasare.
  • Respectă strict prevederile legislației în vigoare și documentelor normative interne;
  • La indicația superiorului ierarhic va exercita alte sarcini ce țin de activitatea Băncii.

 

Vom aprecia să ai:

  • Studii superioare incomplete sau speciale;
  • Experiență de muncă în domeniu;
  • Cunoașterea limbilor: române, ruse;
  • Capacitatea de a analiza situații specifice;
  • Abilitate înaltă de verificare și control;
  • Capacitatea de a înțelege și aprecia riscurile operaționale.

     

     


Specialist Junior Mentenanță, Secția Imobiliară

Misiune post: Asigurarea stării funcționale a infrastructurii și fondului imobiliar și bunurilor Băncii.


Ce ai de făcut:

  •  Coordonează lucrările ce țin de menținerea în stare funcțională a elementelor tehnice de infrastructură ale Băncii, ce îi aparțin sau sunt luate în arendă/folosință, inclusiv clădiri și construcții, linii de comunicații, sisteme de aprovizionarea cu energie, gazificare, căldură și apă, sisteme de canalizare, ventilare etc;
  •  Coordonează lucrările ce țin de deservirea curentă și reparații minore a infrastructurii Băncii (sistemelor de aprovizionare cu energie electrică, gazificare, căldură și apă, sisteme de canalizare, ventilare, filtrare de apă);
  •  Asigură conectarea generatoarelor în caz de deconectări electrice (inclusiv transportarea generatoarelor mobile);
  •  Contribuie la organizarea procesului de instalare fizică a ATM-urilor Băncii;
  •  Oferă control și monitorizarea fondului imobiliar, planificarea lucrărilor de mentenanță;
  •  Prezintă și actualizează programul de lucrări pentru pregătirea sucursalelor pentru sezonul rece și cald cu obținerea permisului de exercitare de la autoritățile abilitate;
  •  Pregătește programul de reparații medii și majore cu calcularea bugetelor necesare pentru aceste lucrări spre aprobare și includerea in bugetele anuale de OPEX şi CAPEX.

Vom aprecia să ai:

  •  Studii superioare sau medii cu profil tehnic.
  •  Experiență de muncă minimă de 3 ani.
  •  Cunoașterea actelor legislative și normative în vederea reglementării următoarelor domenii: construcții, electricitate, gazificare, ş.a.
  •  Cunoașterea caracteristicelor tehnice şi constructive principiale în domeniul: construcțiilor, sistemelor electrice, ş.a.
  •  Cunoaștere condițiilor tehnice de exploatare a încăperilor;
  •  Cunoştinţe de baza de aplicare a MS Office (Word, Power Point);
  •  Cunoașterea limbilor: romană, rusă, engleză.
  •  Posedarea permisului de conducere (cu disponibilitate pentru deplasări);
  •  Abilităţi analitice şi de sinteză;
  •  Mobilitate, flexibilitate;
  •  Orientare spre rezultat.



Manager Produs, Departamentul Marketing

Pentru cel mai bun candidat, venim să oferim beneficii extra-salariale:

  • Experienţa unui grup internaţional;
  • Un portal Intranet cu informaţii de specialitate şi un catalog bogat de cursuri pentru dezvoltare;
  • Achizionarea produselor Băncii în condiţii preferenţiale;
  • Asigurare medicală suplimentară;
  • Tichete de masă în valoare de 45 lei per fiecare zi lucrătoare;
  • Avantaje financiare sub formă de prime de sărbători, bonusuri colective şi individuale.

 

Ce ai de făcut:

  • Analiza situațiilor financiare a debitorilor Băncii din categoria Large Corporate și estimarea capacității de plată
  • Gestionarea produselor / serviciilor digitale din gama retail prin prisma funcționalităților tehnice, precum și a performanței indicatorilor financiari;
  • Elaborarea și dezvoltarea ofertei aferente produselor și serviciilor digitale raportate la necesităţile clienţilor, resursele băncii şi oportunităţile de pe piaţă într-un mod superior competitorilor băncii;
  • Analiza pieței și a principalilor competitori, în contextul acțiunilor de marketing şi a campaniilor promoționale planificate spre lansare pentru produsele digitale din segmentul retail;
  • Elaborarea și implementarea măsurilor de majorare a gradului de utilizare a produsului / serviciului digital deținut de clientul persoană fizică, precum și de creștere a fidelității clientului față de produsele Băncii;
  • Revizuirea periodică și analiza posibilității de revizuire a prețurilor aferente produselor și serviciilor digitale;
  • Elaborarea fluxurilor de vânzare a produselor bancare prin serviciile de deservire la distanță.

 

Vom aprecia să ai:

  • Studii superioare în domeniul financiar-bancar/ economic;
  • Experienţa  de muncă în sistemul bancar;
  • Experiență în domeniul serviciilor digitale;
  • Cunoaşterea legislaţiei în domeniul produselor bancare destinate persoanelor fizice.



