E mult mai simplu să te ocupi de toate activitățile afacerii tale, atunci când ai la îndemână servicii simple și de încredere, nu-i așa?
Acum, pentru participarea la licitații sau garantarea obligațiilor contractuale optează pentru e-Garanția OTP Bank – emisă online și în mai puțin de 3 ore.
Sub forma unui document electronic cu semnătura electronică avansată calificată, aplicată de către reprezentantul autorizat al Băncii, e-Garanția poate înlocui drumul pe care în mod normal l-ai fi făcut până la bancă. Acum, timpul tău, e doar al tău, nu vei mai fi nevoit să-l împarți.
Dacă nu ești clientul băncii, poți deschide un cont curent la distanță și adera gratuit la aplicația OTP Internet și Mobile Banking.
Avantajele e-Garanțiilor
- Le poți obține 100% online* și în mai puțin de 3 ore
- Reduc numărul de documente imprimate și arhivate pe suport de hârtie,
- Sunt prietenoase cu mediul înconjurător prin aplicarea conceptului „zero hârtie” pentru Garanțiile Bancare destinate achizițiilor publice.
Cum aplici pentru e-Garanții?
- Descarcă și completează Cererea privind emiterea Garanției Bancare (vezi model de completare)
- Aplică semnătura electronică avansată calificată pe cererea completată
- Expediază cererea în format electronic către consilierul personal prin intermediul poștei electronice sau a serviciului OTP Internet și Mobile Banking.
Consilierul personal îți va confirma prin e-mail recepționarea cererii transmise și va iniția procesul de emitere a e-Garanției solicitate. După emitere, vei primi e-Garanția prin canalul de comunicare indicat în cerere.
Pentru mai multe detalii, contactează consilierul tău personal de la OTP Bank sau lasă-ne un e-mail la tradefinance@otpbank.md.
Cu încredere,
Echipa OTP Bank