Cum accesezi OTP Internet și Mobile Banking dacă ești client?
Poți solicita activarea serviciului în oricare din sucursalele băncii sau apelând Call Center la +373 22 256 456 (asigură-te înainte de toate, că datele personale oferite Băncii au fost actualizate, inclusiv adresa de email, și cunoști parola secretă de identificare). După aderare, activează serviciul urmând câțiva pași simpli!
Pentru aceasta vei avea nevoie de:
- Codul Numeric Personal din 13 cifre (de pe buletinul de indentitate)
- Acces la adresa de email pe care ai comunicat-o băncii (dacă ai solicitat activarea serviciului prin Call Center) sau contractul de aderare (dacă ai activat serviciului în sucursală)
- Dispozitivul Token (dacă ai optat pentru un dispozitiv fizic) sau aplicația Mobias Token instalată pe tabletă sau smartphone.
Aplicația Mobias Token este disponibilă gratuit pe Google Play sau AppStore, pentru dispozitivele cu sistemele de operare Adroid 4.1. (și ulterioare) sau iOS 8.0. (și ulterioare). Ea te ajută să te conectezi/autorizezi tranzacții în OTP Internet și Mobile Banking, utilizând cele mai avansate protocoale de securitate și tehnologii de tip Touch ID (scanare amprentă)/Face ID (recunoaștere facială). Înlocuind dispozitivele Token fizice, aplicația te scapă de grija generării și copierii manuale a parolelor unice atunci când utilizezi aplicația OTP Mobile Banking de pe același smartphone, așa cum interacțiunea între aceste două aplicații este automatizată.
Ce trebuie să faci?
1: Activează aplicația Mobias Token
- Accesează www.otpinternetbanking.md (versiunea desktop a site-ului)
- Apasă ”Activează aplicația Token”
- Introdu în câmpul ”ID utilizator” numele de utilizator primit prin email sau în contractul de aderare
- Introdu codul de unică folosință primit prin email
- Scanează imaginile CRONTO (cu ajutorul tabletei/telefonului pe care ai instalat aplicația mobilă) și urmează instrucțiunile de pe ecran
2: Setează codul/parola de acces
- Accesează www.otpinternetbanking.md (versiunea desktop a site-ului)
- Selectează opțiunea „Prima logare”
- Selectează tipul utilizatorului ”Cu token”
- Introdu ID-ul utilizatorului și Codul Numeric Personal (CNP)
- Într-un final, stabilește parola de acces statică pe care o vei utiliza pentru autentificările ulterioare, apoi confirmă operațiunea prin codul unic generat aplicația Mobias Token sau dispozitivul Token.
Parola de acces trebuie să conțină minim 8 caractere (litere și cifre). Caracterele introduse nu trebuie să fie consecutive sau să se repete.
Descarcă aplicația mobilă - OTP Mobile Banking
Pentru un plus de mobilitate, îți recomandăm să instalezi aplicația OTP Mobile Banking, disponibilă gratuit pe Google Play și Apple Store, pentru dispozitivele cu sistemele de operare Adroid 5.1. (și ulterioare) sau iOS 11.0. (și ulterioare).
Încă nu ești clientul nostru?
Nu mai sta pe gânduri! Descoperă avantajele unui #banking pe uprade și multe alte beneficii oferite de OTP Bank, parte a unui grup european cu renume. Vino în oricare din sucursalele băncii, iar consilierii noștri îți vor oferi toate informațiile de care ai nevoie.