Analist, Departamentul Raportare financiară

Ce ai de făcut:

  • Participarea la perfectarea rapoartelor financiare și prudențiale către Group: IFRS, COREP etc;
  • Participarea la perfectarea rapoartelor financiare și prudențiale către BNM: (FINREP, COREP);
  • Urmărește încadrarea în indicatorii prudențiali;
  • Participarea la perfectarea rapoartelor IFRS;
  • Asigură relația cu auditorii Băncii.

 

Vom aprecia să ai:

  • Studii superioare cu profil economic;
  • Experienţă în domeniul financiar/bancar nu mai puţin de 1 an va constitui un avantaj;
  • Cunoaşterea legislaţiei bancare, IFRS, capacitatea de analiză a indicatorilor activităţii bancare;
  • Cunoştinţe informatice: MS Officer, Excel;
  • Gîndire analitică şi abilităţi de comunicare;
  • Abilităţi de prioritizare corectă a sarcinilor;
  • Cunoaşterea limbilor engleză.

Analist Departamentul Strategie, Planificare și Control, Divizia Financiară

Responsabilităţi principale:

  • Prelucrează informaţia financiară, face analize pe baza acesteia şi elaborează rapoarte financiare (e.g., profit & pierdere, bilanţ, cashflow, etc.);
  • Asistă la pregătirea bugetului pentru următoarea perioadă financiară a băncii;
  • Utilizează informaţia financiară pentru a identifica riscurile şi oportunităţile pentru afacere precum şi pentru a elabora recomandări pentru îmbunătăţiri / soluţionarea continuă a problemelor;
  • Participarea în procesul de previzionare (săptămânal, lunar și pe termen lung) prin analiza trendurilor afacerii şi alinierea acestora cu obiectivele corporative;
  • Prezintă date analitice în cadrul iniţiativelor de afacere pentru bancă.

 

Cerinţe:

  • Studii superioare profil economic (Contabilitate/Finanţe şi Bănci preferabil);
  • Cunoştinţe de bază de aplicare a MS Office (Word, Excel, Power Point);
  • Certificate adiţionale (MBA, ACCA)/cursuri, etc. aferente poziţiei vor fi considerate un plus;
  • Cunoaşterea limbii engleze – nivel mediu;
  • Bune abilităţi analitice şi atenţie la detalii.



Analist Financiar Senior, Secția Analiză Financiară, Departamentul Large Corporate

Ce ai de făcut:

  • Analiza situațiilor financiare a debitorilor Băncii din categoria Large Corporate și estimarea capacității de plată și a bonității acestora;
  • Examinarea tranzacţiilor purtătoare de riscuri de credit pentru clienții din categoria Large Corporate (tot spectrul facilităților de credit din portofoliul de produse ale Băncii);
  • Participarea la determinarea rating-ului de credit pentru debitorii băncii;
  • Formularea propunerilor pentru alte subdiviziuni şi organe competențe de decizie ale Băncii;
  • Participarea la structurarea tranzacțiilor de credit prin elaborarea documentației de credit;
  • Contribuția la examinarea și elaborarea documentelor normative interne care se referă sau au un impact asupra activităților efectuate de către Secţie.

 

Vom aprecia să ai:

  • Studii superioare în domeniul financiar-bancar/ economic;
  • Cunoştinţe în domeniul financiar-bancar, economice;
  • Cunoaşterea limbilor româna, engleză, rusă;
  • Experienţă de lucru în domeniul financiar-bancar nu mai puţin de 2 ani, preferabil în domeniul de analiză financiară;
  • Cunoașterea bună a aplicațiilor MS Office : Word, Excel.


Joburi Control

Auditor, Departamentul Audit

Misiune post: Exercitarea misiunilor de control la nivelul standardelor OTP Group

Beneficiile pe care le oferim:

  • Vrem să îți extinzi cunoștințele, așa că vei avea o varietate de cursuri la care poți participa și avansa în carieră;
  • Avem la dispoziție un portal Intranet, unde poți găsi informații de specialitate;
  • Din moment ce prețuim sănătatea, vei dispune de asigurare medicală suplimentară;
  • Pentru că promovăm stilul sănătos de viață vei beneficia de tichete de masă în valoare de 45 lei pentru fiecare zi lucrătoare;
  • Salariu fix + alte avantaje financiare;
  • Program de muncă stabil (Luni - Vineri, 08:30-17:30).

