Trofeul „Premium Care” – definiția calității portofoliului de carduri a OTP Bank

Trofeul „Premium Care” – definiția calității portofoliului de carduri a OTP Bank



Evenimentul anual „Mastercard Day” se soldează an de an, pentru echipa OTP Bank, cu trofee care confirmă atenția băncii către consumator și fiabilitate. În 2021, Mastercard a rezervat pentru OTP Bank titlul „Premiul Care”.

Echipa OTP Bank a obținut titlul în urma realizărilor incontestabilee în domeniul calității portofoliului de carduri. Distincția a fost înmânată de către Vladimir Râmciuk, Directorul regional al Mastercard în Moldova și Irina Untilă, Director Mastercard office în Moldova.

„Accentul pe calitatea portofoliului este un detaliu care conturează profesionalismul și determinarea unei echipe care știe să-și gestioneze resursele și așteptările în domeniul bancar . OTP Bank își desfășoară operațiunile cu o atenție sporită pe calitate și evoluție echilibrată a produselor și a serviciilor inovative, iată vectorul acestei bănci, pe care îl deslușim tot mai clar an de an.” a menţionat Vladimir Râmciuk

Obținerea acestui premiu a fost posibilă grație efortului investit de către echipa OTP Bank pentru aducerea serviciilor „non cash” și sporirii calității acestora la un nivel net superior pe piață. Un alt factor decisiv este structura portofoliului de clienți, deținători de carduri Mastercard de la OTP Bank. La nivel național, acesta diferă prin asumare și calitate.

  „Premiul luat și în acest an de către OTP Bank confirmă munca depusă – zi de zi, lună de lună, an de an - un circuit pe care îl considerăm natural și care ne caracterizează persistența. Avem o strategie de dezvoltare a cărei prioritate sunt soluțiile inovative și comoditatea clienților. Apreciem felul în care suntem percepuți.” a declarat Petru Delinschi, Vicepreședinte al Comitetului Executiv – Director Comercial Retail Banking.

Clienții apreciază cu siguranță comoditatea, simplitatea și siguranța plăților fără numerar și calitatea serviciilor suplimentare pe care băncile le oferă astăzi. Cu toate acestea, loialitatea pe termen lung a clienților față de bănci este alcătuită din momente cu adevărat speciale și valoroase: fie că este vorba de o reducere plăcută la un restaurant, rezolvarea unei probleme urgente cu ajutorul serviciului concierge sau trecerea fără rând la aeroport. În fiecare an vedem din ce în ce mai clar modul în care OTP Bank abordează strategic deservirea clienților din segmentul premium și titlul Premium Care este un rezultat logic și o binemeritată evaluare a activității băncii la nivelul înalt", a subliniat Irina Untila, Directorul oficiului Mastercard în Republica Moldova."

Produsele de top din cadrul sistemului de plăți Mastercard aduse de către OTP Bank la dispoziția clienților sunt reprezentate de o varietate de tipuri de carduri: Mastercard  Gold, Mastercard Platinum, Mastercard World Elite. De altfel, aceste opțiuni de carduri au fost ajustate necesităților și obiectivelor pe care le au clienții.

Toate produsele de top menționate, sunt propuse clienților într-o completare generoasă de servicii adiționale, care includ: 

  • Servicii de asigurare;
  • Acces în Mastercard Lounge, pentru cardurile Platinum și World Elite (asigură accesul gratuit în cele 9 aeroporturi din regiune,inclusiv Chișinău); 
  • Servicii Concierge, pentru cardurile Platinum și World Elite. 

Colaborarea de lungă durată cu Mastercard, a răsplătit, și continuă să premieze clienții noștri prin numeroase campanii promoționale și premii de valoare. Iar pentru OTP Bank, într-un punct final, clienții sunt cei care beneficiază din valoarea și credibilitate tuturor parteneriatelor pe care ni le asumăm.

 

Distribuie pe Facebook