Responsabilităţi de bază:

  • Participă la misiunile de audit ale activităţilor organizaţionale şi funcţionale ale Băncii;
  • Evaluarea adecvării şi eficacităţii controlului intern în aceste activităţi;
  • Obţine, analizază şi evaluează informaţii pentru a expune concluzii informate şi obiective asupra eficienţei şi adecvării sistemului de control intern, eficacităţii performanţelor ale activităţilor verificate;
  • Raportarea observaţiilor şi propunerea recomandărilor pentru corecţia condiţiilor nesatisfăcătoare; îmbunătăţirea operaţiunilor şi reducerea cheltuielilor;
  • Efectuează controlul asupra îndeplinirii hotărîrilor luate şi a recomandărilor privind lichidarea neajunsurilor şi încălcărilor, depistate in cadrul controalelor de audit extern şi intern, inclusiv controalele realizate de către BNM şi alte instituţii;
  • Participă la elaborarea programelor de control şi formarea dosarelor misiunilor de audit.

Cerinţe faţă de candidaţi:

  • Studii superioare în domeniul financiar/economic;
  • Cunoaşterea actelor normative, a regulamentelor, procedurilor şi instrucţiunilor emise de Banca Naţională a Moldovei si legilor ce ţin de activitatea instituţiilor financiare;
  • Cunoaşterea sistemelor de control intern în cadrul instituţiilor financiare;
  • Experienţă de muncă în sistemul bancar sau companii de consultanţă de cel puţin 1 an;
  • Experienţă în efectuarea auditului şi analizei financiare în cadul băncilor/şi sau instituţiilor financiare;
  • Cunoştinţe avansate de aplicare: MS Office (Word, Excel, PowerPoint, MS Access);
  • Cunoaşterea obligatorie la nivel avansat a limbilor: română, rusă, engleză.

 

IT Specialist a Managementului de Risc

Căutăm un membru pasionat și energic al unei echipe care să joace un rol cheie în proiectele de dezvoltare.

 

Misiunea ta:

  • Ajustarea strategiei de aprobare a împrumuturilor în sistemul băncii în funcție de nevoile afacerii.


Beneficii:

  • Membru al grupului international OTP Group;
  • Asigurări private de sănătate și îngrijire pe termen lung;
  • Birou confortabil în centrul orașului;
  • Oportunități multiple de dezvoltare a carierei;
  • Posibilitatea de a obține certificare profesională;
  • Suport profesional de la colegii OTP Group;
  • Cursuri de limba engleza;
  • Activități motivaționale de consolidare a echipei;
  • Echipă inteligentă, tânără, prietenoasă și mediu de lucru pozitiv.

 

Sarcini:

  • Analiza cererilor de schimbare furnizate de managerii de portofoliu Risk. Elaborarea celui mai eficient mod de implementare.
  • Participarea la implementarea noilor tehnologii în fluxul de lucru pentru aprobarea împrumuturilor.
  • Pregătirea cerințelor de afaceri pentru echipa IT. Prezentarea riscurilor cu amănuntul în principalele proiecte de integrare și infrastructură IT ale băncii.

Educație: diplomă de licență; IT - avantaj.

 

Experiență profesională: Tehnologie de risc / Dezvoltare software / Inginerie algoritmică.

Aptitudini și cunoștințe:

  • Cunoașterea conceptelor bazei de date și experiența cu Microsoft SQL Server vor fi un avantaj;
  • Capacități de programare (Java sau Python sunt de preferat);
  • Limba engleză cel puțin la nivelul B1, capacitatea de a citi documentația tehnică și de a susține corespondența;
  • Cunoașterea activității de creditare cu amănuntul va fi un avantaj.

     


Numele funcției, Secția, Denumirea Departamentului

Lorem ipsum dolor sit amet: Consectetur adipiscing elit

Aliquam varius augue vitae laoreet hendrerit:

  • Nunc quis tempor urna
  • Vivamus ullamcorper tincidunt justo et aliquet.
  • Duis sem tortor, ultricies in augue sit amet, venenatis fermentum nibh.
  • Suspendisse fermentum lacus sem, sit amet rutrum ipsum commodo et.
  • Maecenas congue feugiat nibh varius sagittis
  • Sed vel scelerisque nulla
  • Maecenas vestibulum semper venenatis
  • Integer ornare dictum velit, ut luctus leo ornare vitae


Etiam volutpat metus id elit euismod mollis:

  • Aenean in interdum turpis
  • Curabitur quis blandit metus, id bibendum turpis
  • Cras eu maximus magna
  • Phasellus cursus nunc neque, id viverra quam elementum id
  • Praesent tempor nisl vitae libero pretium ultrices


Fusce vestibulum fringilla tortor quis rhoncus:

  • Duis sit amet ultrices mi
  • Pellentesque sed orci tempor, fringilla ligula at, auctor odio
  • Nullam in tellus sapien
  • Aenean eget maximus arcu, vitae dictum mauris


Numele funcției, Secția, Denumirea Departamentului

Lorem ipsum dolor sit amet: Consectetur adipiscing elit

Aliquam varius augue vitae laoreet hendrerit:

  • Nunc quis tempor urna
  • Vivamus ullamcorper tincidunt justo et aliquet.
  • Duis sem tortor, ultricies in augue sit amet, venenatis fermentum nibh.
  • Suspendisse fermentum lacus sem, sit amet rutrum ipsum commodo et.
  • Maecenas congue feugiat nibh varius sagittis
  • Sed vel scelerisque nulla
  • Maecenas vestibulum semper venenatis
  • Integer ornare dictum velit, ut luctus leo ornare vitae


Etiam volutpat metus id elit euismod mollis:

  • Aenean in interdum turpis
  • Curabitur quis blandit metus, id bibendum turpis
  • Cras eu maximus magna
  • Phasellus cursus nunc neque, id viverra quam elementum id
  • Praesent tempor nisl vitae libero pretium ultrices


Fusce vestibulum fringilla tortor quis rhoncus:

  • Duis sit amet ultrices mi
  • Pellentesque sed orci tempor, fringilla ligula at, auctor odio
  • Nullam in tellus sapien
  • Aenean eget maximus arcu, vitae dictum mauris


Data Risk Management Expert

Misiunea ta: Asigurarea gestiunii riscului de credit pe segmental de clienți retail. Realizarea expertizei şi sprijinul general în raport cu lucrul cu date, baze de date și raportare.

Ce ai de făcut:

  •  Lucrul cu date, primordial folosind SAS;
  •  Studiul structurii existente a datelor și a disponibilitatii acestora;
  •  Elaborarea de instrumente interne pentru diverse sarcini legate de prelucrarea datelor;
  •  Automatizarea rapoartelor existente, dezvoltarea unor noi;
  •  Furnizarea generării regulate a rapoartelor;
  •  Planificarea, proiectarea şi dezvoltarea infrastructurii de date a riscurilor de retail;
  •  Pregătirea cerinţelor de afaceri şi a cererilor;
  •  Participarea în cadrul proiectelor IT de integrare şi dezvoltare.

 

Vom aprecia să ai:

  •  Competențe în manipularea și raportarea datelor;
  •  Posesia SAS şi cunoștințe de bază a conceptelor de baze de date și SQL (capacitatea de a solicita date dintr-o bază de date existentă);
  •  Experiența cu Microsoft SQL Server și/sau Oracle - avantaj;
  •  Capacitatea de a algoritmiza sarcini;
  •  Competențe de programare;
  •  Cunoașterea afacerii de creditare cu amănuntul - avantaj.

     


Ofițer Conformitate

 Ce ai de făcut:

  • Analizarea produselor băncii în privinţa conformării acestora cu cerinţele legislaţiei şi normelor interne ale Băncii;
  • Contrubuie la organizarea cadrului de control intern de confidențialitate și protecția datelor
  • Asigurarea conformității cu legislatia națională;
  • Evaluarea riscului de conformitate si reputatie;
  • Monitorizarea riscurilor aferente protecției investorilor, consumătorilor si achizitiilor
  • Participarea la raportări interne și externe (către Grupul OTP) privind domeniul conformitate

 

Vom aprecia să ai:

  • Cunoștințe în domeniul conformitătii, eticii și riscului reputațional;
  • Cunoasterea limbei engleze – un avantaj;
  • Cunoaşterea practicilor naţionale şi internaţionale aferente conformității – un avantaj
  • Studii si experiență în domeniul Legal -un avantaj;
  • Orientare spre rezultate.
  • Abilitati de comunicare si cooperare.


Joburi IT

Administrator de rețea, Secția Rețea și Echipamente

Ce ai de făcut:

  • Configurare, testare și suportul IP Telefoniei și a serviciilor aferente;
  • Configurare, testare și suportul echipamentelor LAN/WAN și a serviciilor aferente;
  • Mentenanța și suportului rețelei LAN/WAN a companiei;
  • ldentificarea, diagnosticarea și rezolvarea problemelor de rețea;
  • Contribuirea la instalarea sistemelor internet, email și a altor servere de aplicații Tn producție;
  • Suportul/reînnoirea sistemelor de operare, instalarea de echipamente noi, crearea modificărilor de configurație de zi cu zi.

 

Vom aprecia să ai:

  • Studii superioare în domeniul Tehnologiilor informaționale;
  • Experiență de muncă minimă de 3 ani
  • Cunoașterea tehnologiilor moderne și a noilor tehnologii apărute de comunicație;
  • Cunoașterea sistemelor de operare;
  • Cunoașterea: network switching, network routing, dynamic routing, TCP/IP OSI Model, VLAN Trunking;
  • Cunoașterea a rețelelor de tip WAN, LAN, MAN;
  • Cunoașterea tehnicilor de securitate informațională;
  • Cunoașterea limbilor romana, engleza, rusa.